Hop til indhold

EM, Ol og al det der


Trei
 Share

Recommended Posts

Så er der EM igen og snart OL og Tour De France skal vi jo også plages med og der er sikkert andre grufulde ting på vej... jeg vil gøre meget for at undgå at se alle de der sportsting på tv, finder det dræbende kedeligt. Hvad med jer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden er fodbold/sports tosse, så vi ser ALT!

 

Også når der kun er 3. div fodbold osv.. Året rundt!

 

Jeg vil gerne se en god fodboldkamp og gerne landskampe, CL osv, men ikke gerne det samme mål 16 gange i træk - men så er der jo altid HF?!

 

Manden brokker sig nogen gange over mig og min iPad og truer med at tage den tilbage på jobbet.. Modtrækket er at true med at opsige alle sportskanalerne! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pt ser jeg dagligt Schweiz rundt = cykelløb og "touren" kan ikke komme hurtigt nok. Giroen er overstået og efter OL kommer Vueltaen.

Det skal ses.

Jeg hygger mig gevaldigt med kommentatorerne på touren, når de går totalt i selvsving og taler om mandsmod og heltedåd og selv bliver helt rørstrømske over storheden i det :-D

Når cykelrytterne "kører på den store klinge, mens de sidder på hjul med en 26/39"... Hehehe

Cykelløb er fedt især når favoritterne er noget så tæt på et godt resultat.

 

Ellers ser jeg al den atletik jeg kan komme til, lidt tennis, en anelse håndbold, en lille smule sejlsport. OL er et must og jeg har lige set tre fodboldkampe. Fodbold interesserer mig ikke synderligt og det er møg irriterende med baggrundslarmen fra tilskuerne. Jeg har ikke forstand på noget af det og kan ikke huske hvem der gjorde hvad hvornår undtaget lidt om cykelløb.

 

Til gengæld gider jeg ikke rigtigt se dressur mere

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal godt nok kede mig GEVALDIGT - og have tømmermænd, før jeg gider se ret meget sport i tv... Nu har jeg også kun de gratis DR-kanaler (fordi jeg kun pc i stuen at se tv på) og TV2 i soveværelset, så der er ikke så mange muligheder...

Hvis jeg frit kunne ønske, så vil jeg gerne se FightNight (kampsport), motorsport, curling og måske lidt Snooker... Men gider faktisk ikke se så meget tv, så jeg har rigeligt i de kanaler jeg har lige pt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glæææææder mig til weekenden, for så er der Le Mans.

Jeg har været i Frankrig og se det live to gange og det er en fantastisk oplevelse at stå lige midt i mellem 250.000 mennesker der kun interesserer sig for to ting ad to omgange. Dagene op til løbet er det Øl og lørdag og søndag er det motorløb :klap: Ingen ballade eller slåskamp, kun masser af glade mennesker.

Og så er der altså ikke ret meget der slår lyden af en corvette der kommer blæsende ned af langsiden, skal bremse ned i Mulsanne-corner, skyder af to eller tre gange og drøner for fuld speed op med Indianapolis og Arnage :banan:

I år tager vi så en gang sofa le mans og alt er klar, mad, drikkevarer og snacks. Og det er nok ikke ret mange meter vi flytter os fra sofaen, hele weekenden :yeah:

 

Derudover så kigger jeg Tour de France - det er det eneste af cykelløbene jeg gider se. Og så følger jeg også NFL i vinterhalvåret og Formel 1 i sommerhalvåret. :klap:

Sportsnørd? Måske! Men ikke lige fodbold og håndbold - det gider jeg ikke glo på. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går ret meget op i Tour de France - dog ikke så meget som tidligere, for lige pt. har jeg ikke rigtig nogle favoritter. Men jeg skal under alle omstændigheder se alle etaper fra start til slut :5up:

 

Lidt OL skal jeg vel også se, men bold rager mig en fjer :roll:

 

 

Ditto.... Altså i den idelle verden hvor jeg havde oceaner af tid OG et tv....

 

Nu har jeg intet tv, så må jeg nøjes med at bruge sommeren på havearbejde i stedet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vokset op i en familie, hvor der var sport alle vegne, onkler, bedstefædre, fætre tog hen og så fodbold hver week end, der blev spillet på duer, taget på travbanen, vi skulle med i hallen når familierne samledes til badminton, blev trukket med i div. haller når min mor skulle spille håndbold, der blev hørt kampe i radioen, det sluttede gudskelov da der kom regelmæssige kampe i fjernsynet, der blev snakket sport altid ;)

Så var der tv'et: motocross, tennis, badminton, håndbold,engelske liga kampe, kunne alle spillere udenad, og farverne på deres outfit, jeg spillede selv klub fodbold, snusede til lidt basket.

Og SÅ blev jeg træt af sport, og i mange år zappede jeg forbi alt der hed sport, det hang mig ud af halsen, meeen jeg er begyndt at nyde Touren, savner lidt at se de engelske liga kampe (har ikke de rigtige kanaler), kan godt lide nogle grene af OL, og kan godt følge EM/VM kampe. Men én ting der aldrig kommer til at interessere mig er håndbold, det har aldrig fanget mig.

Formel1 kan manden godt li' at se, og da der var roadrace (MC) sad han (og mig) også klistret til skærmen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser EM, dog ikke alle kampe. Jan vil gerne se når DK spiller, og jeg begrænser mig lidt af hensyn til ham.

Touren skal jeg også se, elsker når Leth fortæller om de steder rytterne kører.

OL skal jeg også se, det bliver håndbold, cykling, badminton og svømning.

 

Og så elsker både Jan og jeg SPEEDWAY.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...