Hop til indhold

Vis din hund som hvalp


Therese
 Share

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Wow, hyrdehunden fornægter sig sgu ikke!! :lol: Imponerende...

 

Nej det ligger virkelig i generne! Men jeg synes så det er alt alt for tidligt at starte en hyrdehund på får. Tænk hvis der lige er et får der bliver gal og går efter hvalpen - så har man en hyrdehund med et varigt fåretraume... dårlig kombi!

Man skal i hvert tilfælde vide hvad man laver.

 

Årh hvor ville jeg gerne have haft ham som hvalp! Han ser simpelthen så nuttet ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Spot 3½ måned :lun: Shit hvor ville jeg gerne have haft ham fra hvalp!!

 

[video=youtube_share;qWMZx1wbitQ]

 

Sikke et naturtalent.. Jeg synes det er fantastisk at denne her hyrdeadfærd, i så mange andre henseende ville ses så forskelligt... Altså jeg mener den "krummede krops sprog", hvis man bare så en lille hvalp i den stilling ville man jo tænke den er skrækslagende... Og så ser man bare hvordan Spot bare er på arbejde, lille bitte, og slet ikke bange, bare super koncentreret. Fantastisk smukt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det ligger virkelig i generne! Men jeg synes så det er alt alt for tidligt at starte en hyrdehund på får. Tænk hvis der lige er et får der bliver gal og går efter hvalpen - så har man en hyrdehund med et varigt fåretraume... dårlig kombi!

Man skal i hvert tilfælde vide hvad man laver.

 

Årh hvor ville jeg gerne have haft ham som hvalp! Han ser simpelthen så nuttet ud!

Nej, jeg tænkte også, at han jo bare er lille bitte ift. fårene. Men det er sjovt at se... Altså, jeg ved jo godt, at mange hunde er født til at kunne noget bestemt, men jeg er alligevel imponeret over hvordan han bare ved hvad det drejer sig om... :-D

 

Og ja, han er da dejlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige hvalpe billeder.

 

Her er Canto , en super dejlig schæfer. [ATTACH=CONFIG]100790[/ATTACH]

 

Og her er Buddy , utrolig dejlig hund. [ATTACH=CONFIG]100791[/ATTACH]

 

 

Samt vores nuværende hund Homer. [ATTACH=CONFIG]100792[/ATTACH]

 

Arj, elsker altså schæferhvalpeører, der har deres helt eget liv :lol::lun: Og sikke nogle poter sådan en rottweiler hvalp har... Især Buddy... En ordentligt lap :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Begrænset hvad jeg har på computer, men nu bliver jeg stædig og må tage nogle billeder af nogle billeder for at få dem ind..jeg har dog kun et dårligt billede af sheila som hvalp, jeg fik af tidligere ejer:)

 

 

[ATTACH=CONFIG]100401[/ATTACH]Mysla pige, 5 uger gammel:hjerte:

 

Jeg kan jo slet ikke genkende Mysla i den bette hvalp der :lun: Men kær både da og nu :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det ligger virkelig i generne! Men jeg synes så det er alt alt for tidligt at starte en hyrdehund på får. Tænk hvis der lige er et får der bliver gal og går efter hvalpen - så har man en hyrdehund med et varigt fåretraume... dårlig kombi!

Man skal i hvert tilfælde vide hvad man laver.

 

Årh hvor ville jeg gerne have haft ham som hvalp! Han ser simpelthen så nuttet ud!

 

Det tænkte jeg også lidt, men vild video! Hold op hvor han bare har styr på hvad det er han vil med de får :shock: Og så rolig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...