Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

Er det en fejl eller noget nyt at der er links/henvisninger i de indlæg man skriver?

 

Fx.:

indlaeligg_zps1f2d1voo.jpg

Bruger du Chrome? Så er Adblock Plus et godt bud på at få fjernet noget af det der :-) Verdens bedste program and for fweeee :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...
Er jeg den eneste der har problemer med app'en til android?

Næsten hver gang jeg vil gå til sidste post, så får jeg "hunde forum er stoppet" :evil:

 

Jeg har indimellem problemet, som også tidligere er nævnt i denne tråd eller også er det tråden om Android-appen :hmm:

 

Når jeg har problemet, har det vist sig, at det skyldes ét bestemt indlæg i en tråd, oftest (eller altid?) fordi der er brugt smileys, der ikke virker på HF. Dvs. det er kun een tråd af gangen, hvor problemet opstår, ikke generelt på HF. Er det også sådan hos dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vi arbejder på at flytte Hunde-forum.dk over i et helt nyt system, da det nuværende desværre har en masse fejl og mangler.

 

Appen kommer desværre ikke til at virke igen, da vi ikke har adgang til denne. I det nye system Hunde-forum.dk bliver flyttet til, er der dog heller ikke længere brug for en app, da systemet fungere godt vi mobilenheder også.

 

Vi er godt klar over det hele står lidt stille lige i øjeblikket, men det er desværre en større operation at flytte en hjemmeside af denne størrelse og sørge for at alt indhold kommer rigtig med over i det nye system.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi arbejder på at flytte Hunde-forum.dk over i et helt nyt system, da det nuværende desværre har en masse fejl og mangler.

 

Appen kommer desværre ikke til at virke igen, da vi ikke har adgang til denne. I det nye system Hunde-forum.dk bliver flyttet til, er der dog heller ikke længere brug for en app, da systemet fungere godt vi mobilenheder også.

 

Vi er godt klar over det hele står lidt stille lige i øjeblikket, men det er desværre en større operation at flytte en hjemmeside af denne størrelse og sørge for at alt indhold kommer rigtig med over i det nye system.

Hvor lang tid forventes det at tage? En idé kunne måske være at oprette en ny tråd og forklare hvorfor det står så stille herinde. Så kunne alle få informationen - jeg tror ikke alle kigger forbi her.. Generelt ville det være dejligt hvis du blev bedre til at informere herinde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi arbejder på at flytte Hunde-forum.dk over i et helt nyt system, da det nuværende desværre har en masse fejl og mangler.

 

Appen kommer desværre ikke til at virke igen, da vi ikke har adgang til denne. I det nye system Hunde-forum.dk bliver flyttet til, er der dog heller ikke længere brug for en app, da systemet fungere godt vi mobilenheder også.

 

Vi er godt klar over det hele står lidt stille lige i øjeblikket, men det er desværre en større operation at flytte en hjemmeside af denne størrelse og sørge for at alt indhold kommer rigtig med over i det nye system.

 

Jeg har sendt en PB til dig ang skift af brugernavn. Ovenpå al rodet med at åbne Løst snak op, så ønsker jeg ikke længere mit fulde navn her på forum. Er det muligt, at du kan rette det? Alternativt ønsker jeg som skrevet i pb'en, at min profil og indlæg slettes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sendt en PB til dig ang skift af brugernavn. Ovenpå al rodet med at åbne Løst snak op, så ønsker jeg ikke længere mit fulde navn her på forum. Er det muligt, at du kan rette det? Alternativt ønsker jeg som skrevet i pb'en, at min profil og indlæg slettes.

 

Det tror jeg måske jeg kan gøre - skriv lige til mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...