Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Sikke da en lorte situation :ae: Kan godt forstå du er bange
  2. Nå, du var hurtigst Anne Til gengæld vil jeg så lige smide linket til hendes hjemmeside http://www.kennel-holtevejen.dk/261481 Hvis min hund engang skal passes ude, så kunne det sagtens blive dernede. Alene det at hundene kan blive passet indenfor, hvis de er eller bliver utrygge ved at være alene i boksen er en service udover det sædvanlige og et kæmpe plus! Og så er det jo også et plus, at stedet ikke er større, så der ikke står 20 hunde i bokse og gør, mens de stresser hinanden :5up:
  3. Det er også meget vigtigere at I har fået en god hund end hvad han er blandet af - selvom jeg godt forstår I er nysgerrige
  4. Helt sikkert, det er ret vildt at folk bliver ved... Nogen er bare ligeglade... Jeg gik på skole med en engang, som fortalte vidt og bredt om, at hun ville købe en pitbull fra udlandet. Hun var fuldstændig kold overfor, at det er ulovligt.
  5. Måske de samme der køber hunde fra Polen? Folk der er ligeglade med hvor deres hund kommer fra og hvordan den har haft det Eller alternativt nogle, der bare ikke ved bedre.
  6. Hvordan har I det med kallun? Jeg ved ikke helt, om jeg skal begynde at fodre med det eller om det kan være ligemeget, for nogen mener nemlig, at det er ligegyldigt fordi der ikke er særligt meget nærig i det og andre skriver, at det er en god kilde til vitaminer og mineraler. Det er lidt forvirrende Derfor tænkte jeg, at jeg ville høre hvad I gør og jeres tanker om henholdsvis det ene og det andet?
  7. topic svarede på Therese's Lenschow i Debat
    Okay, super
  8. topic svarede på Therese's Lenschow i Debat
    Okay Synes dog I skal skrive det derinde - ellers går I nok glip af nogle medlemmer
  9. topic svarede på Therese's Lenschow i Debat
    Nå, jeg kan se, at man kun kan blive medlem, hvis man har dankort eller visakort. Det er ærgerligt, for jeg har ingen af delene Er der planer om at lave flere betalingsmuligheder? Så vil jeg nemlig kigge tilbage med jævne mellemrum og købe et medlemsskab, når jeg kan
  10. Minder mig om jeg virkelig snart burde blive klippet. Stakkels spaltede hår
  11. Velkommen tilbage, det er dejligt du er her igen
  12. topic svarede på Therese's Lenschow i Debat
    Skønt initiativ :5up: Dejligt med et alternativ til the dogwhisper
  13. Elsker at en tråd om adfærd kan komme til at handle om øl
  14. Fine Lemon :hjerte:
  15. topic svarede på Therese's korvis i Foder
    Altså, det er sikkert ganske fint foder, men BARF vil jeg ikke kalde det Du kan måske prøve at foreslå din veninde at købe en "fuldfoderpakke." De sælges ved flere forskellige forhandlere og skulle vist indeholde alt hunden skal bruge i et måltid. Så kan hun jo altid supplere med ben ved siden af.
  16. Den har jeg også købt fra, men synes bare der er virkelig meget oksekød derinde! Kunne godt tænke mig at finde et sted at købe, hvor det kan varieres lidt mere. Og ja, det er BARF jeg mener
  17. Nogen der kan anbefale et sted at købe, hvor det ikke er helt vildt dyrt? Fra Tyskland, for eksempel? Jeg har surfet lidt på nettet, men det er lidt svært at finde ud af hvad der er godt eller skidt, så hvis nogen måske havde nogle erfaringer med noget? Og undskyld, hvis jeg stiller irrelevante spørgsmål for trådens emne
  18. topic svarede på Therese's korvis i Foder
    Jeg ville ikke fodre med det. At fodre med råt kød handler for mig om, at det skal være så lidt forarbejdet som muligt samtidig med at man kan variere det og give hunden muligheden for at gnave, rive og tygge på en helt anden måde end med tørfoder. Så fidusen ville gå lidt af det, hvis jeg skulle til at fodre med "kyllinge-pølser." Samtidig er der, som Bodil nævner, ikke en særlig fyldestgørende ingrediensliste. Ikke i forhold til andre ingredienslister jeg har set. Det er muligvis ganske udmærket ift. at dække en hunds behov, men hele BARF-konceptet bygger jo på noget helt andet end at fodre med kylling klasket sammen til en pølse. Det virker på mig bare som et forsøg på at hoppe med på bølgen og tilbyde et færdigt produkt til de hundeejere, der gerne vil fodre med råt, men ikke helt orker at gøre det 100 procent. Jeg ville personligt langt hellere vælge et godt tørfoder i stedet for, fordi der ville gå så meget af fornøjelsen ved at fodre med råt kød, hvis det blev tilbudt på den her måde. Og det tror jeg egentligt også Bobo vil synes :blink:
  19. topic svarede på Therese's tjikson i TV / Film
    Jeg er begyndt at se how to get away with murder. Jeg har kun set to afsnit indtil videre, men den virker ret god med mange twist
  20. topic svarede på Therese's PBC i Debat
    Det er da lige før:
  21. Er der mon nogen, der har et billede af en hund, som ikke er bygget så godt? Bare for at kunne sammenligne
  22. topic svarede på Therese's PBC i Debat
    Ja, det var da en god ide

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.