Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I Finland brugte vi sidste lørdag på at kigge boder i to timer. Det blev til en masse natursnacks til hundene, to flotte pink liner, matchende kegler og to styk kefu legetøj.

 

Har så lige brugt mit gavekort his shop til dyr, hvor der blev til en træningstaske og klap sammen vandskål i pink, to styk tur ee nuff legetøj, en godbidstaske og lidt hunde guffer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Har lige bestilt 10 af de virkelig gode tørrede tyggeben fra Tyskland! :5up: Har købt af veninden tidligere, så det er første gang jeg selv bestiller - håber fandeme det fungerer! Køber fra Tyskland, og de sender kun til udlandet ved bankoverførsel, det er lidt bøvlet. Men det er jo verdens bedste tyggeben ifølge hundene (og mig - de er nemlig ikke snaskede!), og billige er de også, så må det jo bare være sådan! :lol:

 

De har virkelig meget, og alt er billigt, link her: https://www.barabas-petshop.de/ De ben jeg køber er dem der hedder kalbsunterbeine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestilt 15 kg wolfsblut wide plain idag.

Liva kan ikke fungere på et foder med almindelig fedtprocent, den skal ned på lightfoder-niveau - men der er bare ikke særlig mange light-produkter vi kan bruge ift Ayos allergi - de andre får det nemlig iblandet deres almindelige foder også. Og det lightfoder vi hidtil har brugt, med lam, er hun selvfølgelig kørt træt i :roll: men så opdagede jeg wolfsblut som har wide plain med hest med kun 9% fedt, det er jo helt perfekt! Og i og med hest jo ikke er noget de ellers har fået til hverdag, så håber jeg det bliver en succes. De kan i hvert fald godt lide hest som tørret snacks og råt :-)

De har også en variant med rensdyr (med 10% fedt), så hvis de kan lide det, kunne vi pludselig få mulighed for lidt større variation :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Taske og hundetegn...

så alt i hus til lille Zorro.... eller bestilt, for noget er stadig på vej i posten.

foder skal jeg ikke bekymre mig om til start.... for jeg har fået meget i hvalpe pakke fra opdrætter..... fedt nok at hun gave det med hjem sidste gang jeg besøgte, men så fylder det jo ikke hos hende mere...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...