Hop til indhold

Farvel, min lille Thailo.

Ascha
 Share

Recommended Posts

Så er eventyret slut. Thailo sov stille ind med hovedet på min arm kl. 16.40.

Thailo, du har lært mig mere end det burde være muligt for en enkelt hund, og det vil jeg altid være dig taknemmelig for. Nu er du ved regnbuebroen sammen med Ascha, og alle dine venner, og jeg ved at vi ses igen en dag. Jeg behøver ikke sige det,... du ved, at du er elsket og savnet.

• Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er eventyret slut. Thailo sov stille ind med hovedet på min arm kl. 16.40.

Thailo, du har lært mig mere end det burde være muligt for en enkelt hund, og det vil jeg altid være dig taknemmelig for. Nu er du ved regnbuebroen sammen med Ascha, og alle dine venner, og jeg ved at vi ses igen en dag. Jeg behøver ikke sige det,... du ved, at du er elsket og savnet.

Åh, det gør mig så frygteligt ondt for dig, selvom det var forventeligt. Søde, søde Thailo, som jeg aldrig nåede at møde, men som jeg har hørt så meget sjovt om. Pis, at hunde ikke bliver lige så gamle som os andre. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Årh må man stortude, kender ikke engang din smukke Thailo, men har fulgt med i dine tråde og man ved bare han var en skøn og særlig hund når man læser dine indlæg.

Lille smukke Thailo hvil i fred.

Kæmpe kæmpe krammer og trøsteknus til dg Ascha, enhver der har mistet et højelsket dyr, ved hvor skrækkeligt du har det lige nu.

:(:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lidt billeder af Thailo fra tidligere idag. Kvaliteten er ikke så god, men jeg havde kun min mobiltelefon.

Sidste besøg hos mormor.

Thailo 2 001.jpg

På den sidste tur i skoven.

Thailo 2 047.jpg

Frikadellesøg.

Thailo 2 032.jpg

Thailo 2 026.jpg

Frikadellesøg med antenne (jeg kunne ikke få taget et bedre billede af den, Nollike).

Thailo 2 024.jpg

..... Og en mæt og træt Thailo.

Thailo 2 038.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for jeres støtte og søde ord, I aner ikke hvor rart det er at høre fra andre der ved hvordan man føler. Her er så underligt tomt og jeg savner min koplettede optimist, men føler også en lettelse over at jeg ikke behøver bekymre mig mere, for det har været hårdt de sidste par måneder. Endnu engang tak for jeres deltagelse.

Link til indlæg
Del på andre sites