Alt der er opslået af Therese
- små racer til agility
- små racer til agility
- små racer til agility
- små racer til agility
-
Hvornår er man en uansvarlig hundeejer?
Så man kan teste for antistoffer i blodet eller hvad er det man tester?
-
MAJ billeder
Det er også meget vigtige ting
-
MAJ billeder
Søde kyssehunde :hjerte: Han ligner en, der er ved at fortælle dig et eller andet
-
Stor væskeansamling og arvæv i nakken.
Jeg aner heller ikke hvad det kan være, men jeg håber, at dig og dyrlægen i fællesskab kan finde ud af hvad det er og at det går let og smertefrit over Cesar er jo alt for ung til at blive syg
-
Hvornår er man en uansvarlig hundeejer?
- Mollycollien har været på salon! Før og efter billeder
Hun er da bare blevet SÅ lækker :klap:- Jer med flere hunde af begge køn
Selvfølgelig, det skal du også have lov til Man bliver bare nysgerrig Men det bliver da super spændende i morgen! Håber du vil opdatere hvordan det gik- MAJ billeder
- Klassisk betinget
Når jeg ikke giver Bobo sele på og tager den almindelige snor (ikke flexlinen) bliver han altid ellevild og når jeg åbner døren, styrter han ud og stiller sig forventningsfuldt ved bilen og venter. Det betyder nemlig, at vi skal i hundeskoven og det er bare verdens bedste sted, hvis man spørger ham. Det er bare så sjovt at se hans reaktion hver gang det går op for ham, at han ikke skal have sele på- Jer med flere hunde af begge køn
Ja, jeg synes jo så bare, at vi mangler at se mor og far Man kan godt se du ikke har været herinde længe, for du har da helt glemt hvordan tingene fungerer herinde :blink:- Krampeanfald
Jeg håber virkelig for jer, at det er ovre nu og aldrig sker igen- En ekspedition med Professoren.
Tak for billeder og en god historie :5up:- skæl
- skæl
- Regler for opdræt - Kennel klubben
- Hvornår er man en uansvarlig hundeejer?
Damen, der altid lufter sine pudler uden snor. Alle steder. Også ved store trafikerede veje og også selvom hun faktisk ikke har styr på dem. Desuden er det ret synd for Bobo, for de kommer altid løbende, når de ser ham, men er også utroligt nervøse, så selvom de bare står stille og snuser til hinanden, snapper de nogle gange efter ham, hvis han laver en lidt for hurtig bevægelse. Og jeg tror ikke, den stakkels hund ved hvad han gør galt- En rigtig dum 10 års fødselsdag
Puha, sikke da en uge Håber næste uge bliver en smule bedre- Ulve i Danmark
Men det handler netop ikke om at se sig sur på nogen Og i bund og grund handler det heller ikke om hvem der betaler Det handler jo om, at vi alle sammen (ikke kun ulvene) er medvirkende til at forandre eller måske endda ødelægge den natur vi har tilbage.- Ny hund i huset.
Okay, så er det måske noget med at lave noget sammen på et sted med stor afstand, hvor de ikke nødvendigvis behøver være tæt på hinanden og hvor der er andet at lave. Måske en tur i skoven eller stranden? Selvom det selvfølgelig er lidt svært, når de er nødt til at være tæt sammen resten af tiden :hmm: Den ved jeg ikke lige hvordan I fikser, udover selvfølgelig at holde dem fra hinanden.- Ny hund i huset.
Hvad var det helt præcist der gik galt, da de mødtes? Er det fordi din søsters hund er har ressourceforsvar overfor din søster og ikke vil have andre hunde i nærheden af hende eller?- En rigtig dum 10 års fødselsdag
Dejligt at høre at det går lidt fremad trods alt - Mollycollien har været på salon! Før og efter billeder