Lenschow Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Og hvilken race®? Mangler lidt et overblik synes jeg:-) Så håber mange vil svare. Jeg har en hund, en blandingshund, der hedder Hugo. Jeg ville gerne have to en gang - men ikke så længe jeg også har fem katte, da de også trænes og tror de er hunde:stupid: Hvad har du for hund(e)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Vi har altid haft en hund ad gangen (airedale terrier). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Et styk dansk/svensk gårdhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 To stk Vi har en cavalier tæve på snart 1½år... og en Gravhund/terrie der har passeret de 10 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Jeg har pt to hunde, Charles som er blanding af rottweiler og rhodesian ridgeback, og sally som er schæfer med (højst sansynligt) lidt border collie et sted i anerne. Charles bliver 3 til august, og Sally blev 2 i marts og de er begge "genbrug" med hver deres historie. "pigerne" som jeg nogengange omtaler, er vist meget før din tid herinde Lenschow.. så de kan få en lille hurtig intro også. Akita -blanding af akita/schæfer/samojede. Lexi (som var Martins hund) hvid langhåret schæfer fra det internat hvor han arbejdede da jeg mødte ham. Indy -tervueren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 1 stk. ambull/amstaff mix. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Ingen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 2x chihuahua... Ej...jeg har 2 middelstore vuffer...en amstaff og en amstaff/cane corso blanding... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Ingen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 :ae: Tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tom-Mie Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Vi har en Berner Sennen - som lige er blevet et halvt år. Vi vil også rigtig gerne have en hund mere, vi svinger lidt mellem en Berner Sennen mere, Dalmatiner eller Boxer. P.S - min mand vil ikke have en dalmatiner (men det vil jeg gerne ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Hvis jeg skal svare i dag, så er svaret 1 stk; Liva som er 3/4 golden og 1/4 lab. Men hvis du spørger næste onsdag, så er svaret 2 :banan: Så er lillesøster nemlig kommet hjem. Lillesøster er en sort labrador med tavle. I morgen bliver det afgjort om lillesøster er Labrander Liva (aka Maggie) eller Labrander Lotus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Vi har 2 goldenretriever Oskar på 6 år og Victor der bliver 3 år den 31. august. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 2 stk riesenhanner + 1 dværg tæve Loke (riesen), omplaceret fra en tjenestehundefører i Sverige, kom da han var 8 mdr og er nu 4 Lakridsen (riesen han), min mands træningshund, er 9 mdr (og større end Loke:shock:) Lille Loppe er en også en oplaceringshund, tæve (dværgschnauzer) og 7 år. Men højt elskede riesentæve Zibyl blev dræbt af toget i marts måned - 5 år gammel :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Jeg har et styk Löwchen -Duffy på lidt over et år Jeg vil rigtig gerne have to hunde, men det må vente, for her hvor vi bor må vi kun have én hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 1 stk dsg-rundkørsel Hun blir 14 måneder her til juli. Drømmer om hund nr 2, men vi bøvler desværre med lidt forskellige ting med hende vi har nu, så det må vente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Vi har to. Bamse på snart 6 år, som vi fik for 2½ år siden. Han er en rundkørsel med noget, border collie, hvid hyrdehund, og noget spidshundeagtigtnoget i sig.... Det rigtig blandingsforhold og de helt præcise racer kendes ikke. Kaia er lidt over 1½ år gammel og vi fik hende for 1 år siden. Hun er også en rundkørsel og også omplacering. Tilgengæld ved vi, at hendes far er ren cavalier, mens moderen er en blanding af fransk bulldog og bomuldshund. Vi er ret sikre på vi ender på 4 hunde - Jeg vil gerne have mig en border collie om 2 år og manden vakler mellem en tæppetisser () ligesom Kaia, eller en labrador, hvis han får smag for at træne jagthund. Hvis det står til mig, så ender vi med endnu en coton eller cavalier blanding fremfor en lab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Jeg har én hund, Ludvig, som er 1/2 Labrador 1/2 Rhodesian Ridgeback. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Jeg har en, en labradortæve, der lige er blevet 8 år.. Jeg vil rigtig gerne have 2, men det må jeg ikke lige her, så det må vente lidt endnu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Om halvanden uge har jeg 2 1 styks dansk/svensk + labrador-blanding på 3 år ved navn Karla. Som er verdens dejligste pige :hjerte: [ATTACH]45302[/ATTACH] [ATTACH]45303[/ATTACH] Og et styks dansk/svensk + jack russel + ukendt blanding ved navn Johna på 8 uger d. 1. juli [ATTACH]45304[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 jeg her en enkelt grand danois tæve på 6år 82cm høj fre gulv til skuller og cirka 110-120cm lang fra snude til halerod hun vejer sirke 54 kg. hun er helt vild med leverpostej og fiskedeller. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 1 styks dansk/svensk + labrador-blanding Er det fysisk muligt? Jeg har savlet over billeder af hende før og undret mig over, hvad der mon var i hende. Hun ser simpelthen så sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 En Dansk svensk gårdhund, Vaks, som fylder 2 i næste måned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sarafia Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 Jeg har 3 tøser. Nova Dobermann mix på 11 år, Walledyret Hvid schæfer på 5 år og Funky på snart 2, en FT springer spaniel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2011 1 stk labrador på 15 mdr forhåbentlig kommer der en til på et tidspunkt, men det varer mindst 1-2 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts