Hop til indhold

Farvel, min lille Thailo.


Ascha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

R.I.P. søde Thailo....

 

 

 

 

Sorg er som en trekant

Sorg er som en trekant, som drejer rundt i hjertet

med spidser som ridser.

Det gør ondt, forfærdelig ondt

til trekantens spidser er slidt af,

og der bare er en kugle igen, som glider uden smerte.

Sorg er en proces som ta'r tid, men den slutter.

Hvor lang processen er beror på, hvad vi har mistet,

hvilke ressourcer vi selv har, og hvilken støtte,

vi modtager fra omgivelserne.

Men når glæden over det, du har haft,

overskygger savnet af det, du har mistet,

når du ved, at du aldrig ville have undværet,

det som du har mistet,

selv om du var klar over,

at du engang måske

måtte gi' slip på det,

da er trekantens spidser afslidt,

og kuglen bli'r en skat i dit hjerte

Ukendt oprindelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg føler virkelig med dig og kan ikke lade være at tænke, godt han fik fred. R.I.P. smukke dreng.

Den sidste tid med ned af bakke heletiden er så vanskelig for os. Vi vil ikke stoppe livet før nødvendigt og tænk, hvis de pludselig blisser op igen. Heldigvis kan vore hunde komme barmhjertigt herfra, når gløden i deres sind slukkes.

Og vi lærer aldrig, at vi ikke kan have dem hele vort liv. Og vi glemmer dem aldrig.De bliver i vore hjerter til vi selv skal herfra.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Årh nej det er ikke til at holde ud, har lige selv været der med min saimon, men det var det eneste at gøre, og det har det sikkert også været for dit vedkommende, og de leger godt i himlen dine hunde, og i ses igen, mange søde tanker herfra til dig:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den første nat overstået uden hund. Jeg har ikke sovet ret godt og ligner en bokser der har tabt en kamp dagen før.

 

Jeg kan ikke græde mere,.. der kommer ingen tårer.

 

Jeg ved at jeg gjorde det rigtige, især da dyrlægen trak blodet tilbage i kateteret og det var helt mørkt (hvilket tyder på at blodet ikke er iltet) og jeg ved at jeg måske har sparet ham for at blive kvalt. Det hjælper bare ikke en skid på savnet.

 

Jeg savner min lille smukke hund, som dog kom til at se lidt usoigneret ud til sidst, fordi han det sidste halve år blev lidt ømskindet, så jeg nøjedes med at klippe filttotter af. Det virker næsten surrealistisk at jeg aldrig mere kan begrave mit ansigt i hans bløde pels og få en dyb rumlen tilbage som svar, at jeg ikke mere skal grine af alle hans underlige ansigtsudtryk, at jeg aldrig mere får et smækkys i øret eller får tørret snude af i mine bukser.

 

Normalt, når jeg er ked af, det sætter jeg mig til at spille på mit keyboard og jeg har da også sat mig ved det, men det føles bare forkert. Ellers plejer jeg at gå ud med hunden,... det kan jeg så af gode grunde ikke. Så har jeg skrevet 10 indlæg herinde (tror jeg) som jeg har slettet igen fordi ordene ikke vil samarbejde og nu sidder jeg og tænker på om jeg skulle kaste mig over den opvask der er vokset frem på mit køkkenbord over de sidste mange dage,... det orker jeg bare heller ikke.

 

Jeg ved at tiden er det eneste der kan hjælpe, men hvorfor går den så så langsomt. Jeg har været oppe i 3½ time, men det føles allerede som en hel dag. Æv hvor er det ækelt at have det sådan her.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig så ondt at høre, at du har taget afsked med din gamle ven. Jeg har selv været der fornylig og har måtte sige farvel til to hunde indenfor 5 mdr., så jeg ved, at det er rigtig svært for dig nu.

 

Mange varme tanker og kram til dig :ae:

 

Sov sødt, lille Thailo - og hils, hvor du kommer frem :lun:

 

Love is about holding on, but sometimes, just sometimes, it's about letting go...

[h=6][/h]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...