Hop til indhold

Mål 2014


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

mine mål for hundene er:

 

Sally: mere selvtillid og fart i agilityen, mere rutine i de ting vi lærer, via vores nye træner. Gerne komme igang med at konkurrerer igen, men ellers har jeg lovet Martin at han har førstevælger ret til Sally, hvis han skal løbe cancross. Det ser dog pt ud som om hans ryg ikke vil være med til det.

 

Dexter: lære alle agilityforhindringerne, evt komme afsted til et lille uofficielt stævne sidst på året, men selvfølgelig kun hvis han er klar.

Blive ved med vores canicross, og at fuldføre et 5km konkurrenceløb med ham og/eller Sally.

Tage mig mere sammen herhjemme, og lære ham nogle tricks, han bliver fyr og flamme når jeg finder klikkeren frem, og vi leger.

 

Jeg har ingen mål for Charles. For mig selv, er det som før skrevet, at blive ved med at løbe, og stille op i en canicross konkurrence, (og fuldføre!).

 

Mål for Charles: At besøge Sonja og give hende masser af kys. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har da også lidt mål :-)

 

Træning / Konkurrence:

 

Agility:

- Rykke op i klasse 3 i DKK (mangler 2 x AG og 1 x SP efter de nye regler)

- Få et enkelt DM udtag i DKK (vi aner dog endnu ikke hvad det kræver pga. de nye regler, så det er ikke sikkert det er realistisk).

- Blive endnu mere sikker på slalomudgange og selvstændig på slalom generelt (er pt. afhængig af at jeg bevæger mig et stykke foran hende for at der er fart på)

- Få styr på balancenedgangsfeltet

- Udvide min handling endnu mere og blive endnu mere rutineret

 

Rally:

- Blive sikker i de nye øvelser i begynder og øvet klassen

- Blive Rally Begyndermester (mangler 1 pind). Var egentlig også mit mål for 2013, og var også sket hvis ikke det var for de nye regler. Udskød med vilje min 3. og sidste prøve.

- Få første pind i Rally Øvet

 

Mig:

- Flytte til ny bolig. Vi vil gerne flytte længere nordpå, og gerne i et hus vi køber. Alternativt lejlighed/rækkehus. Flytning vil formegentlig ske allerede i foråret. Her skal Nala selvfølgelig falde godt til.

- Få hund nr 2 :hjerte: (desværre forudsætter det pkt nr. 1 da vi ikke må have flere dyr her hvor vi bor nu). Nala skal selvfølgelig først falde godt til i det nye, så det bliver nok sidst på året.

- Fortsat blive udfordret på mit job og fortsat være engageret i det jeg laver

- Kæresten bliver færdig som svend 1. september. Målet er at han hurtigst muligt derefter skal i fast job, og selvfølgelig at vi holder en killer-fest for ham i anledning af hans svendebrev :banan:

 

Jeg tror 2014 bliver et spændende, udfordrende og fantastisk år :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores mål for 2014 er:

 

Carlo: ingen decideret, andet end at få ham til at holde op med at skabe sig når jeg går med Anton - det har han fået en ide om at han skal, selvom han har været ude :-)

 

Anton: arbejde videre på at passere andre hunde uden at gå i koma. Træne på færdselsprøve, selvom jeg ikke tror det er realistisk at få taget den i 2014 desværre.

 

Mig: smide nogle kilo inden maj hvor jeg skal til meget fint bryllup. Og et nyt køkken. Og en brændeovn! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har da også lidt mål :-)

 

Træning / Konkurrence:

 

Agility:

- Rykke op i klasse 3 i DKK (mangler 2 x AG og 1 x SP efter de nye regler)

- Få et enkelt DM udtag i DKK (vi aner dog endnu ikke hvad det kræver pga. de nye regler, så det er ikke sikkert det er realistisk).

- Blive endnu mere sikker på slalomudgange og selvstændig på slalom generelt (er pt. afhængig af at jeg bevæger mig et stykke foran hende for at der er fart på)

- Få styr på balancenedgangsfeltet

- Udvide min handling endnu mere og blive endnu mere rutineret

 

Rally:

- Blive sikker i de nye øvelser i begynder og øvet klassen

- Blive Rally Begyndermester (mangler 1 pind). Var egentlig også mit mål for 2013, og var også sket hvis ikke det var for de nye regler. Udskød med vilje min 3. og sidste prøve.

- Få første pind i Rally Øvet

 

Mig:

- Flytte til ny bolig. Vi vil gerne flytte længere nordpå, og gerne i et hus vi køber. Alternativt lejlighed/rækkehus. Flytning vil formegentlig ske allerede i foråret. Her skal Nala selvfølgelig falde godt til.

- Få hund nr 2 :hjerte: (desværre forudsætter det pkt nr. 1 da vi ikke må have flere dyr her hvor vi bor nu). Nala skal selvfølgelig først falde godt til i det nye, så det bliver nok sidst på året.

- Fortsat blive udfordret på mit job og fortsat være engageret i det jeg laver

- Kæresten bliver færdig som svend 1. september. Målet er at han hurtigst muligt derefter skal i fast job, og selvfølgelig at vi holder en killer-fest for ham i anledning af hans svendebrev :banan:

 

Jeg tror 2014 bliver et spændende, udfordrende og fantastisk år :hjerte:

 

Hvilken race?

 

Spændende mål, og fedt med ny bolig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken race?

 

Spændende mål, og fedt med ny bolig!

Vi skal til møde i banken på torsdag ang. lån - det bliver bare så spændende!!

 

Vi er ret lune på en FT Cocker. Kæresten vil gerne gå på jagt, og jeg vil gerne dyrke noget rally eller lydighed og selvfølgelig agility, så den passer bare til vores behov. Og så tror jeg også vores hverdag passer ret godt til den.

Vi er stadig meget i overvejelsesfasen. Pt. kan vi jo ikke gøre noget ved det før vi har en bolig, så jeg vil ikke begynde at engagerer mig alt for meget før vi har det på plads. Vi vil helst have en mellemhund.

Jeg er dog lidt ked af ikke at skulle have en terrier mere, så intet er besluttet endnu. Jeg kigger stadig meget bredt. Vil være helt sikker på at finde den rette race. Da vi fandt Nala var det ren held - vi valgte bare en blanding på Gipote vi kunne lide - ret heldigt at hun bare passer så godt til os :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Vi skal til møde i banken på torsdag ang. lån - det bliver bare så spændende!!

 

Vi er ret lune på en FT Cocker. Kæresten vil gerne gå på jagt, og jeg vil gerne dyrke noget rally eller lydighed og selvfølgelig agility, så den passer bare til vores behov. Og så tror jeg også vores hverdag passer ret godt til den.

Vi er stadig meget i overvejelsesfasen. Pt. kan vi jo ikke gøre noget ved det før vi har en bolig, så jeg vil ikke begynde at engagerer mig alt for meget før vi har det på plads. Vi vil helst have en mellemhund.

Jeg er dog lidt ked af ikke at skulle have en terrier mere, så intet er besluttet endnu. Jeg kigger stadig meget bredt. Vil være helt sikker på at finde den rette race. Da vi fandt Nala var det ren held - vi valgte bare en blanding på Gipote vi kunne lide - ret heldigt at hun bare passer så godt til os :hjerte:

 

Spændende til begge dele!

 

Åh savner også min terrier mus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Loui var til hvalpeprøve i politihundeforeningen forleden hvor det gik so-so mht apportering og afdækning - det positive var, at den ukendte dommer satte fingeren på nogle andre ting end trænerne og gav mig noget at tænke over mht min måde at træne :5up:

 

til januar starter vi op igen - forhåbentlig med nogle af dem fra hvalpeholdet - og så skal hjemmearbejdet gøres oftere :oops:

 

hjemme har vi ofte en snak om det er nu vi skal flytte til kbh hvor manden arbejder min 2 dage om ugen - offentlige transportmidler er ikke for svage sjæle mht aflysninger, forsinkelser you name it og alle børn bor efterhånden derovre. jeg bliver nødt til at finde nyt job og det næststørste problem i den forbindelse er at jeg ikke aner hvad det skal være - jeg gider egentlig ikke logistik længere....

min ældste skal læse ½ år på et universitet i Melbourne og vil også gerne tage et praktikophold dernede, så jeg vil jo også pokkers gerne besøge hende næste år og se den verdensdel :lun:

 

derudover vil jeg gøre mit yderste for at nyde hver dag :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Lol... Ikke engang et døgn og jeg skal ind og ændre mine mål...

 

Cassi

Rally

Jeg har fået at vide​ af min træner at vi bør gå efter DM-udtagelsen i DcH. Jeg ved ikke helt selv, synes ikke rigtig hun er super stabil. Hun kan sine øvelser, men spørgsmålet er om man kan få det til at gå op i en højere enhed. Vi var tæt på at få 95 point i efteråret, men når man bor i kreds 6, så skal man bare være super skarp for at komme afsted.

Jeg er ikke helt sikker på hvad vi gør, det bliver endelig besluttet når vi d. 2/2 prøver kræfter med en øvet med de nye skilte i DKK. Egentlig kunne jeg jo godt tænke mig at finde lidt flere kredsstævner og se om hun ikke kunne blive udtaget til DM øvet(hvorfor kunne hun ikke lige stå og ligge stiller som hun plejer da vi var i Årslev for en måned siden, sp havde den været hjemme). Går det godt, så overvejer jeg lidt om vi ikke bare skal kaste os ud i ekspert, og se om vi ikke kan få nogle pinde til Champ.

En ting er dog sikkert. Hun skal have sin RØM-titel d. 2/2

 

Lydighed

Her er der absolut INGEN ambitioner om noget som helst når det handler om DcH's lydighedsprogram. Får vi bare lidt styr på den næseprøve i løbet af måneden stiller jeg hende i en LP1 d. 2/2, med det mål at den skal bestås i første forsøg.

 

Agility

Jeg håber på at der er kommet lidt mere fornuft i knolden på prinsessedyret. Hvis vi bare en enkelt gang tager en nulrunde er jeg glad, og så skal hun ellers bare blive mere fornuftig. Hun skal bare ud og have en masse sjov og en masse rutine.

Andet

Jeg arbejder frem mod at kunne stille i enten htm eller freestyle med hende. Hvornår vides ikke. Og så håber jeg at tage hende på udstilling en enkelt gang.

 

Carla

Carla dyrker jeg kun agility med, og absolut intet andet. Vi er lidt handicappet af at jeg kun har hende en enkelt dag om ugen, og det er ikke optimalt. Lige nu hedder planen at hun skal med til Maribo i marts(det er indendørs), men jeg er faktisk blevet lidt smålun på ideen om at tage hende med til Fakse om halvanden måned, selvom der ikke er helt styr på slalommen. Hun er virkelig en sej lille hund, og har bare en super god forståelse for handlingen allerede. Hun er super glad for balancen og A'et, og presser jeg hende ikke for meget, så er feltet ikke helt så giftigt :genert: Det er egentlig mest den slalom der bekymrer mig. Kommer den på plads, så er det nok mere Carla jeg satser på når gælder agilityen i 2014 end det er Cassi.

 

Nu er de første fire måneder af året ved at være gået, så der er tid til en lille statusopdatering.

 

Carla er der intet nyt med, så det hele kommer til at dreje sig om skønne Cassi.

 

Agility

Efter den første konkurrence i januar troede jeg rent faktisk på at hovedet kom lidt mere med. Men så tog vi til Vallensbæk hvor hun brillierede med 4*disk. Hun var ikke helt dum, og det var sådan lige ved og næsten.

 

Rally

Cassi fik sin RØM i februar og har ud af sine seks starter i øvetklassen vundet de fem af dem.

Nyt mål er at bestå en ekspert i løbet af året i DcH. Og hvis resultatet er fornuftigt i den åbne efter konkurrencen her d. 10/5, så vil jeg finde ud af om vi skal satse mere alvorligt på DM i DcH.

Om en måned finder jeg ud af om målet med at kvalificere os til DM i DKK bliver opnået. Der tager vi til dobbelt kreds, så har to skud i bøssen.

 

Lydighed

Vi fik startet vores første LP1 i februar. 140 point blev det til og det uden næseprøven. Så overvejer at forsøge igen til august.

 

HTM

Cassi fik sin debut i marts. Vi fik 23, et eller andet i vores FS1, men blev trukket i udførelsen og så for at gribe fat i halsbåndet(dum vane). Vi har helt sikkert klar til at prøve igen(men det bliver første til juli). Tilgengæld har vi bestået den første af færdighedsprøverne.

Målet er nu at bestå vores FS1 næste gang og så bestå færdighedsprøve 2.

 

Hvad med jer? Har I fået indfriet jeres mål?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har da også nogle mål for 2014

 

Liva

Vi skal have så meget styr på de nye rally-skilte i venstrehandling, at vi kan gå nogle ordentlige åbne klasser hos DCH.

Det ultimative mål må være at kvalificere os til DCH DM for 3. år i træk. Konkurrencen her i kredsen bliver dog større og større, så vi skal stramme ballerne sammen.

 

Højrehandlingen (og dermed gode championbaner) bliver nødt til at vente lidt igen.

 

Maggie

Her går vi hårdt efter oprykningen til B.

Til vores klubkonkurrence (som er uofficiel) fik hun 114 point, som jo er 4 over oprykningskravet, så det kan lade sig gøre.

 

Når den er på plads (forhåbentlig i løbet af foråret), er næste mål at gå til konkurrence og få point i alle øvelser :mrgreen:

I de tre konkurrencer vi havde i 2013 endte vi med 1-2 irriterende nuller. Jeg ved, at hun kan alle øvelser - hun har også fået min. 7 point i alle øvelser. Det skal bare helst være til samme konkurrence ....

 

Forhåbentlig får vi også en plads på årets Vandel.

 

Mig selv

Jeg "nøjes" med DCH's rally-overbygning.

Jeg har godt kunne mærke, at jeg har haft lige lovlig travlt i løbet af 2013 og stressen har til tider sneget sig ind. Så i 2014 er der "kun" træning og konkurrencer på programmet.

 

hmmm - vi skal på Vandel .... det er da vist det eneste.

- til sidste konkurrence fik vi kun et 0 - så vi er ved at være dernede af.

 

P.t. ligger Liva på DM-listen, men den kan jo nå at ændre sig mange gange inden starten af september :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, sad lige og var ved at oprette en tråd, men tænkte jeg hellere lige måtte tjekke om andre havde gjort det :lol:

 

Bamse:

Han er jo pensionist på papiret, men ikke i praksis.

Jeg er godt i gang med at træne LP programmet med ham og håber vi kan få styr på stressen, så han kan komme ud og starte en enkelt eller to LP1'er.

Men det er laveste prioritet, jeg fungere bare bedst hvis jeg har konkurrencer at træne mod, ellers bliver det noget sjusk.

 

Det går rigtig fint fremad med Bamses stressniveau - Herhjemme.

Det skal så generaliseres ud - Og det trækker ærlig talt lidt tænder ud.

Men vi knokler videre og ifht. et LP program, så er det kun næseprøven han mangler at blive sikker i.

 

Kaia:

Hun skal med al sandsynlighed være min højre hånd i klikker uddannelsen (er stadig lidt i tvivl om det bliver hende eller Yoda der skal med) og det kommer til at fylde vores kalender.

Så hun bliver hængende i begynder og øvet i rallykonkurrencerne og så træner vi det vi kan nå på ekspert og champ klassen.

Men hun kommer udelukkende til at starte DKK i de to laveste klasser året ud.

 

Hun blev så ikke min højre hånd på klikker uddannelsen :mrgreen:

Ekspert klassen er jeg i tvivl om hun kommer til at starte det næste år - Den æresplads er jeg ikke sikker på bliver en god oplevelse for hende.

Tilgengæld hygger vi os i DKK :blink:

 

Yoda:

Den er ret nem - Der er målet at være flyvende i B klassen...... I 2015 :mrgreen:

Det er muligt han kommer ud og starter en enkelt konkurrence eller to, men jeg kan mærke vi har brug for mere tid og ro omkring vores træning.

Han er ikke færdigbagt endnu, så han får den tid han har brug for.

 

Håber vi kan få startet en klasse 1 hyrdekonkurrence, men det bliver op af bakke, fordi jeg insistere på selv at handle ham.

Yoda er stort set klar og vil også snart kunne gå en klasse 2.... Men det kan jeg overhovedet ikke :oops:

Så det kommer til at kræve en del energi og engagement fra min side hvis det skal lykkes at få mig gjort klar.

 

Det går rigtig godt fremad med at blive flyvende i B.

Han rykker helt vildt lige nu - Muuuligvis fordi træningen er sat meget i system og vi bare træner rigtig meget.

Det betyder også jeg ikke orker ret meget hyrdning - Bliver nød til at prioritere tiden. Så tror ikke vi kommer ud og starter, selvom han på en god dag er klar til en klasse 1 nu.

 

Mig:

Jeg vil gerne have det jeg har nu også er sådan til næste år ved denne tid.

Mand, hus og job er så perfekt at jeg ikke ønsker det anderledes, så vil bare gerne holde fast i det.

Jeg har 2 uddannelser der skal gennemføres næste år - Rally træner overbygningen + klikker uddannelse.

Den første skal gennemføres og der er ingen prøver eller eksamener for at bestå, så det skal nok gå rimelig nemt.

Den anden kommer til at fylde meget og kræve en del tid og engagement fra min side - Og der er eksamener der skal beståes og det må klart være et mål at bestå dem :mrgreen:

 

Liiige straks færdig med rallytræner uddannelsen og er kommet i gang med klikkeruddannelsen.

Det går vældigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine mål for næste år er meget meget ydmyge.

 

Hundene og jeg skal falde på plads i det nye hus.

Karla skal tabe sig 3-500g og komme i form igen.

Johna skal evt. løbe nogle DGI stævner

 

Hvis og såfremt jeg får det bedre, så kunne "alt det sædvanlige" jo være vældigt rart, altså DM deltagelse, WAO udtagelse osv. men eftersom jeg knap nok orker at gå en tur med dem, så er det nok at sætte barren for højt... Nu må vi se...

 

edit. vil gerne lige tilføje, at endnu et mål for 2014 er, at Karla ikke kommer til skade på agilitybanerne! 3 skader sidste år har godt nok sat sine spor i forhold til dyrlæge og kiropraktorregninger, form og vægt! ikke mere af det tak!

 

Jamen så kan jeg da også opdatere.

 

Vi er faldt super på plads i det nye hus og lige bortset fra projekt "I må ikke gø i haven", så har de tilpasset sig perfekt - alene hjemme osv. Intet har været et problem. Vi arbejder på vufferiet, men de har aldrig boet så de kunne se ud før, og især Johna synes helst man lige skal sige VOV til hunde der går forbihaven ude på gaden. Derudover har vi en pensionist med en værksted på den ene af langsiderne, han er dog derude nærmest hele tiden, så ham har vi efterhånden lært at ignorere. Men naboens katte på den anden langside har vist liiiiidt lange udsigter - igen især for Johna. Karla er liiidt mere afslappet vedr dyr der bevæger sig hurtigt. Og nederst i haven, grænser vi op til en familie med en dreng på en 10-11 år, som godt kan lide at spille fodbold med sine venner, det er trunterne så ikke enige i er en god ide :roll: så der ligger stadig godt med arbejde her i foråret på den front.

 

Karla har tabt sig ca halvdelen af det hun skulle, men har nu været i ro i snart 6 uger, så tænker det kan ses på vægten igen :roll: hendes skade er dog IKKE agilityrelateret, så det er vel altid noget... Suk.

 

WAO droppede vi i år. Havde dobbeltbooket mig i den weekend der var udtagelsesprøver og da weekenden oprandt var Karla halt, så vi havde ikke kunnet stille alligevel. DM havde jeg håbet at få på plads til Vilhelmsborg cuppen, men der måtte vi melde afbrud pga den åndssvage skade, så vi mangler stadig 2 udtag. Men satser dog på det skulle kunne lade sig gøre at få dem i hus inden september... Vi har booket tid ved Tove Due med forbenet.

 

Johna har løbet et enkelt klubstævne og overvejer at starte lignende stævner med hende henover sommeren.

 

Derudover har jeg føjet lidt mål til:

For jeg vil have luftet rallybøgerne i år! Ihvertfald Karlas. Ved ikke med Johna.

Jeg har bestilt en hundehvalp

jeg overvejer at lade Johna tage en HTM færdighedsprøve. Måske også Karla.

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, vil også være med her!

 

Bum bum, synes det er så sært at opstille mål for Luna, uden at det bliver totalt urealistisk! Men prøver.

Luna:

 

  • Det største mål ville være at blive udtaget til WAO! Det ville være SÅ fedt at prøve. Det er også ret urealistisk, men vil sætte det på, for jeg har jo tænkt mig at prøve :mrgreen:
  • bagkryds, det ville også være super at få lært
  • lært hende stå-kommandoen!

 

Milo:

 

 

  • Milo skal ud og løbe lidt stævner uden for seniorklasserne - vil se om han kan bevare gejsten! For det er ikke et problem til træning, der mærker man ikke specielt, at han snart er ni år.
  • Udtages til DM - igen ret urealistisk, men så er der noget at løbe for :blink:
  • Sofakartoffel 2.0!

 

Mig:

 

  • Forsætte i behandling og forhåbentligt blive godkendt til flexjob! :pray:
  • Ride en masse gode ture og nyde min skønne lille grå!

 

Lillesøster:

 

  • Forhåbentligt flytter en lille ny tøs ind i løbet af 2014 :hjerte:

 

Det var vist det....

 

Tja, sådan en 1/3 dels evaluering!

 

Luna er udtaget til DcH's DM, men blev ikke udtaget WAO. Vi kan nu bagkrydse :banan: (og er faktisk et seje til det :blink:) Stå arbejder vi stadig hårdt på!

 

Milo, jamen der går det over al forventning! Han har ikke løbet en eneste senioklasse, kun de almindelige og klarer sig faktisk rigtig fint! Har 4 ud af 6 DM udtag så mon ikke vi når de sidste 2 også! Milo er pt udlånt til en træningskammererat da hendes egen hund ikke er stævneklar, så hun har løbet med ham de sidste par stævner og de går så fint :-D

 

 

Mig selv, jeg er håbløs!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er da helt skuffet over mig selv, at jeg ikke har deltaget i denne tråd.

 

Efter hele mavedrejnings forløbet er vores mål alligevel blevet revurderet lidt for i år.

 

Hovedmål:

 

At Zeus kommer sig helt oven på operationen, og får kropsfylde og muskler igen.

 

DCH:

 

Så målet er at få ham gjort klar til B klassen til sidst på året, og starte en konkurrence eller to (alt efter om vi får oprykning). Så går jeg efter at Zeus blive A hund i 2015.

 

Rally:

Da DCH lydighed ikke er mit hovedmål mere, vil jeg gerne i gang med at træne rally igen, og starte nogle øvede klasser

Andet:

Skal have købt en ældre havelåge med fodbremser, således at vi kan komme ud og cykle og ikke kun løbe.

Zeus skal tilbage i sin gode løbeform.

 

 

-----------------

 

Så skal jeg overveje om jeg skal have en hund mere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Carla

En superpind i champion og måske en DM-plads. En 1. præmie i LP3.

 

Spot

Stabil i LPE, placering til DM og Årets Hund. NM 2014.

Alt dette afhænger naturligvis af om han bliver rask.

 

Lillebror

Flytte ind og lære de grundlæggende ting.

 

Carla har ikke fået en superpind endnu - men er rigtig godt på vej. 96 point i sidste prøve.

Spot virker allerede nu stabil i eliten og får meget fine point. Han atbejder præcis som jeg øsnker - med fart, attitude og stor glæde. Han er udtaget til DM. Årets hund er droppet - jeg nægter at tage til Bornholm for at samle point.

Overvejede vm, men jeg ønsker ikke at flyve. Så prøver måske at kvalificere os til NM, selvom det er lige efter baby er født.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ayo: sørge for at hun ikke overtager hele herredømmet herhjemme :lol: hun er sgu godt i gang vil jeg sige jer, så hvis jeg i slutningen af 2014 stadig har bare en smule at skulle have sagt, så er jeg godt tilfreds! :cool:

Liva: der er et mål for Liva - gøre alt hvad vi kan for at holde slidgigten i skakt og sørge for at hun har et dejligt, indholdsrigt og smertefrit liv på trods af pl og slidgigt. :kys:

Camy: give hende mange flere positive oplevelser med andre hunde (hun er ikke spor bange, skal bare lige se dem an) og meget gerne finde et agility hold som kan passe ifht mine arbejdstider og starte til ag med hende.

Zazu: forhåbentlig blive i stand til at gå ture uden at spasse ud på andre hunde :x: og samme mål som Camy ang agilityen.

 

Mig: færdiggøre min uddannelse til sommer :banan: og finde fast job. Ellers er jeg helt tilfreds med det liv jeg har :hjerte:

 

Hund nr 5: flytte ind til foråret...

 

 

 

 

 

Nej pjat, jeg vil prøve med et år UDEN en ny hund!!! :mrgreen::lol:

Ayo, det er ikke gået så godt. Hun styrer hele hjemmet med hård hånd!! :lol:

 

Camy, positive møder - tjek. Og streg agilityen og erstat med rally - så kan vi også sige tjek til den :-)

 

Liva, det går også som det skal. Om en måned skal hun røntgenfotograferes. Så kan vi se hvor meget slidgigten har forandret sig det seneste år.

 

Zazu, streg også agilityen her og erstat med rally - så har vi også opfyldt den :-) og ang andre hunde, så er vi ikke i mål, men hun er virkelig rykket sig rigtig langt bare siden jeg lavede de mål her. Så vi er absolut på rette spor!! :5up:

 

Mig, færdiggøre uddannelse kan jeg sjovt nok først krydse af til sommer, er dog ret sikker på at jeg så også kan det når vi kommer dertil ;-) og fast job er jo så også i hus!! :banan:

 

Så jeg synes faktisk vi er ret godt med! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist fravalgt at opstille mål for 2014 på skrift, fordi de aldrig lykkes (fordi jeg er alt for optimistisk når jeg sætter mål:roll:)

Men nu hopper jeg altså alligevel med på vognen, lidt senere end jer andre.

 

Mingus: Få det bedre rent fysisk! Starte agility i senior for første gang (med kæresten dog). Stille til første færdighedsprøve og bestå (hvis han bliver på banen). Stille op i en HTM1 og en Freestyle1 uden at bestå :cool:

Status: Fysikken er ikke god. Han har haltet efter en lang gåtur, og løber ikke optimalt. Han har dog ikke ondt. Forhåbentlig er bilen køreklar næste uge, så han sandsynligvis kan blive røntgenfotograferet. Skulle have haft debut i senior den 3. maj, men det bliver nok ikke alligevel. Han er dog glad og frisk, og super trænbar. Færdighedsprøven blev bestået i fin stil, med stor koncentration og logrende hale :hjerte: HTM og FS venter vi med til juni. Har som bonus været ude i rally (som bliver vores hit i år) og bestået og været glad uden snude i jorden.

Cajsa: Stille i DcH C. Få gået noget spor og lave nogle gode feltsøg. Stille til konkurrencer uden stress-flip. Træne færdighedsprøveøvelser. Måske søge om skåneklasse i agility, og stille i et par konkurrencer.

Status: Har været ude i C, uden prangende resultat med uden stress-flip :banan: Hun ligner en hængt kat i lineføring og stå og sit. Men var super, super glad i feltsøg, og havde æresrunde til både dommer og sekretær med dummyen inden hun pænt afleverede til mig :lun: Så overvejer om vi skal prøve kræfter med decideret retrievertræning. Måske i første omgang en enetime hos vores træner, og se om hun bare æder vildtet. Det er svært at træne på vildt når man har en hund der ikke må rettes på, men hvis hun nu viser sig at have talent, ville det være det fedeste for hende. Hun vokser nærmest for øjnene af én når hun får lov at søge efter genstande. Agility er stadig på stand-by.

 

Lulu: Komme væk fra kedelige hvalpeagility. Hun keder sig og trænger så meget til udfordringer. Går i snus når vi kun træner på en enkelt forhindring. Starte til konkurrence med fuld fart, glæde og disk'er :banan:

Status: Er startet på et begynderhold, og løb i denne uge 10 forhindringer med stor glæde, og kun belønning på vippen. Går en smule i snus efter vi er kommet på græs. Konkurrence venter vi spændt på. Skal til træningskonkurrence om to uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...