Hop til indhold

Julegavehvalpen


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
:hjerte:

 

Jeg kan ikke huske om du har fortalt det, men er der planer om at Karla og Johna skal møde betten inden du får hende hjem?

 

Ikke umiddelbart nej... Men hundehvalpen er jo ikke ret langt væk, så teoretisk set kunne det nemt lade sig gøre. De er jo med derude 2 gange om ugen... så måske? Det gik dog helt gnidningsfrit da jeg introducerede Karla og Johna, så satser på det samme igen. Faktisk er jeg mest spændt på hvad Johna siger til det... Karla skal lige have et døgns tid til at acceptere at det lille møgkræ ikke bliver hentet igen, så tænker jeg, at hun gå i "storesøster/mor"-mode ligesom sidst

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg besøgt hvalpene i dag... Nuuuur! Kan man dø af overdosis cuteness? De er 2,5 uge gamle. Kan stå og gå og er begyndt at lege lidt med hinanden. De opsøger mennesker der sætter sig i hvalpegården og er begyndt at "bide" lidt i os og i hinanden...

 

de kan høre nu og er begyndt at sige lyde... Det lyder ikke helt som voc endnu, men det er såmvoldsomt at når de bjæffer, så vælter de :lol:

 

pt ser det ud til, at det er den lyseste tæve der bliver min - hun er den der er mest fremme i skoene og i alting med 200 km i timen. Men der kan nå at ske mange ting endnu på de næste par uger... Så vi får se...

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuser - jeg vil også ha' :hjerte:

 

Meget nuttet!

Og jeg kan kun anbefale at Karla og Johna besøger hvalpene så meget som muligt. Det gør det meget nemmere for hende, når hun kommer med hjem, at hun i forvejen kender og tør støtte sig op af de voksne.

 

Det var det, jeg gjorde med Maggie. Liva var med hver gang og hun lærte hvalpene at kende og omvendt.

Maggie tog det i stiv pote at skulle følge med den store gule hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...