Hop til indhold

hvilken race vil du have, hvis du kun måtte vælge en?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst 1stkholm

Muligvis pitbull. - Fordi jeg får en hund som stadigvæk kan arbejde, men også har bulldogs sindet. - Skal dog siges jeg aldrig har mødt en. Ellers ville det være en grå schæfer eller brugs malle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jomiha, hvorfor har du valgt lagottoen fra?

 

Jeg drømmer om sådan en næste gang. Så hvis der er noget, jeg har overset, så vil jeg da supergerne vide det...........

 

Fordi jeg synes, udvalget er for småt herhjemme. Ville gerne have fra en opdrætter med en mere familiær tilgang til hundene, end det virker til, den danske opdrætter har. Jeg håber ikke, jeg fornærmer nogen, men det virker ikke til at være et sted for mig:

http://www.hunde-forum.dk/alle-hunde-racer/38439-nar-man-allerede-nu-drommer-om-hund-nr-2-a.html

 

Jeg skrev i øvrigt vist i den tråd, at jeg ikke kan lide pudlers lange næser. Nu er det mig, der har fået en lang næse, da jeg troede pudler bare så sådan ud - dem, jeg har mødt, har så været klippet på næsen, hvilket man bare kan lade være med. Jeg kan rigtig godt lide det brede bamse-look.

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart ville jeg sige en toller, men desværre har jeg mødt flere af dem der er MEGET reserveret og jo mere jeg læser om dem, så er det mange af dem der er sådan lidt usikre, reserverede og specielle. Desværre.

 

Men måske en spaniel som jeg nu ikke kan huske hvad hedder - men også jagt hund og rigtig lækker..... field nej hvad var det nu. Nå pas, noget i den dur!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...