Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Jeg forstår såmænd godt at man vælger at fortælle om det.. Men jeg kan bare næsten ikke forarges over sådan noget, selvom jeg har rigtig ondt af hundene og de ejere, som har givet deres hund til denne dame. Jeg har ligeså ondt af hende.
  2. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Hun er jo egentligt en stakkel
  3. DUM

    topic svarede på Therese's AnjaCS i TV / Film
    Uh, så må jeg prøve at følge lidt med denne her gang
  4. Hey Ida.. Gider du stadig give et lift?
  5. De er rigtig søde Anne-lise
  6. topic svarede på Therese's jukl i Debat
    Jeg sidder og tænker lidt det samme. Uden at vide noget som helst om minks fordøjelsessystem, så kan jeg ikke forestille mig, at en hund ville få dens behov dækket på et minkfoder. Og det forklarer jo så også den lave vægt?
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Det er da altid noget Men det regnede jeg nu heller ikke med, det er ikke mit indtryk, når jeg hører folk fortælle generelt
  8. Hahaha.. Det er ligesom Bobo, når han synes noget er farligt udenfor. Han gør og spiller rigtig smart... Lige indtil jeg åbner døren.. Så stiller han lige ude foran den og venter på at jeg kommer med.. Så kan han godt løbe ned og se efter - men han skal hele tiden lige tjekke, om jeg er med. Han er simpelthen en kylling Vagthund bliver han i hvert fald aldrig! Han larmer bare og lader som om
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Helt sikkert Men lige i de her tilfælde, som I fortæller om her, så er det da lidt skod..
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Puha, det lyder godt nok som noget af en prøvelse at deltage i konkurrencer engang imellem
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Det lyder da helt åndssvagt ringe?
  12. Ej, hun er fandeme sød! :hjerte:
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Nej, det kan jeg heller ikke lige se for mig Jeg kan ikke forstå, hvordan man kan beskære noget uden at billedet bliver mindre, det er jeg aldrig stødt på før :hmm: Men jeg er selvfølgelig heller ikke ret meget inde i det der billedredigering
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Sådan her, gryn?
  15. Hehe.. Det er mærkeligt med sådan noget.. Før vi fik Bobo, synes jeg faktisk han var ret grim, men nu har jeg set nogle helt andre sider af ham end jeg gjorde dengang og synes han er vildt skæg og charmerende på en eller anden måde. Så nu synes jeg bare han er virkelig køn - og han er ellers slet ikke den type hund, som jeg normalt synes er smuk. Kærlighed gør virkelig blind!
  16. Hehe.. Men han ER fin.. Det er ikke kun dig der kan se det :blink:
  17. Arj, hvor blir han stor og fin MM!
  18. Et eller andet sted er det da også ret omstændigt at indføre. Altså, hvordan vil man fx. sørge for at folk så rent faktisk går op til de her prøver? Hvis der ikke rigtig har været ressourcer til at tjekke op på folk som loven er nu, så er der vel heller ikke ressourcer til at tjekke om folk har tingene i orden mht. kørekort og prøver. Medmindre det ikke er politiet eller andre offentlige instanser, der skal tjekke det?
  19. Det er jo sådan set en pisse god ide :5up:
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Bruger du ikke picasa? For der tror jeg godt, at man kan få lidt ala det du efterlyser?
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Jeg vil godt Men bruger du ikke sådan et billede behandlingsprogram eller?
  22. Hahaha.. Fandeme da heller ikke fair, altså! Det sidste billede er bare skønt, så står hun lige og spejder ud over vandet.. Helt vildt fint
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvor mange faste hundevenner har din hund? Et par stykker.. 2, tror jeg? Bruger du de store hundeskove, som ikke er hegnet ind? Jeps. Bruger du de små hundeskove, som er hegnet ind? Sådan nogle findes vist ikke i mit nærområde. Så nej Hvis de gjorde, så ville jeg sikkert godt kunne finde på det. Må din hund hilse på fremmede hunde, I møder på jeres gåtur, med snor på? Nogle gange. Ikke altid. Må din hund hilse på fremmede hunde, I møder på jeres gåtur, uden snor på? Samme svar; nogle gange må han. Må din hund lege med andre hunde, før eller efter I træner? Vi træner ikke noget Må din hvalp deltage i hvalpefrikvarter? Hvis jeg havde haft ham fra hvalp, måtte han gerne. Så kunne det være, at han fik et mere fornuftigt forhold til andre hunde - forudsat at stedet var godt, selvfølgelig. Går du til træf med din hund? Jeps. Kunne du finde på at mødes med en fremmed - fx en du har mødt over nettet - til en hundelegedag? Ja
  24. Jeg er ikke sarkastisk overhovedet. Jeg mente det skam.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.