Hop til indhold

Hvad laver I til daglig?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er uddannet indenfor shippingbranchen og har arbejdet for nogle skibsmæglere og to rederier med operation og befragtning.

 

Det har jeg lagt bag mig, nu arbejder jeg sådan lidt freelance for en dressurrytter/træner, og ellers hygger jeg mig med hundene og hesten.

 

 

Troede da ellers næsten jeg var den eneste her, der ikke er professionel fotograf.... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hunde, hunde og hunde... Instruktør og adfærdsrådgiver, og nu kan jeg også kalde mig forfatter :-D

 

Ikke nogen statslig anerkendt uddannelse, men kurser, kurser, overbygning, erfaring og erfaring gennem efterhånden mange år.

 

Til mig kom den praktiske forståelse for hundeadfærd og træning først og den blev så efterfulgt af den teoretiske.

 

I hverdagen er det problemhunde, hundetræning og uddannelse af et par adfærdsbehandlere jeg bruger tiden på.

Dette krydres med foredrag og kurser rundt om i landet.

 

Jeg kan mærke rigtigt meget, at der er et boom af profesionelle instruktører og adfærdsbehandlere og fortsætter uddannelsesstederne på fuld tryk de næste år, er der mange instruktører/rådgivere som ikke får noget at lave :cry:

 

Den anden del af mit liv er den mere alternative tilgang til dyr, med healing, KST, blomsterremedier og telepatisk kommunikation, samt til hunde - massage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er uddannet cand.comm (kandidatgrad i kommunikation og kulturmødestudier). Jeg er kommunikationsmedarbejder/fundraiser i en lille NGO, der arbejder for at redde orangutangen og regnskoven på Borneo.

 

 

 

Hvor er den smiley der tilbeder????? :confused:

 

 

 

 

Nope - bruger linser:-D (kan ikke forlis med brillerne, selvom jeg gerne ville, for findes så mange smarte)

 

 

 

Ångyld :genert: Kunne ikke lade være :oops::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er uddannet indenfor shippingbranchen og har arbejdet for nogle skibsmæglere og to rederier med operation og befragtning.

 

Det har jeg lagt bag mig, nu arbejder jeg sådan lidt freelance for en dressurrytter/træner, og ellers hygger jeg mig med hundene og hesten.

 

 

Troede da ellers næsten jeg var den eneste her, der ikke er professionel fotograf.... :oops:

 

 

 

Er heller ikke den store fotograf :genert:

 

 

Ej hvor fedt at bruge hver dag på ryggen af hesten :5up:

Jeg er selv blevet hesteejer for nogle måneder siden. Ridning er noget jeg har drømt om i mange mange år og nu er det en realitet :lun:

 

 

 

Hunde, hunde og hunde... Instruktør og adfærdsrådgiver, og nu kan jeg også kalde mig forfatter :-D

 

Ikke nogen statslig anerkendt uddannelse, men kurser, kurser, overbygning, erfaring og erfaring gennem efterhånden mange år.

 

Til mig kom den praktiske forståelse for hundeadfærd og træning først og den blev så efterfulgt af den teoretiske.

 

I hverdagen er det problemhunde, hundetræning og uddannelse af et par adfærdsbehandlere jeg bruger tiden på.

Dette krydres med foredrag og kurser rundt om i landet.

 

Jeg kan mærke rigtigt meget, at der er et boom af profesionelle instruktører og adfærdsbehandlere og fortsætter uddannelsesstederne på fuld tryk de næste år, er der mange instruktører/rådgivere som ikke får noget at lave :cry:

 

Den anden del af mit liv er den mere alternative tilgang til dyr, med healing, KST, blomsterremedier og telepatisk kommunikation, samt til hunde - massage.

 

 

Hvor må det være fantastisk at kunne leve af, at hjælpe folk med deres hunde :5up::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er kommunikationsmedarbejder/fundraiser i en lille NGO, der arbejder for at redde orangutangen og regnskoven på Borneo.

 

Det er bare sådan ca. mit drømmejob!

Måske ikke lige med orangutanger, men at arbejde for en eller anden humanitær organisation ville være fedt, i stedet for bare at sidde og hive profit hjem til en flok aktionærer :5up:

 

De sidste 10 år har jeg været journalist/fotograf/designer/lay-out'er/chefens private IT-supporter på et mindre mediehus. Det er for det meste et OK job, men ham der slår vores græsplæne tjener mere end jeg gør :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lærer og arbejder med børn med autisme.

- Jeg søger nyt arbejde, og HÅBER at jeg snart finder et andet sted :x2:

 

Så læser jeg på DPU, hvor jeg er ved at tage en kandidatuddannelse i pædagogisk psykologi, og jeg satser på, at jeg er færdig til sommer. Så er planen at blive pædagogisk konsulent eller sådan noget lignende... måske som deltids-selvstændig.

 

Resten af tiden bruger jeg på hundene :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeeej hvor spændende!!!

 

 

Guuud troede du var noget yngre :oops::oops:

 

 

 

Hi hi, måtte ikke gi' dig karma (igen?)... Jeg tager det som et kompliment!:mrgreen: Er jo lige blevet 30... Men hvorfor troede du jeg var yngre? :oops:

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Uhh hvis jeg kunne få penge for at gå hjemme HVER dag gjorde jeg det.... ELSKER at være hjemme og selv bestemme hvad jeg vil med min dag :hjerte:

 

He he...nej, vil nu heller ud og lave noget for mine penge, og føle der er brug for mig ;-)

Har nu gået hjemme siden november, og det er altså længe nok for mig!

Og så få noget erfaring inden jeg til næste år "sadler om og skifter hest" til en helt ny uddannelse :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes jeg har deja-vu, har vi ikke lavet den her engang før? :hmm: :mrgreen:

 

Nå, men jeg har en bachelorgrad i kommunikation og en kandidatgrad i IT og kommunikation. Til daglig arbejder jeg som forretningsudvikler i en af Danmarks største finansielle institutioner...

 

 

Det er meget muligt, men ikke én jeg har set.... Og der er jo kommet så mange nye til :vedikke::blink:

 

 

Hi hi, måtte ikke gi' dig karma (igen?)... Jeg tager det som et kompliment!:mrgreen: Er jo lige blevet 30... Men hvorfor troede du jeg var yngre? :oops:

 

 

/Mette

 

 

 

Det VAR et kompliment! Har altid tænkt at hende Mette er en yderst hundeklog ung dame, som mig :cool: Du ser bare så ung ud på dit avatar :genert:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

uuh ja...ELSKER mine briller :hjerte: de er en integreret del af mig efterhånden :mrgreen:

 

Jeg har nok et par briler pr år, jeg har været i branchen, men har opgivet:cry:- kommer aldrig til at bruge dem andet end om morgenen og aftenen:-D

 

Ville så gerne have linser, men de er for dyre:cry: Jeg har bygningsfejl:???:

 

Ja linser er desværre dyre:cry: - øv øv øv (har selv hårde linser med bygningsfejl - koster en krig:cry:)

 

Jeg kan ikke fordrage at gå med briller, så holder mig også til linser.

 

Forøvrigt spændende at se hvad folk laver :)

 

Samme her:5up:

 

Og altså Marie - du er en værre end:drille::drille::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst WhoLetTheDogsOut

Ih jeg er så heldig at jeg går i 10. klasse! :genert:

På noget der hedder KKU-Dagkursus der ligger på Østerbro og jeg synes at det er meget federe end at gå i en "normal" 10. klasse, da denne her har flere valgmuligheder.

I min fremtid skal jeg BESTEMT arbejde med dyr! Jeg er dog rimelig langsom og har ikke fundet ud af hvilken uddannelse endnu, men det skal nok komme - det var derfor jeg startede på KKU. :cool:

 

I min fritid er jeg sammen med vufferen og kæresten. Der sker ikke så meget i mit liv lige pt. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har en bachelor i biblioteks- og informationsvidenskab, og lige nu kæmper jeg med min kandidat i digital design og kommunikation på it-universitet.

 

det er spændende, men trækker også tænder ud. i år skal jeg f.eks. have webdesign, og til næste år skal jeg lære programmering :shock: lige præcis det fag får mig nogengange til at tvivle på, om jeg nogensinde gennemfører, men hvem ved, måske ender jeg som kodehaj :x2:

 

nåja, og så arbejder jeg i et lille it-firma, hvor jeg skriver tekster for vores kunder, og laver analyser og rapporter og den slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går i niende :roll:

 

Blev skoletræt i første uge :oops::lol:

 

Jeg tjener penge til Ronjas julegaver, ved at gøre rent og lave mad osv der hjemme :blink:

 

Og resten af tiden bruger jeg på at spise, sove og være sammen med min bedste ven (Ronja :mrgreen:)

 

 

 

Men spændende at se hvad folk laver!

Her er godt nok mange pædagoger og it-dimser :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går hjemme i øjeblikket på grund af 2 dårlige knæ, men er uddannet sundhedsservicesekretær.

 

Håber snart at komme ud og lave lidt igen, og starte langsomt op. vil gerne arbejde på sygehuset eller med hunde.

 

 

I min fritid, ja den går udelukkende på Ozzie i øjeblikket, glæde rmig til og komme i gang med at gå til træning med ham, og ville gerne kigge li´dt på rally på et senere tidspunkt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...