Alt der er opslået af Therese
-
Prinzen dogwisper på TV igen
Kan du ikke prøve at uddybe hvad du synes han gør galt? For netop på den video tænkte jeg faktisk, at det virkede ret fornuftigt at lade hunden se, at der ikke skete noget, men at man bare fik godbidder
-
Prinzen dogwisper på TV igen
Det studsede jeg også over. De er jo alle forskellige og har forskellige ting med i bagagen. Og hvis det var så enkelt, at man bare kunne lave en formel for hvordan alle hunde skulle trænes, kan jeg ikke forstå, at der ikke er nogen, der er kommet frem til det for længst. Ej, man er sgu nødt til at kigge på det enkelte individ for at træningen kan blive optimal. Der er jo også en grund til, at folk gennemgår træningsuddannelser og lignende for at kunne give folk den bedste træning.
-
Må ikke røre min kæreste
Som CLZ skriver, opfatter hunde det nogle gange som en trussel, når folk krammer - mange hunde kan iøvrigt heller ikke selv lide at blive krammet - og det vil være naturligt at gå imellem og forsøge at stoppe konflikten, inden den udvikler sig, når man er hund :blink: Når du råber/skælder ud eller "bliver hård," tænker jeg, at du netop har været med til at forstærke hans indtryk af, at der er noget truende/aggressivt over situationen og derfor vil den fortsætte med at prøve at forhindre jer i at kramme. I stedet ville jeg nok bare være ret afslappet omkring det og vise ham, at det er helt okay for de mærkelige to-ben at kramme Ae ham lidt og snak til ham i et roligt tonefald
- Christa nu med FP!
-
Hvilken race til mellemstor familiehund?
Jeg ved ikke så meget om spaniel - der må PBC nok på banen - men har en labrador og han er ikke specielt svær at stille tilfreds. Det synes jeg i hvert fald ikke Han har ikke et egentligt behov for at jage. Han er en apporterende jagthund og vil faktisk bare gerne have lov til at hente noget og få lov til at bære et eller andet. Om det er en and, en dummy eller en bold virker egentligt ret ligegyldigt - det er selve arbejdet, der tilfredsstiller ham og genstanden har derfor mindre betydning. Han får gerne et fodersøg et par gange om ugen og et genstandssøg, hvor han f.eks. skal finde hans bold eller en pind. Derudover går vi tre ture om dagen på mellem 20 minutter og 60 minutter af gangen. Det synes jeg som sagt ikke er voldsomt
- Hvilken race til mellemstor familiehund?
-
At måtte indse, at man må af med sin hund...
Det er jeg rigtig ked af at høre :ae:
- Bobos slankekur
- For godt foder?
-
For godt foder?
Men bygningen handler vel ikke om foderstanden. Der er jo labradorer, der er kraftigere byggede end Loui og de vil selvfølgelig altid veje mere og virke større uden at de nødvendigvis er overvægtige. De er bare større og derfor vil de selvfølgelig aldrig kunne veje 21 kg uden at være undervægtige.
- Min hund er blevet ovre faldet
-
Et besøg i hundeskoven.
Dejligt at I havde en god oplevelse :5up:
- Joppe
-
Hvad er det lige med RC?
Ja, det er faktisk også det der får mig til at gå ret meget op i min hunds velbefindende; at de ikke har et valg, men er fuldstændig afhængig af hvad vi finder på at give dem.
-
Naturea Foder
Jeg har også prøvet fiskeolie og har kunnet se en KÆMPE forskel. Faktisk kan han slet ikke undvære det, fordi hans hud bliver så tør. Så igen er det nok en af de ting, som man må vurdere udfra sin egen hund - for nogen er det et godt tilskud og for andre er det ligegyldigt.
-
Hvad er det lige med RC?
Ja, jeg lever i hvert fald gerne af færdigretter de sidste 14 dage i måneden, hvis det betyder at Bobo kan få et godt foder, som han trives på
-
En hyldest til Chase
Han ser også rigtig dejlig ud :hjerte:
-
En hyldest til Chase
Ja, det er rigtig godt - og virkelig fin buket
-
En hyldest til Chase
Jeg sidder også næsten og græder nu Man kan godt fornemme gennem skærmen, at han var en hund af en helt speciel støbning og hvor er det fantastisk, at han har efterladt potespor i så mange menneskers hjerter Hvil i fred Chase.
-
Min tiky før graviditet og efter ( Tabt sig )
Nu kan det godt være jeg spørger dumt, for jeg aner intet om det, men er det ikke meget normalt at tæver taber lidt muskelmasse, når de pludselig bliver langt mindre aktive end normalt? 3,9 kg er selvfølgelig nok i overkanten, men det lyder lidt som om det er helt uhørt, at tæver taber sig, når de kommer til at ligge meget stille, men er det ikke også svært at undgå? Eller?
- Vi skal have hvalpe
- Chase's hjertesygdom
- Epilepsi - epileptisk anfald - anfald
-
Vi skal have hvalpe
Det er da også super spændende :banan:
- Epilepsi - epileptisk anfald - anfald