Hop til indhold

Hvalpeplaner...


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Så er det (næsten) en realitet... Flokken skal udvides med et nyt medlem :banan: Kennelen er valgt, nu skal jeg blot vente lidt tid på parring - det bliver tidligst sidst på året 2015/starten af 2016... Men jeg glæder mig allerede helt vildt :mrgreen:

 

Er der andre end mig, der har hvalpeplaner??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad skal du have for en??

 

Jeg går og venter på en korthåret collie, så det glæder jeg mig helt vildt meget til. Hannen er nu fundet, så der ventes bare på at det bliver forår/sommer og tæven kommer i løbetid, det vil også være hendes første kuld, det er så spændende.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal have en FT Cocker :lun:

Er skrevet op til en hvalp fra Kennel Hunterfull, det bliver nok fra Ica´s første kuld... Er så spændt på hvilken hanhund de vælger til hende :blink:

 

Det kan du vist godt glæde dig til, sådan en lille arbejdsmaskine :5up:

Hvalpeplaner, tjooo, hvis yndlingstæven i kuldet, bliver lige så lækker som jeg regner med, beholder jeg da hende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal have en FT Cocker :lun:

Er skrevet op til en hvalp fra Kennel Hunterfull, det bliver nok fra Ica´s første kuld... Er så spændt på hvilken hanhund de vælger til hende :blink:

 

:banan: også mig. Vi venter i spænding på at Zuper går i løb... :x:

 

Jeg skal have hvalp efter disse to skønne arbejdsmaskiner

photo(7).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skel du bruge den til jagt Amocca?

 

Ikke umiddelbart planen nej, men hvem ved hvad fremtiden bringer.... Opdrætter mener jo bestemt at jeg slet ikke vil kunne lade være, nåt jeg først oplever sådan en "rigtig" jagthund... Vi er da også allerede meldttil spaniels hvalpehold - selvom kræet endnu ikke er undfanget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende :banan:

 

 

Jeg har også hvalpeplaner, men de er ikke helt så langt fremme som jer andres.

 

Jeg har bare bestemt at jeg skal have en hvalp næste gang og har snakket med manden om det. Han er heldigvis meget forstående og til at tale med på det punkt :mrgreen:

 

Er ikke sikker på racen endnu. Det skal være noget der kan gå på jagt og som også kan gøre sig inden for andre hundesportsgrene.

 

Overvejer ft cocker, (langhåret) hønsehund og kleiner münsterlænder.

 

Glæder mig meget til at følge jeres ft spaniels herinde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende med alle de hvalpeplaner :lun:

Vi har "desværre" ikke nogle - altså jeg kunne i princippet altid godt bruge en hvalp :hjerte: er ALTID skruk! Men i virkeligheden synes jeg vi har en fantastisk og harmonisk flok, og fire hunde er passende - egentlig vil jeg slet ikke have en femte. Men er altid skruk efter en hvalp anyways. :engel:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...