Hop til indhold

Marts billeder


pivpiv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha, hvor bliver tiden af? Om en halv måned fylder Cassi 4 år og om to måneder så bliver lillebror dælme et år :shock: Synes egentlig det er vildt at prinsessen kun er fire år lige om lidt. Vi har godt nok oplevet meget sammen og alle vi kender mener bestemt hun må være ældre, ofte mener de at hun er et eller to år ældre(ikke fordi hun ser gammel ud, men fordi hun bare har været der så "længe").

Hun er stadig bare HUNDEN og den dag hvor hun ikke er der længere, så ved jeg ikke hvad skal gøre.

 

Jeg har jo altid selv syntes hun var fantastisk smuk at se på :hjerte:

16621767358_f88c7563c8_z.jpg

 

16621771458_1ae9a5db33_z.jpg

Især hendes fjæs og tit ret udtryksfulde øjne er fantastisk. Når hun får det det "Hey, nu er jeg altså superfræk"-udtryk, så er jeg ved at smelte over hende. Hun har den her kæmpe personlighed, som man nok skal være mig for at kende og elske.

 

Og så er der jo den lille...

16809336975_e070c16907_z.jpg

Super fræk og vanvittig kærlig. Det bedste i verden er at komme op til mig i sofaen og få et kæmpe kram.

 

16808229841_1d14a05797_z.jpg

Han elsker at give den gas, og slipper man ham fri alene på marken, så løber han bare rundt og leger med sig selv.

 

Men det skønneste er nu altid at se de to hygge sig sammen.

16621962190_1f20f1f1c2_z.jpg

 

Jeg var lidt bekymret for hvor stor han ville blive med de kommentarer jeg fik første gang jeg vist billeder frem. Han er lige en centimeter eller to mindre end Cassi, og vil tro han får lidt fylde på inden for det næste års tid. Han er stadig meget unghund hvad det angår.

 

Og så lige lidt billeder af dem hvor de laver det bedste de ved, nemlig at løbe sammen.

16189414833_07a8a79199_z.jpg

 

Elsker dybden i det her billede

16808235542_edd7ccb0d3_z.jpg

 

Elsker mine to hunde, og er så glad for at Cassi også har accepteret lillebror. Selvom hun stadig lige må forklare ham at der er ting han absolut ikke må.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Lige kommet hjem efter en dejlig tur med begge hunde og mand... de fik lov at løbe en times tid i dag - uden liner, det sker ikke så tit, men hold da op de hyggede sig, og vi kom selvfølgelig forbi en sø.

Det første billede er lille Zeus der svømmer derud af - bagefter hopper Walther med :lun: (han sopper jo kun ;-))

 

 

 

 

 

IMG_1694.jpg

 

 

 

IMG_1695.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her slags billeder komme der nok mange af det næste stykke tid, indtil jeg får hovedet ud af skyerne og får jordforbindelse igen :lun:

 

 

[ATTACH=CONFIG]124930[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]124929[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]124927[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]124928[/ATTACH]

 

Åhh det ser skønt ud :hjerte: Eeeeelsker får! Og hvor ser Yoda ud til at nyde det :lun:

 

 

---

 

Inca og jeg træner/leger jo også i løbet af dagen når hun ikke lige er travlt optaget af sofaen eller sengen :mrgreen:

 

Jeg prøvede i dag at lære hende "ryd op", hvor hun skal smide et stykke legetøj op i hendes legekasse, men da hun uheldigvis så jeg havde godbidder, var legetøjet sjovt nok ikke særlig spændende, og hun prøvede alle mulige ting for at få fat i godbidden :blink:

 

 

"Hallåååå, se nu lige hvor sød og rynket jeg er, giiiv mig godbiiiiiiid!!?"

 

DSC_0137.jpg

 

 

"Altså... Er det ikke okay at jeg bare lægger mig sådan her og så får jeg godbid, ja??"

 

DSC_0133.jpg

 

 

Har også lavet min første Vine, hvor Inca og jeg lukker døre og låger :P Håber det virker :-D

 

https://vine.co/v/OVpuTYBHOtl

 

 

Og så lige et super fint billede jeg tog den anden dag ved Damhussøen.. Ihh hvor jeg dog elsker at bo her :hjerte:

 

 

DSC_0104.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Savner min Arne-fyr... Han er midlertidigt byttet med svigermors tæve. Hende og Lily har, praktisk nok, synkroniseret deres løb fuldstændigt for andet løb i træk :-D Det er mor/datter-skills der vil noget.

 

2015-03-13 19.13.14.jpg

Frk. Stritører aka. Lily :hjerte:

2015-02-25 22.45.19.jpg

Lækker gåtur med Nulle i lækkert solskin. Jeg går oftest med alle 3 hunde på én gang, men det er lidt noget særligt når det kun er Futte og mig der går.

2015-02-09 13.16.37.jpg

Retardo og Retardo. Arne i front med alt pelsen, Lily bagerst med stritørerne.

2015-02-06 14.17.52.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...