Hop til indhold

Stjæler jeres hunde?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

Nissan stjæler sokker og toiletruller.

 

man skal dog blot sige hans navn og kigge på ham, så sukker ham dybt, og ligger og stirrer på genstanden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork ja! Hun er desværre bare ikke så god til det :roll: Hun sniger sig rigtigt ind på tingen, når hun har fået det i munden så spurter hun alt hun kan ind under vores seng.. Så vi opdager hende som oftest hvilket hun ikke er tilfreds med, vi får i hvert fald en masse suk fra hende når vi har sagt "slip" :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flipsen stjæler ikke, men han er dødnysgerrig så alle tasker og indkøbsposer bliver tjekket - og ikke kun mine :mrgreen:

pakker osv der står han også først for for at stikke krydderen ned og undersøge :rolleyes:

 

 

1 gang har han stjålet min mobil, jeg havde llige snakket en times tid og lagt mobilen fra mig SNUP også løbhan indi sengen med den :sjov:

 

 

 

og hmmhmmmm... joh, han stjæler to ting forresten :oops: kartofler og gulerødder, og han holder ikke tilbage bare fordi det naboens køkkenhave :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Basso stjæler al tilgængelig mad og indtager det et splitsekund efter - af en eller anden underlig årsag æder han også mine fiskeoliepiller som smager forfærdeligt??

 

hvis mine sutsko ligger på gulvet, sniger han sig forbi dem og uden at sænke farten bliver de hapset. derefter kommer de i "helle" i hans kurv, hvorefter han med et tungt suk lægger hovedet på skoen- tror han mener at der så er styr på hvor jeg er.....

Link til indlæg
Del på andre sites

og hmmhmmmm... joh, han stjæler to ting forresten :oops: kartofler og gulerødder, og han holder ikke tilbage bare fordi det naboens køkkenhave :oops:

 

Åh ja, der var endnu en ting jeg havde glemt :lun:

 

Baldur stjal bær i haven, han plukkede selv jordbær og stikkelsbær, desværre sked han også i jordbærene :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninja stjæler sko, og hun har endda udviklet sin bære-skoen-væk-metode, så hun nu kan stjæle to af gangen.

 

Hun stjæler dem hen på én af sine to madrasser i lejligheden, og så skal de helst bare ligge dér. Hun snuser lidt til dem, med ødelægger ikke.

 

 

Hun gør det iøvrigt kun når vi er hjemme :lol:

 

 

IMG_9817.jpeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook rører ikke vores ting, der ligger på bordet, sofaen, stole eller for den sags skyld gulvet. Vi kan sagtens have sko stående, eller tøj liggende på gulvet, uden at han rører det :-)

Men han "stjæler" hans ind-bamser og pisker ud af den åbne terassesøren som en vis herre var efter ham. Faktisk ligner han lidt et vortesvin der bliver jagtet - Halen lige i vejret og så bener han afsted. :sjov:

107702.400_266.jpg

 

Eller også "stjæler" han sine egne bamser der ligger til reperation og det foregår på samme måde. Nupper bamsen (ikke særligt stille), lure lidt og så afsted........ :hundifart:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er det mon de synes det er så sjovt at "stjæle" deres eget legetøj og tage det med i haven?

 

Bella stjæler også barkflis fra vores store bed. Og løber vortesvin-style ud på græsset med det, hvor det splittes ad i atomer:hmm:

 

Min kat (som nu bor hos mine forældre) har altid stjålet mine hårelastikker:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Voodoo piller altid øjnene af vores bamser, Anders synes det (jeg citerer:) sygt, noget en massemorder ville gøre! Jeg synes det er ris til egen røv - så kan man jo lade være at kalde sin hund for Voodoo :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er det mon de synes det er så sjovt at "stjæle" deres eget legetøj og tage det med i haven?

 

Bella stjæler også barkflis fra vores store bed. Og løber vortesvin-style ud på græsset med det, hvor det splittes ad i atomer:hmm:

 

Min kat (som nu bor hos mine forældre) har altid stjålet mine hårelastikker:???:

 

Aner ikke hvorfor det er skæg at "stjæle" egne ting, men mon ikke det er lidt lidt som børn, som har fået at vide at der er noget de ikke må. Så er det jo ekstra sjovt :yeah:

 

Voodoo piller altid øjnene af vores bamser, Anders synes det (jeg citerer:) sygt, noget en massemorder ville gøre! Jeg synes det er ris til egen røv - så kan man jo lade være at kalde sin hund for Voodoo :lol:

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassil henter osse nogen gange sko når han er alene.. Han bider dem ikke i stykker (længere) binder allerhøjest snørebåndende op og så er de plaskvåde..

 

Han tager også inde-ting af sine egne ud i haven. Jeg tror det er fordi vi jo så går ud for at hente dem? = opmærksomhed?

 

Når vi kommer hjem tager han noget med ud i haven og løber sejrsrunde!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Voodoo piller altid øjnene af vores bamser, Anders synes det (jeg citerer:) sygt, noget en massemorder ville gøre! Jeg synes det er ris til egen røv - så kan man jo lade være at kalde sin hund for Voodoo :lol:

 

Det gør Flips også.... jg tror det har noget at gøre med at bamsen så ikke kan se at flygte? :mrgreen:

 

først bliver øjnene pillet af så den ikke kan se, så bliver snuden flået af så bamsen ikke kan snuse sig til en flugt også er der ro til at hive involdene ud.... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør Flips også.... jg tror det har noget at gøre med at bamsen så ikke kan se at flygte? :mrgreen:

 

først bliver øjnene pillet af så den ikke kan se, så bliver snuden flået af så bamsen ikke kan snuse sig til en flugt også er der ro til at hive involdene ud.... :hmm:

Det er sgu da en ren gyser :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var 14-15 år, fik vi en super skøn labrador/retriever blanding.

Han var min mors hund, men det var mig han sov ved og holdt sig meget til.

 

Da vi (min tvillingesøster og jeg) begyndte at gå til fester og vi sad hjemme ved os, så startede vi med at smugle øl indgennem de trækruder der var på vores værelser.

Det holdt så kun til, at Ricko begyndte at hente vores tomme ølflasker og gå ned i stuen til vores forældre med dem :lol:

Så lå han dernede og suttede i dem indtil de blev taget fra ham.

 

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Viggo stjæler ikke som sådan. Kun hvis der er andre hunde.

 

Han er glad for mad, men han tager ALDRIG noget fra bordene (gælder også sofabord).

 

Men så var der jo en dag min kammerat havde sin beagle med. Jeg havde smidt nogle kiks på sofabordet og alt det der værtinde pjat. Hansi, beaglen, tager heller ikke noget fra bordet medmindre det er meget fristende.

Viggo holdte øje med Hansi hele tiden og da han så kom for tæt på sofabordet, smuttede Viggo hen og tog den pakke kiks. Hansi skulle i hvert fald ikke have det. Jeg havde godt set det, men ville lige se hvad han gjorde ved det. Han kom dæleme med den pakke kiks og smed den på min køkkenstol ved siden af mig. Så kiggede han ellers vældig tilfreds på mig. Og ja, jeg synes han var rigtig dygtig, var ret så stolt af min lille Viggo. Min kammerat var imponeret og var ved at flække af grin over det.

 

Men det tæller vel ikke som at stjæle. Det er vel nærmest apport, på en eller anden måde..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Taiki elsker sokker. Virkelig. Det vildeste er dog, hvis jeg falder i søvn i sofaen. Så vågner jeg ved, at nogen forsigtigt napper i tåen af min sok med de forreste tænder og laaaangsomt trækker den af. Når den så er af, løber han stolt igennem stuen i sejrsgang, inden han rusker den og gør af den, så den dør.

 

Jeg er engang vågnet fra middagslur uden to strømper, som jeg ikke var vågnet ved at han luskede af mig... de lå "begravede" under måtten i entréen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...