Hop til indhold

En hyldest til Chase


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Sidder også her med tårer i øjnene og kaffen kan jeg ikke synke pga en stor klump i halsen - ihh han var bare noget særligt - jeg kender ham ikke - har aldrig mødt ham, men føler virkelig jeg "kender" ham og har aldrig hørt eller set så rørende billeder / historier - han var noget specielt ham Chase :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

[TABLE]

[TR]

[TD] "Death leaves a heartache no one can heal, love leaves a memory no one can steal."

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

Skønne, smukke Chase. Hvor ville jeg ønske, jeg havde mødt dig :)

 

Dejlig tråd og dejlige billeder. Kæmpe krammer til dig, doberfan. I var et match made from heaven :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Beklager at jeg kun kunne sætte et enkelt billede ind ad gangen, ingen grund til at "like" hvert billede, det er mere en tråd hvor jeg kan gå ind og se nogle af mine favoritter og mindes hans kæmpe hjerte. Chase var definitionen på kærlighed.

 

Jeg og 100 andre mennesker vil aldrig glemme dig!

 

Det er for sent, jeg har like'et dem allesammen, fordi det er sådan nogle skønne billeder, især dem med de gamle mennesker :lun: Hvor har du været heldig at få ham i dit liv :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er tanken forresten omkring terapihunde og børnene med læsevanskligheder? Håber det er ok, jeg lige spørger i hans tråd.

 

Teorien er, at hundene får børnene til at slappe mere af og ikke føle sig presset, som hvis de skal læse op i klassen eller foran deres forældre. Forældrene må ikke være til stede, når børnene læser for hunden.

 

Hov, har ikke lige åbnet Bjæfs link, men mon ikke der står noget af det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem har sendt blomster???

 

Kom hjem fra tur på landevejen til en smuk smuk buket blomster. Beskeden var at det var "en masse af os her i DK og at man kunne mærke helt derovre, hvor speciel Chase var"

 

Det kan kun være nogen herinde fra. Og så tudede jeg lige igen - men på den gode måde. :lun:

 

Tusind tak, hvem det end er! :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej altså! Nogen havde brugt virkelig lang tid på at finde et sted hvor man kunne skrive en lang besked i kortet.. Nå heldigvis havde jeg gemt teksten, da jeg ændrede sted. Så her er den:

 

 

Kære søde Doberfan og mand.

 

En stor og kærlig hilsen fra en masse af os i DK - I skal vide, at vi tænker og føler utroligt meget med jer, og Chase var bare så speciel. Det kunne vi mærke helt herovre. Sikke nogle ting han fik lov at udrette, så mange mennesker han gjorde glad, himlen er blevet en kæmpe stjerne større.

 

Vi er nogle stykker som har samlet lidt sammen - lidt for meget til en buket blomster, så vi vil meget gerne overføre det resterende beløb til jeres rescue. Vi ved hvor meget det betyder for jer, og for de hunde som er så heldige at komme forbi.

Men I må hellere lige give os de rigtige oplysninger, send dem til Buddha.

 

Tusindvis af tanker til jer fra:

Bustertrold, Sonja77, Lykkeliv, Soegaard, Amocca, Hestkjær, Pinpoynter, Anne1979 og Bella, Charlotte1970, Claudia2500, Nollike, Korvis, Tweesa, Skipper-Odense, Bassil-Berner, Crazy Dog Lady, Ascha, Aslan og familie, Fox, Priceman, Hewlett, Miss Menelli, Trei, Therese, Voodoo, Motor, Buddha.

 

(Ved at flere gerne ville være med men ikke alle har fået beskeden.)

 

 

Håber I snart kommer til dagen, hvor I igen kan smile når I tænker på jeres smukke dreng. Det var fantastisk at han fik lov at komme til jer og at I så hans potentiale. Gid flere var som jer.

Knus og kram.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, jeg er helt overvældet, hvor er det bare helt super fantastisk sødt af jer. :hjerte::lun::hjerte::lun::hjerte::lun:

 

Formanden for vores rescue kommer også til at tude, når hun hører om det!

 

Det letteste ville være at bruge Paypal - jeg ved at i hvert fald Lykkeliv har en konto.

 

Bare gå ind på http://www.gulfcoastdobermanrescue.org og scroll ned i nærheden af bunden, der er en "donate" knap hvor man kan bruge paypal. Kreditkort kan selvfølgelig også bruges.

 

Som instruktion til "sælger" kan I bare skrive "in honor of Chase".

 

Jeg elsker sgu jer allesammen!! :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dober, jeg håber du ved hvor ondt det gør mig at Chase skulle herfra:megaked:

 

Det er hårdt for alle at miste en højtelsket hund, men som jeg også skrev i AOI, har Chases død påvirket mig meget. Og jeg tror de fleste andre har det på samme måde. Han var helt enestående. En slags Ghandi i hundeverdenen.

 

Smukke Chase, hvil i fred! Hils min dreng deroppe og sig at vi ses en dag. Du har sat dit poteaftryk i flere hjerter end man kan tælle, og din historie bliver aldrig glemt:hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...