Hop til indhold

Indy


Gæst Greyhounds
 Share

Recommended Posts

Gæst Greyhounds

IMG_5626.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Hvem skal nu polere alle madskålene? Hvem skal se efter hvad der er bag tapetet? Hvem skal rydde alle tøjdyrene væk og lægge dem i sin egen seng? Hvem skal hente alle tilgængelige sko og slæbe dem rundt i hele huset? Hvem skal nu bestemme? Hvem skal holde huset og grunden fri for indbrudstyve, mordere og røvere - og katte, fugle, mus og egern? Hvem skal nu krammes så hårdt at man er nødt til at lægge sig ovenpå hende før hun synes det er godt nok? Hvem skal nu gyngehestegalopere ned gennem gangen når vi skal gå tur? Hvem skal stjæle alle tyggeben og blive rasende hvis de rette ejermænd forsøger at få dem igen?

 

Hvem kan mildne sorgen og få os til at stoppe med at græde??????

 

 

Elskede kærlige glade Indy faldt død om på en gåtur i dag. Det ene øjeblik glad, lege, hurra, lykke - det næste... død. Nok den allerbedste måde at dø på hvis man selv skulle vælge, men ubeskriveligt hårdt for os. Jeg har grædt konstant lige siden. Billedet af min dejlige søde smukke hund der ligger i vejkanten lige så slap som en ballon uden luft har brændt sig fast på nethinden. Alle minderne trænger sig på men jeg bliver nødt til at skubbe dem væk lidt. Det er for hårdt lige nu. Jeg vil aldrig glemme dig Indy. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Årh nej da...:megaked:

 

Hvil i fred dejlige vuf....

 

Men det første stykke fik mig til at smile...en så dejlig og hjertevarm beskrivelse, fik mig til at tænke på et varmt bånd mellem hund og ejer, som først blev brudt den dag en af jer måtte herfra...:lun:+:megaked:....

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, sikke en oplevelse da! :shock::megaked:

For Indy, helt sikkert den bedste måde at komme herfra på, midt i en fantastisk gåtur, omringet af dem som elsker én, så slutter livet og man får lov til at sove ind :hjerte: men kan kun forstille mig hvilken oplevelse det må have været for dig at se hende falde om! :ae: :ae: Sender alle mine bedste tanker til dig her i den svære tid - for det ER så forbandet hårdt at miste en elsket hund, og man kan hverken gøre eller sige noget for at lindre det - kun sige at med tiden læger alle sår... :kys:

 

Hvil i fred smukke Indy :hjerte:

Hils Sitto på den anden side af regnbuebroen :bighug: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åh nej, altså gråhund :megaked:

 

 

Min dybeste sympati og medfølelse :ae:

 

Kan ikke forstille mig hvor hårdt det må være og hvor frygtelig sådan en oplevelse er!

Puha... :(

 

I det mindste er det jer det er hårdt for og Indy er kommet herfra, på den allerbedste måde og var glad, glad og glad til sit allersidste øjeblik.

Ikke den store trøst nu... Men forhåbentlig kan det på sigt bidrage til at dulme smerten lidt.

 

Er så ked af det på jeres vegne. :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...