Hop til indhold

August måneds billedtråd


vinhou
 Share

Recommended Posts

Det er kun få dage siden at "vores eng" (grundejerforeningens) blev slået - og det giver jo unægtelig betydelig bedre muligheder for at fotografere 40 cm store hunde. Endvidere var morgensolen skarp så jeg tænkte at det var en god lejlighed til at prøve at få fotos af hunde i bevægelse - og endda forsøge de vanskelige skud fra siden.

 

PÅ vej ned til engen tog vi lige et par billeder - nej vi skal ikke i bilen, vi skal ned af gangstien!

Biler%20og%20hunde_zpsgrjo4yjy.jpg

 

 

DSC_7457%202_zpsyfoalxr9.jpg

 

 

 

Først Bonnie:

 

Bonnie%20i%20fart%20fra%20siden%203_zpsvwulouot.jpg

 

Bonnie%20i%20fart_zpsk46yargp.jpg

 

Bonnie%20i%20fart%202_zpslzel7kce.jpg

 

Så Maggie

 

Maggie%20i%20fart%20fra%20siden_zps42n8gorv.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20fra%20siden%205_zpsg6lfwaxn.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20foefra%20med%20apport_zpsoui1sb1f.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20forfra%20med%20apport%202_zpsm95sahpl.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 161
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst DorteDK
Det er kun få dage siden at "vores eng" (grundejerforeningens) blev slået - og det giver jo unægtelig betydelig bedre muligheder for at fotografere 40 cm store hunde. Endvidere var morgensolen skarp så jeg tænkte at det var en god lejlighed til at prøve at få fotos af hunde i bevægelse - og endda forsøge de vanskelige skud fra siden.

 

PÅ vej ned til engen tog vi lige et par billeder - nej vi skal ikke i bilen, vi skal ned af gangstien!

Biler%20og%20hunde_zpsgrjo4yjy.jpg

 

 

DSC_7457%202_zpsyfoalxr9.jpg

 

 

 

Først Bonnie:

 

Bonnie%20i%20fart%20fra%20siden%203_zpsvwulouot.jpg

 

Bonnie%20i%20fart_zpsk46yargp.jpg

 

Bonnie%20i%20fart%202_zpslzel7kce.jpg

 

Så Maggie

 

Maggie%20i%20fart%20fra%20siden_zps42n8gorv.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20fra%20siden%205_zpsg6lfwaxn.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20foefra%20med%20apport_zpsoui1sb1f.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20forfra%20med%20apport%202_zpsm95sahpl.jpg

 

Smukke piger :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er altså virkelig smuk. Jeg gik til ringtræning for en del år siden med 2 Saluki. Blev altid helt hypnotiseret af deres elegance og ynde :-)

 

Tak :-). Ja utroligt at sådan en smuk elegant hund, kan rumme så mange ulovligheder " Han er virkelig en slem hund :hjerte:.

Han skal udstilles til næste år men jeg har ikke kunne rumme det, da vi efter han kom til mistede begge vores ældste med 10 mdr mellem rum og så fik schæferen på 8½ år nået med bagkroppen :hmm:. Men er i gang med at træne ham.

Jeg følger jo lidt med i en tråd om tricks selvom hans version af alting jo ikke helt er den samme som andres hunde :blink: men bare han syntes det er sjovt.

Falige fugleunger.jpg

Han syntes at fugleungerne dernede er lidt skræmmende.

 

Syntes de har billede tråde er så rare, for hvor er det bare skønt at se billeder af smukke charmende frække og nuttede afholdte hunde.

Kan simpelthen ikke finde ud af alle funktioner her inde endnu. Så i må bære over med mig :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er kun få dage siden at "vores eng" (grundejerforeningens) blev slået - og det giver jo unægtelig betydelig bedre muligheder for at fotografere 40 cm store hunde. Endvidere var morgensolen skarp så jeg tænkte at det var en god lejlighed til at prøve at få fotos af hunde i bevægelse - og endda forsøge de vanskelige skud fra siden.

 

PÅ vej ned til engen tog vi lige et par billeder - nej vi skal ikke i bilen, vi skal ned af gangstien!

Biler%20og%20hunde_zpsgrjo4yjy.jpg

 

 

DSC_7457%202_zpsyfoalxr9.jpg

 

 

 

Først Bonnie:

 

Bonnie%20i%20fart%20fra%20siden%203_zpsvwulouot.jpg

 

Bonnie%20i%20fart_zpsk46yargp.jpg

 

Bonnie%20i%20fart%202_zpslzel7kce.jpg

 

Så Maggie

 

Maggie%20i%20fart%20fra%20siden_zps42n8gorv.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20fra%20siden%205_zpsg6lfwaxn.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20foefra%20med%20apport_zpsoui1sb1f.jpg

 

Maggie%20i%20fart%20forfra%20med%20apport%202_zpsm95sahpl.jpg

 

Dejlige tøser og dejlige billeder! Er tæver egentligt nemmere/bedre til jagt eller bruger du også hanner?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige tøser og dejlige billeder! Er tæver egentligt nemmere/bedre til jagt eller bruger du også hanner?

 

Jeg mener hanner og tæver er lige gode til jagt, men at tævere generelt er lettere at træne. Jeg har kun tæver, men det er jo også praktik, kunnat have et køn og så vil jeg jo gerne have hvalpe, når jeg har tæver i passende kvalitet og alder.

 

De fleste jægere foretrækker tæver, men mange af de mest ambitiøse og dygtigste jagthundefolk foretrækker hanhunde, formentlig fordi de aldrig misser en jagt eller prøve pga løbetid og for at kunne sælge parringer, hvis man har - eller laver en tophund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var på et roadtrip til Norge med en veninde, på udstilling i Elverum og Lillehammer, jeg har aldrig været der før, så jeg blev dejlig overrasket. der var jagt og fiskerimesse i Elverum hvor den ene udstilling blev holdt, fantastisk messe, jeg kunne have brugt et par dage deroppe. Der var alt hvad hjertet begærede i out-door ting. Wilma stillede i brugsklasse begge dage og nuppede et par udstillings championater i går. Så nu holder vi en pause med det og bruger efteråret på prøverne, det glæder jeg mig til :)

 

DSC05137.jpg

DSC05210.jpg

DSC05128.jpg

DSC05130.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var på et roadtrip til Norge med en veninde, på udstilling i Elverum og Lillehammer, jeg har aldrig været der før, så jeg blev dejlig overrasket. der var jagt og fiskerimesse i Elverum hvor den ene udstilling blev holdt, fantastisk messe, jeg kunne have brugt et par dage deroppe. Der var alt hvad hjertet begærede i out-door ting. Wilma stillede i brugsklasse begge dage og nuppede et par udstillings championater i går. Så nu holder vi en pause med det og bruger efteråret på prøverne, det glæder jeg mig til :)

 

[ATTACH=CONFIG]133762[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]133763[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]133764[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]133765[/ATTACH]

Tillykke

Elverum er helt fantastisk - der kunne jeg bruge længe og jeg ville så gerne have været oppe på messen. Labrador cargo fortalte lidt om den og det lyder bare som en god messe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved jo af erfaring at det kan være vanskeligt at både koncentrere sig om hund og foto samtidig, så jeg har via FB tilbudt at komme ud og tage lidt hundebilleder i denne uge, for jeg har ferie og ikke de store planer.

 

I dag besøgte jeg Tilde på 14 måneder og Richard på Midtfyn:

 

Tilde%2011_zpskkkd7ptu.jpg

 

Tilde%202_zps44tjbnxq.jpg

 

Tilde%208_zpsqknh6dvq.jpg

 

Tilde%206_zpss9ydxljd.jpg

 

Tilde%2014_zpstc4yt3aw.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er lidt bredskuldret, men man er vel Bulldog :vedikke:

 

I øvrigt er billedet taget lige ved solopgang i morges, og nu jeg kigger på det igen, synes jeg han ser lidt mere lyserød ud end han plejer :lol:

 

Han er uden tvivl helt standard bredskuldret for en buller. Det ser bare så vildt ud når man er vant til skeletter med krøller :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende her blev så begejstret i morges kl 7, da hun hørte min vejtrækning ændre sig til "bevidsthed", at hun bare måtte løbe ind i soveværelset og slikke mig på tæerne.

 

Men når man er så nuttet, så er man hurtigt tilgivet.

 

20160813_192855.jpg

 

Smuk. Kan du ikke fortælle lidt mere om hende til os der ikke følger så meget med? For eksempel hvor du harneglet sådan en lækker sag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Smuk. Kan du ikke fortælle lidt mere om hende til os der ikke følger så meget med? For eksempel hvor du harneglet sådan en lækker sag?

 

Hun er 1 år og 9 mdr. Hun er niece til ham jeg har i forvejen. Hun er en lidt "sart sjæl", der skal have støtte og hjælpes en del. Jeg har kendt hende altid.

 

B og hende elsker virkelig hinanden. De ligger og groomer hinanden og leger rigtig godt.

 

Der var ingen tvivl om,at hun i virkeligheden hørte til her :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved jo af erfaring at det kan være vanskeligt at både koncentrere sig om hund og foto samtidig, så jeg har via FB tilbudt at komme ud og tage lidt hundebilleder i denne uge, for jeg har ferie og ikke de store planer.

 

I dag besøgte jeg Tilde på 14 måneder og Richard på Midtfyn:

 

Tilde%2011_zpskkkd7ptu.jpg

 

Tilde%202_zps44tjbnxq.jpg

 

Tilde%208_zpsqknh6dvq.jpg

 

Tilde%206_zpss9ydxljd.jpg

 

Tilde%2014_zpstc4yt3aw.jpg

 

Smuk hund og skønne billeder :hjerte:

 

En glad lille Oluf fra Fyns prærieland :mrgreen:

 

gdvV7tb.jpg

 

Oluf :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...