Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. og vi så ham her, men han ville ikke flyve for os..
  2. Frost og sol med Charles, Worthington, Gus, Bertie (og deres mor) og så tøse-Sally Gus og Worthy Tiggeprinserne har omringet deres mor Gus og Sally Sally og Worthy Kænguru?! (worthington) Charles og Sally
  3. Hvis en race har så få individer tilbage, fordi resten enten er for syge til avl, eller der bare ikke er flere hunde at tage af og man derfor "bliver nødt til" at bruge D/E hofter, så lad da lortet uddø. Den race har åbenbart ikke været hensigtsmæssig at avle på, eller brugt nok til at have en brugbar bestand af sunde hunde. Hvad skal man så med dem?
  4. jeg synes det er de andre hundeejere der er dumme, hvis deres løse hunde kan finde på at blive agressive, hvis en anden hund løber op til dem???
  5. :banan: Løb 3 klasser i dag, først en agility, hvor vi fik 5 fejl i slalom, derefter en agility mere, hvor hun tog en bom (jeg tror jeg fik drejet hende for skarpt, for det er meget sjældent hun river ned), og hvor der også gik kage i slalom, og jeg endte med at røre ved hende, så disket. Sidste klasse var en spring klasse, og jeg var lidt i tvivl om jeg ville løbe den, for hun blev jo så træt sidste gange, men jeg havde købt en blok pemikan, og givet hende lidt, så tænkte at nu prøver vi, hun virkede ok frisk. Og så løb vi fejlfri og blev nr 4 !! :banan::banan: SÅ stolt at min pige :hjerte: Havde virkelig fedt flow i det løb, dog stoppede hun lige for at snuse inden slalom (det var der flere der gjorde, ved ikke om der har ligget lidt hestepærer eller andet godt :slem:) men ihhhh dejlig hund!!
  6. nej jeg ville ikke træne på de underlag der vises der.
  7. Jeg kan da informere om at jeg har tabt mig 4 kg på to uger, ved ganske simpelt at spise mindre. Og IKKE spise morgenmad, fordi det gør mig helt vildt ufatteligt sulten resten af dagen, og så kan jeg ikke lade være med at spise hele tiden.
  8. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Så kan du jo hente hunden, og aflevere den hos Hopsa, som hat tilbudt at tage imod den.
  9. samme her. Det lyder usansyligt at du kan ødelægge en shibapels med en gang sæbe... hvis jeg sammenligner med min gamle akitablanding, så var hendes pels den samme ("rensdyragtig" og selvrensende) uanset hvad jeg udsatte den for!
  10. Spilop, du kan også lige få Sally over, hvor meget ville hun lige elske at have 18 andre hunde om sig?! :banan: Vi har regler, og vi sætter grænser, og i perioder slukker vi brande på stribe! Vores hunde kom til os med ufatteligt dårlig (som i overhovedet ingen) opdragelse, og nogle rigtig trælse uvaner. Det er ikke noget man bare sætter sig ned med ryggen til, og ignorerer sig ud af.
  11. Øl

    topic svarede på PinPoynter's Aslan i Adfærd
    Plegicil er så vammelt. Vi brugte det til en hest som kun måtte skridte for hånd 20 minutter om dagen, og det var efter 6-8 ugers boksro. Han var pænt spændende! Blev dopet så han kun lige akurat ikke dinglede, og alligevel spassede han hver gang ud mindst en gang (og kun mine ninja-reflekser reddede mog fra at blive ramt/ham fra at undslippe ). Min chef turde ikke selv trække ham! Jeg kom derop på mine fridage for at tage ham ud
  12. topic svarede på PinPoynter's Doberfan i Debat
    mine fik et stykke gevir, som lystigt blev tygget i. Smed det ud da der kun var et lille stykke tilbage, da de heller ikke er klogere end at de kunne finde på at sluge det. Potil, hun har allerede skrevet at gulerødder ikke varer ret længe, derfor.
  13. Øl

    topic svarede på PinPoynter's Aslan i Adfærd
    Det er da for dumt.
  14. Jeg tog hundene med på gården i går, og fik trænet slalom med forstyrrelser... Agnes synes nemlig hun skulle stå i den ene ende, og løfte pind nr 2 ud af holderen, men det var slet ingen hindring for Sally Agnes var dog nær svunget en omgang rundt om sig selv første gang, i overraskelse
  15. Jeg er sikker på at det er os der er de normale, og alle andre den er gal med
  16. Jeg er i ok form, men er stadig bare for tyk laver jo ikke rigtig noget andet end hundeluftning. For øvrigt fungerer jeg slet ikke med at spise morgenmad, som alle jo ellers siger er så sundt. Jeg bliver enormt sulten og træt og ugidelig, og det er ligegyldigt hvad jeg spiser. Virker bedst her, hvis jeg spiser lidt op ad formiddagen første gang.
  17. Kim C, jeg havde også losset til ENHVER hund der overfaldt en førerhund, det er en fuldstændig utilgivelig handling, der kan føre til at en hund må pensionere langt før tid, hvis den ikke længere tør arbejde (og der behøver jo ikke være fysiske skader for at det går ud over phsyken). En hund der har kostet meget tid, og mange penge at træne op, og som nøje er matchet sin fører. Dybt forkastelig handling, om det så er overlagt eller gjort i dumhed fra trunten på cyklens side.
  18. Jeg ville have meldt overfaldet af førerhunden til politiet. Det er noget svineri!
  19. jeg er flyttet til udlandet. Men kunne heller ikke finde på det hjemme i DK mere, er lige dele urolig for sagsanlæg hvis mine hunde napper en eller anden der ikke kan lade dem sidde i fred, og at de ville blive taget.
  20. Seje Mingus! Kan godt forstå han nok liiige føler sig lidt bedre end os andre dødelige :banan:
  21. Man kan jo godt være en rigtig sød person, selvom man tager nogle andre valg end det vi andre ville gøre.
  22. kunne aldrig drømme om at sætte mine ude foran en butik, men jeg plejede at gøre det med mine gamle hunde.
  23. Jeg har en schæfer(-lignende hund), som larmer og laver udfald i snoren, og folk antager jo automatisk at det er fordi hun er agressiv, men det er jo lige modsat.. det er ret svært at få noget positivt ud af en almindelig tur i parken, så jeg lufter hvor vi ikke ser ret mange andre, og undgår så vidt muligt at hun møder andre hunde out and about. Hun har rigeligt med venner og legekamerater.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.