Hop til indhold

Det bår' dæjli - Oluf 2 år


Umulia
 Share

Recommended Posts

Tak skal I have allesammen. Næsten en skam at Oluf ikke kan læse - han elsker jo opmærksomhed :lol:

 

Tillykke:tillykke:

 

Håber han får en dejlig sko i gave:mrgreen:

 

Faktisk er interessen for sko dalet en hel del (heldigvis!). Jeg tror han hellere vil have et griseøre :5up:

 

Tillykke, hvor er han bare dejlig :lun:

 

Og jeg må også lige tilføje, hold da op hvor går tiden stærkt, er han virkelig allerede 2 år :shock:

 

Ja det er utroligt. Jeg sagde det lige til min søn i går - tænk at det er 2 år siden han bare var en lille fis der bed i alting. - Hvad mener du, svarede sønnen. - Han er da stadig en lille fis der bider i alting.

Og det er sådan set rigtigt nok :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til Oluf :tillykke:

 

Kan heller ikke forstå, det er så længe, siden du har fået ham :shock:

 

Smider du ikke lidt flere billeder ind af fødselsdagsbarnet :mrgreen: Gerne et, hvor vi kan se hele Oluf, så man rigtig kan se, hvor stor han er blevet :banan:

 

Jeg skal se hvad jeg kan gøre senere på dagen. I går forsøgte jeg at tage nogle af ham og Vinnie sammen, men Vinnie var ikke samarbejdsvillig, så det blev en masse billeder af halve hunde :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med ham - er der noget lab i ham siden han apporterer?????

 

Det skal godt nok være langt ude da :lol: På den anden side, jeg har engang gået til træning med en lille rund og lavbenet chokolab :hmm:

Men han er en god lille apportør faktisk. Det er ærgerligt at vi ikke kan gå til træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...