Ascha Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Så er eventyret slut. Thailo sov stille ind med hovedet på min arm kl. 16.40. Thailo, du har lært mig mere end det burde være muligt for en enkelt hund, og det vil jeg altid være dig taknemmelig for. Nu er du ved regnbuebroen sammen med Ascha, og alle dine venner, og jeg ved at vi ses igen en dag. Jeg behøver ikke sige det,... du ved, at du er elsket og savnet. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 :ae: Jeg ved du har det usandsynlig hårdt lige nu og tomheden skriger til dig. Mange tanker herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Så er eventyret slut. Thailo sov stille ind med hovedet på min arm kl. 16.40. Thailo, du har lært mig mere end det burde være muligt for en enkelt hund, og det vil jeg altid være dig taknemmelig for. Nu er du ved regnbuebroen sammen med Ascha, og alle dine venner, og jeg ved at vi ses igen en dag. Jeg behøver ikke sige det,... du ved, at du er elsket og savnet. Åh, det gør mig så frygteligt ondt for dig, selvom det var forventeligt. Søde, søde Thailo, som jeg aldrig nåede at møde, men som jeg har hørt så meget sjovt om. Pis, at hunde ikke bliver lige så gamle som os andre. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Ååååh, Ascha... :ae: R.I.P. Thailo... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 det gør mig virkelig ondt ascha. dine sidste mange indlæg om thailo har været så rørende læsning, han var en heldig hund at have dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Hvil i fred Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Det er jeg meget ked af at høre. Men jeg er sikker på at han har haft et rigtig godt liv hos dig :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Du har min dybeste medfølelse, Ascha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Sov godt, Thailo Det er så hårdt at sige farvel! Men det var jo det rigtige for ham, du gav ham den sidste og vigtigste gave, vi som hundenes mennesker må give dem, fred i sjælen. Men øv alligevel, føler med dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Puha - nu sidder jeg med tårer i øjene :ae:min dybeste medfølelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Årh, blev helt ked af det, da jeg læste overskriften.. Så blev man jo godt, hvad der er sket! Og vi ved jo alle sammen hvordan det er at være dig lige nu, så vil bare sende masser af dem her :bighug: Hvil i fred Thailo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Hvil i fred, gode gamle dreng. :ae: til dig, Ascha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Åh nej:( 1.000 kram og tanker herfra! RIP Thailo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Det gør mig virkelig ondt. Hvil i fred smukke Thailo :kys: Og til dig: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Sov sødt smukke dreng:bighug:. Stort kram til dig Ascha:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Århhhh for H*lved:bighug: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Sov sødt Thailo:( Det gør mig ubeskriveligt ondt. Der kan slet ikke sættes ord på det du føler nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Årh må man stortude, kender ikke engang din smukke Thailo, men har fulgt med i dine tråde og man ved bare han var en skøn og særlig hund når man læser dine indlæg. Lille smukke Thailo hvil i fred. Kæmpe kæmpe krammer og trøsteknus til dg Ascha, enhver der har mistet et højelsket dyr, ved hvor skrækkeligt du har det lige nu. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Det gør mig frygtelig ondt for dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Åh, hvor gør det mig ondt for dig :´( Rigtig mange tanker herfra :ae: Hvil i fred, smukke Thailo...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Her er lidt billeder af Thailo fra tidligere idag. Kvaliteten er ikke så god, men jeg havde kun min mobiltelefon. Sidste besøg hos mormor. På den sidste tur i skoven. Frikadellesøg. Frikadellesøg med antenne (jeg kunne ikke få taget et bedre billede af den, Nollike). ..... Og en mæt og træt Thailo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Sov sødt........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Tusind tak for jeres støtte og søde ord, I aner ikke hvor rart det er at høre fra andre der ved hvordan man føler. Her er så underligt tomt og jeg savner min koplettede optimist, men føler også en lettelse over at jeg ikke behøver bekymre mig mere, for det har været hårdt de sidste par måneder. Endnu engang tak for jeres deltagelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts