Hop til indhold

Hvor sover jeres hund/hunde?


Gæst m.m.m.m
 Share

Recommended Posts

Hejsa :)

 

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor sover jeres hund/hunde? I sengen, på gulvet i soveværelset, gange eller?

Vi fik Alfred i Onsdags og han har indtil nu sovet rigtig fint i gangen meeen noget i mig syntes han skal ind og putte med os :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 83
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her får Hayly selv lov at bestemme:-D. Hun har en fin madras på gulvet i soveværelset, hvor hun ligger, når hun synes, at det bliver for varmt oppe i sengen hos mor og far:blink:.

Ja hun må gerne sove i sengen - putter altid med mor om aftenen, inden far også kommer i seng. Det er ren hygge:5up:.

Ellers har hun en kurv i stuen, men den bruger hun kun, når jeg også sidder i stuen. Inde på kontoret har hun en sofa, som hun ligger i, hvis vi er derinde.

Hun er røvforkælet - vi ved det godt:oops:.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa :)

 

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Hvor sover jeres hund/hunde? I sengen, på gulvet i soveværelset, gange eller?

Vi fik Alfred i Onsdags og han har indtil nu sovet rigtig fint i gangen meeen noget i mig syntes han skal ind og putte med os :lun:

 

I princippet på gulvet i soveværelset, meeen han bliver ikke skubbet ned hvis han forvilder sig op i sengen :mrgreen: han gider dog sjældent ligge der ret længe af gangen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også overejet om et bur evt kunne være en ide om ikke andet så i starten. Godt nok har han været ret dygtig hvad agår om at lave noget om natten men hvis nu uheldet skulle være ude og man så skal på wc og træder i det.. hmmm Der udover eeeeeelsker han at sove bag en pude eller lignende så tror i det kunne være en ide med et bur? For puhh syntes det kan være lidt hårdt at smide ham ud i gangen når det bliver sengetid:roll:

 

Hehe Dorthe er glad for at høre du har din hund så! Tror jeg ville gøre helt det samme hvis jeg var single ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle mine hvalpe har sovet i bur om natten - indtil 4 måneders alderen hvor de kom over i deres egen kurv. Alle vores hunde sover i soveværelset i deres egen kurv - ind i mellem kan en af dem komme op i sengen i løbet af natten - og det sker vi vågner med en eller flere beagler i midten af sengen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm... :hmm: sad faktisk lige og kom til at tænke...Izzie har faktisk sin egen rytme om natten :engel: når jeg siger vi skal i seng går hun ud til døren for at komme ud og tisse. Så går hun ind på min hovedpude, mens jeg børster tænder og når jeg så har fået nattøj på og rystet dynen sir jeg hun skal flytte sig.

 

Så får hun lige en lille nussetur, og så kryber jeg under dynen. Izzie ligger sig så oven på dynen mens jeg ligger på den ene side de første 15-20 min. når jeg så vender mig om kryber hun ned under dynen og ligger i mine knæhaser resten af natten, og rykker sig kun rundt når jeg vender mig og roder rundt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva sover i arm (ja jeg er single :genert:)

 

Jeg er ikke single, men alligevel ligger Luna og jeg da i arm, og manden er så forvist til sin side af sengen :blink:

 

Luna starter med at kravle ind under min dyne og ligger i ske, men hun skal altid lige have næsetippen uden for dynen, så hun stadig kan trække vejret. Når der så er gået et par timer, så syntes hun som regel, at nu er det fars tur, og så kryber hun over under Bo's dyne :lun:

 

Så hun ligger som blommen i et æg, nemlig i mellem mor og far :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Chilli sover enten i sin kurv i stuen eller på gulvet i entreen, når vi er på weekend hos kæresten.

 

Hjemme hos os selv, sover hun i sin kurv ved siden af min seng, eller går ud og lægger sig på dørmåtten i entreen.

 

Ingen af de dyr vi har haft, har fået lov at sove i vores senge eller i sofaerne - det er et princip jeg har, og det har aldrig været et problem at holde nogen af dem derfra.

 

Chilli får lov at lægge hovedet på kanten af min seng og blive nusset når vi "putter godnat" og når vi siger "godmorgen".....men dér går grænsen så også ;-) - ingen poter eller bagben i sengen, tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm i har vist fået mig overbevist om at han da selvfølgelig skal sove i soveværelset. (Så skal jeg bare lige snakke med min kæreste!! hehe) Må vist hellere få anskaffet mig et bud. Kan man evt ikke bruge en lidt større transportkasse han er jo ikke ligefrem stor!

 

Hvor er det herligt at høre om alle jeres hunde og deres sovested:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe sikke nogle søde historier! Ja dehunde kan da snart ikke have det bedre hvad angår en god nats søvn:lol:

 

Harpå fornemmelsen Alfred kommer til at sove i soveværelset i nat - og garenteret i sengen!:lun: Men forstår fuldt ud dem der ikke vil have deres hund i segen - men syntes også derer forskel på hvor store de er. Havde jeg en stor hund tror jeg hellere ikke den skulle ligge i sengen men nu hvor han er så lille går det måske;-) Så krydser jeg fingre for han ikke laver noget!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Asta sover i sengen, gerne under dynen:lun: . Sigurt sover i sin kurv ved siden af sengen eller på altanen (når det ikke er for koldt), han synes nemlig det er for varmt at ligge i sengen. Selvom han godt kan lide det når kæresten ikke er der.

 

Jeg synes faktisk det er ret synd at lade hunde til at sove alene, de er jo en slags flokdyr. Og så bliver det pluseligt mange timer vapsen er alene i døgnet, hvis den også er alene en normal arbejdsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hund sover i køkken/alrum i stueetagen.

 

Vi sover ovenpå, og der må hun ikke gå op. Jeg er alt for bekymret til at lade hende gå på trappen. Hun er ret så lang i ryggen, og kan ikke rigtig være på trinnene.

Meeen selvom hun kunne/måtte gå på trappen, så vil jeg ikke have hende i sengen, der er jeg lidt sart :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...