Hop til indhold

Chase's hjertesygdom


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har lige talt med klinikken. Han har det bedre, blev taget af ilten kl 3 i nat og spiste en smule. Han drikker vand som han skal.

Der kommer en ny dyrlæge på vagt om en times tid, så bliver han undersøgt igen og jeg får en ny opdatering.

 

Sender mange tanker og krydsede fingre til jer ! :ae:

 

Håber ikke I skal vente for længe med at få ham hjem igen !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Det gør mig ondt for jer!

 

Jeg troede også vi skulle afsted med Humle i nat, han hostede noget så frygteligt, men det gik væk igen.

 

Det er så svært at leve i forhøjet alarmberedskab hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres krydsede fingre og søde ord.

 

Desværre virkede det ikke. Chase sov ind her i eftermiddag. Hans hjerte stoppede og de kunne ikke genoplive ham. :megaked::megaked::megaked:

 

Hans vejrtrækning blev besværet, og de var nødt til at intubere ham - og da fandt de ud af, at han var fuld af en eller anden bakterie, som de også fandt i hans urin. Så det var ikke hjertesygdommen, der var den største synder, men en eller anden uidentificert infektion, som blev en for stor belastning for hans hjerte.

 

Det er ikke gået op for mig endnu. Jeg nægter simpelthen at tro på det, det kan bare ikke passe, at han aldrig mere kommer hjem til mig. :megaked::megaked::megaked:

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...