Alt der er opslået af Therese
-
Hygge-hejsa ude i hundehuset :D
Velkommen til
-
Så er jeg også på hunde-forum
Velkommen til
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Altså, bølgerne kan også gå højt her, så det har jeg ikke noget problem med Det er mere det der "du er dum, hvis du ikke synes det samme som mig" jeg synes var lidt træls Men sådan er det jo med internettet nogle gange og det er som sagt lang tid siden jeg har brugt HG, så et eller andet sted er det jo ligegyldigt
-
Isabelle - præsentation af mig
Sikke nogle dejlige, små bamser Og virkelig lækker mor-hund også :blink:
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Det er også sådan jeg husker det, men jeg har ikke brugt siden i nogle år, ikke debatforaet i hvert fald, så det kan sagtens have ændret sig
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Jeg er ked af at høre du føler dig sat på plads - det var som sagt ikke min hensigt. Jeg tror, alle herinde har gjort noget som andre synes var lidt uheldigt. Heldigvis kan vi godt være lige gode "venner " bagefter alligevel Jeg kan godt se at han ikke er verdens nemmeste mand at diskutere og at han måske selv lidt giver anledning til at gør lidt grin med ham, hvis han opfører sig som I beskriver. Det er i hvert fald nok ikke noget, der øger respekten for ham Der har været en tråd herind hvor han deltog, men den kan jeg ikke finde lige nu. Jeg er på fra mobilen og er ikke så teknisk, at jeg kan linke herfra Hvis andre ikke har gjort det inden, vil jeg gerne finde den senere
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Håber altså ikke I tager det som om "I skulle sættes på plads" eller at det blev dikteret hvordan I skulle debattere. Man er selvfølgelig fri til at diskutere som man vil så længe man holder sig inden for reglerne og ikke bliver grov overfor dem man diskuterer med - og det har I jo ikke været Tankerne om god debatstil er måske bare forskellige og så får man selvfølgelig noget respons på det man skriver, når andre ikke er enige. Det er jo ikke noget personligt rettet mod jer og jeg er i hvert fald stadig glad for at der er kommet en masse nye medlemmer - det tror jeg kan blive ret godt
-
Marts måneds billedtråd
Bobo vil gerne være med til at lege farlig vagthund, tror jeg - han ligger i hvert fald og knurrer højlydt
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
Dygtige Aslan :5up:
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Jeg tror ikke, det handler så meget om hvorvidt man er uenig i Henriks metoder eller ej - det er vi vist en del herinde, der er - men mere om at vi generelt har været gode til at gå efter bolden i stedet for manden og det kunne være rigtig rart, hvis det kunne forblive sådan
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Så aner jeg godt nok ikke hvordan man skal ændre det :hmm: Jeg har valgt den der mulighed, hvor det kun foregår via kontrolpanelet og jeg får kun mails, når jeg bliver citeret
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Inde under indstillinger er der et punkt, der hedder generelle indstillinger. Derunder kan man vælge, hvordan man vil abonnere på tråde og du kan vælge, at det kun skal foregå via kontrolpanel. Er det der du har været inde og ændre det eller?
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Får du stadig mails, når der er nye indlæg i tråden eller er det kun, når du bliver citeret?
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Det er forståeligt - og alle os andre har jo også været der
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Man får ikke en notifikation, hvis der kommer nye indlæg i tråden - det sker kun, hvis man er blevet tagget eller citeret Til gengæld kan man følge alle de debatter man deltager i ved at trykke på indstillinger, mener jeg det er, og se om der er kommet nye indlæg den vej igennem
-
Kan man være for forbeholden?
Ej, stop dog. Det er sgu da ikke uvilje fra min side, at jeg ikke forstår hvor du vil hen Det der er til debat er vel, om TS gør det rigtige ved at holde sin hund i snor, når hun har erfaret, at det går galt, hvis hunden er løs? Derudover er det vel ikke et savn. Lucca får stadig socialt samvær - hun er bare i snor imens. Og med hendes historie i tankerne, hvor det generelt kammer lidt over, når hun er løs, er det måske endda en god ide - også for hendes skyld.
-
Kan man være for forbeholden?
Her tabte du mig lidt?
-
Kan man være for forbeholden?
Men måske har man bare ikke lyst til at have en fordomsfri debat med mennesker, som man lufter hund sammen med eller som man møder tilfældigt på en gåtur? Måske vil man bare gerne have lov til at gå i fred og gøre som man nu har det bedst med at gøre med ens egen hund.
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Der skulle gerne være en lille, blå dims allerede inden du kommer ind i tråden, hvor der står "nyeste indlæg" eller noget i den stil, når du holder musen over den.
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Det har du også
-
Hvis hunden få mad i den gale hals
Ja, at lave en heimlich på en hest er nok lidt problematisk Godt I tænkte hurtigt :5up:
-
Kan man være for forbeholden?
Jeg vil nok råde jer til at vente, til I har fået styr på Luccas problemer. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om hus med have er realistisk for jer i nærmeste fremtid, så jeg skriver bare hvis nu... Adfærdsproblemer kan godt smitte af på hvalpen og det ville jo være frygtelig trist, hvis I ender med to hunde, der ikke vil gå tur f.eks.
-
Råd til nybegynder angående valg af hund
Ja, jeg synes altså også gåture er meget sjovere med en hund end uden - hvis jeg ikke havde Bobo, kom jeg aldrig ud
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Det plejer faktisk at være lidt et krav Der er et ikon i toppen af siden, når du skriver et indlæg, hvor der står henholdsvis "indsæt billede" eller "indsæt video"
-
Der må være flere der lige er kommet fra HG!
Sandt nok