Alt der er opslået af Therese
- Mit værste mareridt...
-
Gode hundepensioner tæt på Viborg/Billund?
Nå, du var hurtigst Anne Til gengæld vil jeg så lige smide linket til hendes hjemmeside http://www.kennel-holtevejen.dk/261481 Hvis min hund engang skal passes ude, så kunne det sagtens blive dernede. Alene det at hundene kan blive passet indenfor, hvis de er eller bliver utrygge ved at være alene i boksen er en service udover det sædvanlige og et kæmpe plus! Og så er det jo også et plus, at stedet ikke er større, så der ikke står 20 hunde i bokse og gør, mens de stresser hinanden :5up:
- Hvilken hund har jeg?
-
Bøde til avler af ulovlige hvalpe
Helt sikkert, det er ret vildt at folk bliver ved... Nogen er bare ligeglade... Jeg gik på skole med en engang, som fortalte vidt og bredt om, at hun ville købe en pitbull fra udlandet. Hun var fuldstændig kold overfor, at det er ulovligt.
-
Bøde til avler af ulovlige hvalpe
Måske de samme der køber hunde fra Polen? Folk der er ligeglade med hvor deres hund kommer fra og hvordan den har haft det Eller alternativt nogle, der bare ikke ved bedre.
-
Strøtanker og erfaringer om råfodring
Hvordan har I det med kallun? Jeg ved ikke helt, om jeg skal begynde at fodre med det eller om det kan være ligemeget, for nogen mener nemlig, at det er ligegyldigt fordi der ikke er særligt meget nærig i det og andre skriver, at det er en god kilde til vitaminer og mineraler. Det er lidt forvirrende Derfor tænkte jeg, at jeg ville høre hvad I gør og jeres tanker om henholdsvis det ene og det andet?
- NU STARTER TV HUND
-
NU STARTER TV HUND
Okay Synes dog I skal skrive det derinde - ellers går I nok glip af nogle medlemmer
-
NU STARTER TV HUND
Nå, jeg kan se, at man kun kan blive medlem, hvis man har dankort eller visakort. Det er ærgerligt, for jeg har ingen af delene Er der planer om at lave flere betalingsmuligheder? Så vil jeg nemlig kigge tilbage med jævne mellemrum og købe et medlemsskab, når jeg kan
- Bøde til avler af ulovlige hvalpe
-
Dulletråden
Minder mig om jeg virkelig snart burde blive klippet. Stakkels spaltede hår
-
Lille hurtig re-præsentation
Velkommen tilbage, det er dejligt du er her igen
-
NU STARTER TV HUND
Skønt initiativ :5up: Dejligt med et alternativ til the dogwhisper
- Blander vi os for meget?
-
Oktobers billedtråd
Fine Lemon :hjerte:
- Oktobers billedtråd
-
Vom og hundemat?
Altså, det er sikkert ganske fint foder, men BARF vil jeg ikke kalde det Du kan måske prøve at foreslå din veninde at købe en "fuldfoderpakke." De sælges ved flere forskellige forhandlere og skulle vist indeholde alt hunden skal bruge i et måltid. Så kan hun jo altid supplere med ben ved siden af.
- Strøtanker og erfaringer om råfodring
-
Strøtanker og erfaringer om råfodring
Nogen der kan anbefale et sted at købe, hvor det ikke er helt vildt dyrt? Fra Tyskland, for eksempel? Jeg har surfet lidt på nettet, men det er lidt svært at finde ud af hvad der er godt eller skidt, så hvis nogen måske havde nogle erfaringer med noget? Og undskyld, hvis jeg stiller irrelevante spørgsmål for trådens emne
-
Vom og hundemat?
Jeg ville ikke fodre med det. At fodre med råt kød handler for mig om, at det skal være så lidt forarbejdet som muligt samtidig med at man kan variere det og give hunden muligheden for at gnave, rive og tygge på en helt anden måde end med tørfoder. Så fidusen ville gå lidt af det, hvis jeg skulle til at fodre med "kyllinge-pølser." Samtidig er der, som Bodil nævner, ikke en særlig fyldestgørende ingrediensliste. Ikke i forhold til andre ingredienslister jeg har set. Det er muligvis ganske udmærket ift. at dække en hunds behov, men hele BARF-konceptet bygger jo på noget helt andet end at fodre med kylling klasket sammen til en pølse. Det virker på mig bare som et forsøg på at hoppe med på bølgen og tilbyde et færdigt produkt til de hundeejere, der gerne vil fodre med råt, men ikke helt orker at gøre det 100 procent. Jeg ville personligt langt hellere vælge et godt tørfoder i stedet for, fordi der ville gå så meget af fornøjelsen ved at fodre med råt kød, hvis det blev tilbudt på den her måde. Og det tror jeg egentligt også Bobo vil synes :blink:
-
Anbefal en serie
Jeg er begyndt at se how to get away with murder. Jeg har kun set to afsnit indtil videre, men den virker ret god med mange twist
- Rigtig hundearbejde
- Bygning og holdbarhed
-
Ja tak Dan, og derefter Hundeloven, så begynder det at ligne noget
Meget enig :5up:
- Rigtig hundearbejde