Hop til indhold

Bonnie 10 år idag 20. April 2015


PBC
 Share

Recommended Posts

Det er en stor dag idag for Bonnie fylder 10 år.

Det var vores tæve Sally, der fødte hvalpene og dermed blev mor til Bonnie og det var Conni som måtte tage imod for jeg sad den formiddag i møde i Stockholm i et stort projekt og måtte nøjes med at følge med via SMS'er - nu kom der en sort hvid tæve, nu kom en tæve mere - den er brun hvid osv.

Det var ikke meningen at vi skulle beholde nogen selv, for Mille var kun 1 år og Sally 7 år, så egentlig skulle vi først have ny hvalp, når Mille i 3 årsalderen skulle have hvalpe.

Men, da Conni jo havde taget imod og forelsket sig blev det anderledes.

Og hvordan fejrer vi så dagen? Bonnie har været lidt halt den seneste uge så mere voldsomme udfoldelser bliver det ikke til, men jeg har taget en and op af fryseren, som hun får lov at apportere lidt med i dag - og så har jeg lavet en fire siders collage over Bonnies liv til nu

 

Billede1_zpsw1kqneg6.jpg

 

Billede2_zpsqrmf1ux4.jpg

 

Billede3_zpsohua0d7y.jpg

 

Billede4_zpsg0e2g2sh.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :hjerte: Det må være specielt at have en hund sådan helt fra fødslen.

Hjertelig tillykke til hende!

 

Ja det er ret specielt. Det er en stor oplevelse at have et kuld hvalpe - og dejligt at beholde en. jeg ærgrer mig stadig over at jeg ikke beholdt en hvalp fra Milles kuld, men vi ville vente til det næste, men hun gik tom næste gang. Ærgerligt, Mille er afgjort den FT Springer jeg har haft der har været lettest at træne og hvalpene efter hende er blevet super gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke!

Hun ser ud til at holde sig godt. Håber hun er holdt med halte.

 

Vi var ved dyrlægen igår, men han kunne ikke sige hvad det skyldes. Hun får nu smertestillende og så motionerer jeg som jeg plejer, så må vi se. Ellers er hun utrolig hurtig og rørig af en 10 årig jagthund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...