Hop til indhold

Kan DU finde ud af at være alene hjemme?


Maria84
 Share

Recommended Posts

Vi snakker så meget herinde om hvordan man lærer hundene at være alene, hvad man gør hvis tingene går galt osv. Så jeg tænkte, at det kunne være sjovt at høre om du selv kan finde ud af at være helt alene hjemme uden din hund/hunde :mrgreen:

 

Jeg tror jeg ville have rigtig svært ved det efterhånden. Jeg er så vant til at hundene er der, så jeg tror ikke jeg har været 100% alene hjemme, uden mennesker eller hunde, siden vi fik Anton for 6 år siden. Det kan være jeg har lidt seperationsangst ;-)

 

Så må vi se hvor mange herinde, der er lige så gode til at være alene hjemme, som deres hunde er :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt, men bryder mig ikke om det. Har kun prøvet det her i det nye hus i halve dage - aldrig natten over. Det har jeg dog prøvet i det gamle hus... der er et eller andet helt forkert ved en tom seng... Jeg kan heller ikke rte godt være på ferie. 1 uge ok. 10 dage er min smertegrænse, så dør jeg en lille smule indeni hver dag hvis jeg ikke kommer hjem til dem... gælder dog primært Karla. Fx når Karla og jeg har været til WAO eller DM uden Johna, så er det ok.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg må jo med skam melde at jeg lige har nydt en uge uden manden - Loui og jeg hyggede med tøseting: barberede ben, lagde ansigtsmaske, plukkede bryn, sov uhæmmet i sofaen på underlige tidspunkter og førte selvfølgelig dybsindige samtaler :-)

 

Loui har jeg SVÆRT ved at undvære og har kun prøvet det, når vi har været væk på ferie....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke huske, at jeg nogensinde har været alene hjemme uden Bobo... Så det er måske et nej :mrgreen: Jeg bryder mig i hvert fald ikke om tanken om, at han ikke er her. Jeg kan heller ikke forestille mig at skulle holde ferie uden ham. Jeg ville synes det var helt vildt mærkeligt, hvis jeg skulle få ham passet, når jeg skal på ferie eller har fri. Jeg planlægger endda ferier efter at Bobo kan være med og at vi tager til steder, hvor Bobo ville have det fedt :oops: Han er jo mit lille hunde-barn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jeg ville nyde en uge eller to alene hjemme :mrgreen: bare mig, bare forholde sig til MIG - hold op det lyder egoistisk men det kunne jeg sagtens. (det er dog over 8 år siden jeg sidst har prøvet det - og det var da jeg ikke havde hund endnu)

 

Når det så er sagt kan jeg bedre undvære manden end hundene ;-)

 

Jeg nyder også at være alene med hundene :-) i sidste uge var jeg alene en uges tid uden mand, det var dejligt og jeg nyder det - bare hyggetid med hundene, at have en fjernbetjening bare en gang imellem, at spise når man har lyst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke! Det er HELT forkert og jeg hader det, så det er sket meget sjældent (tror faktisk kun det er sket en gang) de sidste 9½ år. Jeg kan godt klare at kæresten og en af hundene er ude, så der er bare mig og den anden hund herhjemme og så synes det er vældigt hyggeligt at det bare er os to. :lun: Men helt alene uden hund, nej tak!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej... Jeg syntes det er stygt min svigermor vil passe Alba i FLERE dage til sommer :shock: Bare fordi min uhundske kæreste ikke mener hun kan komme med os til sjælland :lol:

 

Du må fortælle ham, at jyske hunde må godt komme til Sjælland, de skal ikke engang have pas :mrgreen:

 

 

Jeg kan også godt være alene hjemme, det ville føles som..hvad er det nu det hedder :hmm:....nå jo.. FERIE :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pudsigt, mig og min søster snakkede lige om det i går, at vi elsker at være alene hjemme :mrgreen:

Uden hund? Ja, det ville jeg også godt kunne være, det har jeg da været, før vi fik hund, men det ER nu rarere at have Elvis her som vagthund, især om aftenen og om natten :genert:

 

Men selvom jeg NYDER alenetid, så savner jeg alligevel kæresten, hvis han er væk - 3. dagen er som regel der, hvor jeg tænker, at nu må han godt komme hjem igen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo ikke fordi jeg mærker ret mege ttil Iso, når vi tuller rundt herhjemme. Har f.eks. ikke set skyggen af hende i nok den seneste time eller så. Så jeg kan godt være alene hjemme uden hende. Om dagen!!! At sove uden Iso føles helt vildt mærkeligt, og at vågne op om morgenen uden hende. Og efter et par dage uden hende savner jeg hende vildt meget, også om dagen. Så jeg ved at det bli'r hårdt her om ikke ret længe, hvor jeg låner hende ud til nevøen i en hel uge, da de skal løbe agility sammen... :cry: Godt man også har to katte!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...