Alt der er opslået af Therese
-
Om logren.
For mange mennesker er logren bare et udtryk for, at hunden er glad. De kender ikke rigtig til, at det kan betyde andet. På samme måde er der mange mennesker, som opfatter knurren som et udtryk for, at hunden er gal. De ved ikke, at nogle hunde knurrer som del af en leg f.eks. Og jeg tror egentligt ikke det er ond vilje - de ved bare ikke bedre
-
Halløjsa... igen! ;)
Tillykke med ham... Kan desværre ikke se billedet fra telefonen, men er sikker på han er sød!
-
Hvornår er man en uansvarlig hundeejer?
Nu behøver det ene vel heller ikke at udelukke det andet. Hunde kan jo sagtens få lov til at ĺøbe frit og hygge sig, selvom man tager den med på en cykeltur eller løber en tur med den i ny og næ.
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
Her har vi slet ikke lavet noget i dag. Ikke noget aktivt i hvert fald. Bobo har vist sådan en dag, hvor han ikke rigtig gider lave noget, så dagen i dag er bare gået med lidt små tisseture, et fodersøg og en masse hygge i sofaen - og det er nu heller ikke så ringe
-
Stakkels stakkels hunde
Okay, det har jeg ikke set. Det var derfor jeg undrede mig. Men det sætter jo tingene i et helt andet - og meget værre - lys
-
Stakkels stakkels hunde
Jeg har måske misset noget, men står det noget sted, at hun faktisk har solgt hunde og gjort dem klar til salg? Nu er I to, der har sagt det, men jeg kan ikke huske at have læst det. Er det noget I har set et andet sted eller?
-
At anbefale en hund...
Og det er jo helt fair, at du synes mine forslag ikke helt matcher hendes ønsker, men det kunne da være interessant at høre hvad du så ville foreslå i stedet?
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
Bobo og jeg har også været i skoven i dag, hvor vi besteg bakker, erobret en sø fra et andepar og badet i den (mest Bobo, ikke så meget mig ) og trodsede regn, lyn og torden Vi så også to hjorte af en eller anden art løbe tværs over stien et par meter fra os, en hare der hoppede rundt inde på en eng og en fasan, som måske gik rundt på en anden eng med noget der godt kunne ligne kyllinger - ved dog ikke om det er for tidligt på året for det :hmm:
-
Jeg skal have belgier-baby <3
http://www.hundeleksikon.dk/ Værsgo at gå i gang Pyh, kan ikke få det til at linke til andet end forsiden Men hvis du lige går ind under menupunktet "hundenavne," så...
-
Hvad har du lavet med din hund(e) i dag?
Skal vi ikke have denne her tråd op igen? Synes den var så hyggelig
-
At anbefale en hund...
Nej, det er nok også de færreste der rigtig kan bruges til andet end udstilling, men jeg ved da, at der er nogen, der arbejder med deres hunde - og klarer sig ret godt. Så de må jo findes derude :blink:
-
Stakkels stakkels hunde
For pokker, bliver både gal og rigtig ked af det over sådan noget!
- At anbefale en hund...
- Om logren.
-
At anbefale en hund...
Ja, jeg tænkte også straks Border Måske en aussie eller en collie af brugslinjer kunne være en mulighed, men det ved jeg faktisk ikke så meget om :hmm: Og så er der jo også chodsky pes, som jeg ved du allerede har kigget lidt på en gang
-
Købe en racehund fra Poland?
Hvis du stadig læser med, kan du måske fortælle hvor du bor? Så er jeg sikker på, at der er nogen, der kan anbefale en eller flere gode labrador opdrættere
-
Jeg skal have belgier-baby <3
- Købe en racehund fra Poland?
Nej, men jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne købe en god hund i Polen. Der findes sikkert både gode og dårlige opdrættere præcis ligesom herhjemme :blink: Jeg forstår dog ikke, hvorfor I overvejer at tage hele vejen til Polen for en labrador Det er jo ikke en sjælden race og der bliver født rigtig mange herhjemme, så jeg vil anbefale jer at kigge på opdrætterne her i landet først. Så sparer I måske jer selv og hvalpen for en lang køretur :blink:- Jeg skal have belgier-baby <3
Nej, desværre... Jeg tror, det er fordi der er en, der skal have hvalp om et års tid og jeg har så fået bildt mig ind, at det skulle du også Så jeg blev lidt overrasket, da du lige pludselig skulle have hvalp om 14 dage- Jeg skal have belgier-baby <3
Ej, jeg har vist blandet dig sammen med en anden - jeg troede kun lige de var blevet parret Men fantastisk, så kan du begynde at tælle ned Og hvor er de dog søde- Jer med flere hunde af begge køn
Hvor er det godt :banan:- Bravecto, hvordan går det
Okay Som I nok kan se, køber jeg mest frontline- Bravecto, hvordan går det
- Bravecto, hvordan går det
Jamen i mit hoved er medicin på recept noget man først får når der er konstateret sygdom. Men det kan være det er noget andet med det her- Bravecto, hvordan går det
Jeg er lidt forvirret. Hvis man skal forhindre flåtbårne sygdomme, skal man vel give det forebyggende. Men hvordan kan man det, hvis det er på recept? - Købe en racehund fra Poland?