Hop til indhold

Januarbilleder 2014


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Han er SÅ perfekt (hvis jeg lige selv skal sige det) og da jeg mødte ham var jeg ikke længere i tvivl om, at Joppe var navnet!

 

Ham der er en Joppe, det kan ikke være anderledes :lun:.

Han er simpelthen så fin.

Glæder mig til at møde ham!

 

Tilgengæld så må du gerne tage Svenne med hjem deroppefra til mig - Ham den korthårede tricolor, du ved :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ham, der var min favorit på billederne helt fra starten! :lun:

 

Sjovt, for han var slet ikke min favorit! HAvde regnet med at ende med en trefarvet, korthåret, men ham her er bare sejest. Masser af kamp, masser af gåpåmod og vilje. Ikke særlig velopdragen eller sød, når han trækker sin bror hen over gulvet i øret :blink: Sjovt at der er så stor forskel på hvor meget kamp de har og hvor meget de gider at mosle. Jeg vil gerne have at når jeg skubber til en hvalp, så skubber den igen eller springer på mig. Det gjorde ham her i den grad!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham der er en Joppe, det kan ikke være anderledes :lun:.

Han er simpelthen så fin.

Glæder mig til at møde ham!

 

Tilgengæld så må du gerne tage Svenne med hjem deroppefra til mig - Ham den korthårede tricolor, du ved :blink:

 

Jeg siger dig du havde tage Svenne på stedet, hvis du havde mødt ham! SÅ sød, så søde øjne og så kunne han et trick med at kravle op og så vælte om på ryggen for at blive nusset :hjerte: Ham var jeg virkelig vild med, men han var lidt for "ordentlig" ift. Joppe (som på ingen måde er ordentlig!).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger dig du havde tage Svenne på stedet, hvis du havde mødt ham! SÅ sød, så søde øjne og så kunne han et trick med at kravle op og så vælte om på ryggen for at blive nusset :hjerte: Ham var jeg virkelig vild med, men han var lidt for "ordentlig" ift. Joppe (som på ingen måde er ordentlig!).

 

Åhhh..... :lun:

Se, jeg overlader barylerne til dig og så napper jeg de "ordentlige" det er en meget god deal.

Burde egentlig bare holde mig fra FB og dine indlæg her.....

Bliver SÅ skruk af at se på de skønne hvalpebilleder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
De her billeder er egentlig fra december. Fru A / Spilop tog lidt billeder af trunterne omkring nytår.

 

[ATTACH=CONFIG]115882[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]115883[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]115884[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]115885[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]115886[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]115887[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]115887[/ATTACH]

 

Smukke billeder og meget smukke trunter :lun::hjerte: blir helt forelsket ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Leah har fået øje på et egern på afstand og er gået i "stalker mode". Det er simpelthen så sjovt, når de flytter en enkelt pote hver halve minut. :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]115918[/ATTACH]

i

 

det mindste er hun klog nok til at gå i stalkr mode. Johna er mere "et dyr / en fugl, jeg skynder migd erhen inden det løber... Hun har endnu aldrig formået at komme bare i nærheden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...