Alt der er opslået af pivpiv
- Kender du en god jagtgolden-kennel?
-
Så blev hun endelig født
Anne jeg forventer du kører forbi mig (kun lille omvej) og viser lækre fede rullepølse hvalp når i henter hende Glæder mig meget til at følge hende
- Chase's hjertesygdom
- Chase's hjertesygdom
-
ER JEG FORKERT PÅ DEN?
Han kan være nok så hurtig, et forkert skridt af den store hund eller af din, det kan være så farligt. Men jeg fatter ikke at dem der har de store hunde tillader deres at tonse med din. Kaster jeg en pind så ænser den gamle INTET andet end pinden, end ikke Luna som er samme størrelse. Grunden til han ikke siger fra er at han jo er et fnug i forhold til de andre.
-
ER JEG FORKERT PÅ DEN?
omvendt så ville jeg aldrig slippe min unge labber med en chi eller andre små hunde, af frygt for hun skader dem når de får et potedask. Selvom hun ikke er vild og vildsom, men hun er jo gigantisk i forhold til dem
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
skinkeben og andehalse samt en masse andet lækkert
-
Overbeskyttende hundeejere
vi er nogle af de der pisse trælse folk der stopper alle på vores vej og spørger om deres hund vil hilse ha ha ha Jeg overbeskytter min hund ved at jeg er SÅ bange for hun løber på vejen, så det er kun LANGT væk fra alting hun får lov at være fri. Nå jo og så har vi sat ekstra hegn op mod naboen så hun ikke får et hak i tuden af deres muskelhund som er en grum en. sassy tror jeg ikke vi overbeskytter, udover vi ikke kommer i hundeskove og lign fordi hun godt kan brumme når hun leger og det skræmmer nogen. Begge vores hunde kan vi bede slappe af og så bliver de brugt som hjælper på andre nervøse hunde. Luna var 5 mdr da hun pænt lå dæk ved mig og blev nusset og fik kiks imens to bange chi gøede og samlede mod til at snuse til hende Sassy kan vi gøre det samme med
-
Takt og tone blandt hundeejere
*fnis* min mors hund hilser faktisk sådan på folk hun er glad for. Så brummer hun vildt dybt og "smiler" pokkers stort og det ser ud som om hun er gal og så rejser hun børster*GG* Gamle skøre kræ Men det var OT
-
Takt og tone blandt hundeejere
Den ER jo ikke aggressiv, den er bare voldsom. At være aggressiv er for mig hvis den løber hen og bider eller viser vrede vil angribe. Det andet er jo "bare" en ukontrolleret hund som hilser meget voldsomt - selvom det så sætter spor. At slippe en hund som bare løber hen og hilser er ikke at slippe en aggressiv hund. Slipper folk deres hund i hovedet på min den gamle, så må de selv stå for evt følger - men først prøver jeg da at skærme for situationen og min er ikke aggressiv, men hun passer meget på mig hvis hun mistænker fare
-
Takt og tone blandt hundeejere
ligefrem aggressive hunde?? de indlæg har jeg ikke set.
-
Dulletråden
sæbe ved øjnene?? Det hader jeg før brugte jeg de der renseservietter fra Pure som man kunne få i Føtex, men de er udgået. Nu har jeg prøvet neutral og dem er jeg ikke vildt begejstret for, det er som om jeg ikke kan tåle dem
-
Takt og tone blandt hundeejere
Mine hunde er fantastiske, meeeeeen lydigheden kommer nok engang. Tror en vigtig ting er at komme til at stole mere på sig selv, altså os mennesker Du sender bare møgkøteren op til mig:slem:
- Epilepsi - epileptisk anfald - anfald
-
Takt og tone blandt hundeejere
iiihhh Siri nogle gange ønsker jeg at det var den vej jeg ville med Luna, for så kom vi ud og trænede hos dig for at få nogle fif. Tænker nogle gange at jeg da Aldrig får så lydig en hund ha ha ha
-
Dulletråden
Hvad makeup fjerner bruger i??
-
Takt og tone blandt hundeejere
Denne debat er grunden til at jeg ikke slipper mine hunde på offentlige steder. Den gamle er blevet tromlet så mange gange at i dag larmer hun meget. Gør intet og har aldrig vist antræk til det, men brummer når hun leger og for det første det skræmmer andre, men for det andet - hvis flere slipper deres hunde og tænker "pyt" og min bliver rendt ned gang på gang..... hvem ved så om hun får nok og derud skal hun ikke. Vi kører til et område vi kender som er privat ejet og så får begge pigerne snoren af og lov at sætte fut under pusserne, men i en hundeskov kommer jeg ALDRIG
-
Februarbilleder
siri hvor er de lækre. Pas på jeg ikke kommer og bortfører dem en dag Hvilken plet? Luna har en stor sort plet på tungen som man kun kan se når hun gaber.
-
Takt og tone blandt hundeejere
synes det er ærgeligt at man som løbetidstæve ejer får karantæne. Tæven dufter jo også lækkert INDEN hun bløder og må så sige at det virkelig giver en koncert og kaos til træning med unghunde. Men dem der har hanhundene er halv mugne over man dukker op med tæven, men hey træn da i stedet for at fjerne tæverne.
-
Stem på Spanielklubben Østjylland
så er i foran Der er sat en stemme herfra. pøj pøj i kampen
- Hjælp! brug for råd!
-
Denne gang var der bid!
Hvor fantastisk. Stort tillykke Kan man på sådanne scanninger se hvor mange der er?
-
hvor gammel skal hunden være for at parre ? og blive gravid?
Der er nogle i vores familie der skam avler på chi blandinger. Første gang kom der 4-5 hanner. De kom af med to. Anden gang kom en blandet skare og de kom af med alle - men de sidste var over 5 mdr og blev næsten givet væk. så vær varsom. hvalpe er søde men de skal også avles til et fair og ordenligt liv
-
analkirtler
Dem finder vi lige nogle af I går fik de skinkeben fra barf butikken og det var et hit. Men i dag har luna tynd mave (havde ikke i morges men har nu) Meeeeen vi ser om ikke det stopper snart igen
-
analkirtler
Det nævnte dyrlægen ikke noget om (kan hun ikke mærke det?) Nu håber vi det virker og så prøver vi med lidt knogler - måske kan knægten og jeg tage ind i den barf butik på mandag.