Hop til indhold

For dyrt i støvler


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Jeg bor også i mine Lacrosser. :lun: Har den helt gamle model Hampton. De har holdt i maaaaange år nu, selv om jeg bruger dem stort set dagligt. Men jeg ved at andre har været uheldige med sine, hvor de er gået i stykker alt for hurtigt. Lacrosse har jo ændret på Hampton-modellen et par gange nu, og jeg ved ikke hvordan de helt nye er?

 

Udover Lacrosserne har jeg et par Ecco (Trace Lite), som jeg gik rigtig meget i sidste vinter. De er vistnok ikke helt vandtætte, kun vandafvisende, men er SÅ fede at gå i. Jeg har endda løbet agility i dem i ridehussæsonen. Jeg købte dem til sidste vinter, så ved jo ikke hvor længe de holder - men indtil videre kan man nærmest ikke se at jeg har brugt dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor hele vinteren (når det er koldt) i disse her: http://hvidovresport.dk/Shop/fodtoej/vinterstoevler/snow-queen.aspx - Og de er på tilbud lige nu :5up:

 

Når det ikke er så koldt (som nu) bruger jeg disse http://hvidovresport.dk/Shop/fodtoej/gummistoevler/allround-12.aspx

 

For begge typer gælder, at man skal huske jævnligt at give gummiet behandling, så det ikke tørrer ud - for ellers er det, at de revner og blir utætte ...

 

http://hvidovresport.dk/Shop/fodtoej/plejemidler/rubber-conditioner.aspx

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger riiiiigtig meget nogle Ecco-støvledimser, men ved ikke hvad de hedder mere end Ecco. Når de dør efter måske et par års brug køber jeg straks nye, det er de bedste i verden nemlig. :mrgreen: Bruger også mine Lacrosse-gummistøvler en del, men har problemer med at gå rigtig langt i dem, så de er mere til små og mellemlange ture. De helt lange ture, der er det kun Ecco der duer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har brugt datterens aflagte 10 år gamle Ecco støvler men sidste år blev de for utætte - glemte desværre at løbe nye til udsalget så håber på fint vejr indtil næste udsalg....

jeg har aigle gummistøvler men synes ikke "gå-komforten" er så god som i støvler og sko så bruger dem kun mår det står ned i stænger

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine sidste Eccostøvler holdt ca ½ år. Heldigvis kan de byttes de første 2 år efter købet, men det er bare bøvlet.

Sidste år købte jeg et par bjergstøvler i Harald Nyborg De var faktisk fine til det meste, dog ikke terrængående i skoven og til den pris var det flot at de holdt en sæson.

Nu har jeg fundet et par halvhøje Seeland gummistøvler på udsalg.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine sidste Eccostøvler holdt ca ½ år. Heldigvis kan de byttes de første 2 år efter købet, men det er bare bøvlet.

Sidste år købte jeg et par bjergstøvler i Harald Nyborg De var faktisk fine til det meste, dog ikke terrængående i skoven og til den pris var det flot at de holdt en sæson.

Nu har jeg fundet et par halvhøje Seeland gummistøvler på udsalg.:banan:

 

Jeg tror lige jeg napper mig sådan et par bjergstøvler til denne vinter - håber dog at få nye Salomon støvler i julegave, men der er jo trods alt halvanden måned tid - og det er meget regn og mudder! Er de varme? Eller skal man have tykke sokker i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tidligere havde jeg disse fra Merrell, som jeg brugte efterår/vinter:

tremblant-merrell-300x257.jpg

 

 

Dem var jeg virkelig glad for! Både i det våde efterår og den kolde vinter. De holdt 4 års tid, og jeg plejer ellers gerne at ødelægge sko/støvler på 6-12 måneder. Pt har jeg bare nogle billige fra Bilka, indtil jeg finder ud af hvilke jeg skal have igen. Umiddelbart tænker jeg det bliver Merrell igen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Härkila vandrestøvler :lun:

man skal jo altså huske at behandle sit fodtøj med diverse remedier, ellers holder de ikke. Mine får en tur med fedt og gummibehandling 1 gang i måneden.

Er de for dyre så laver colombia også nogle gode til en lidt lavere pris.

Her holder de årevis selvom vi er fjolser til at passe dem. De bruges til jagt og alle gåture og hundetræning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...