Hop til indhold

APRIL billeder


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er der Gulle-spam igen :genert: Er bare så stolt af hende! :lun: Hun har jo altid været en lille forsigtig per, men efter vi er flyttet til Vanløse har hun bare fået så meget mere selvtillid og tager bare alt i stiv pote :D

 

 

I dag var vi så udefor i det gode vejr og afprøve den nye vogn, det gik over alt forventning! Jeg var så nervøs for at hun slet ikke gad/turde når først vi kom ud, men hun bad selv om at komme både ind og ud, og hun synes det var SÅ fedt bare at kunne køre hjem og spise tyggeben og cruise derud a' :cool: Vi gik/kørte ned til engen, og så fik hun lov at bruge sin energi dernede og køre hjem, hun var simpelthen så dygtig :hjerte: Glæder mig til cyklen kommer på så vi bare kan cykle til stranden og hjem til min mor!

 

 

DSC_0308.jpg

 

"Kig nu på far, Inca!" :b

DSC_0309.jpg

 

Masser af godbidder skal der til når man er så dygtig :mrgreen:

DSC_0311.jpg

 

DSC_0313.jpg

 

DSC_0314.jpg

 

Og igen, en lille video:

 

 

 

 

Redigeret af Claudia2500
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været på tur, så lidt flere billeder, til de som ikke er på facebook. Aftenens tur havde forskelligt tema fra hund til hund. Johna brugte det meste af tiden på at rulle sig i klamheder, Karla lavede intet andet end at grave, vi så kun hende røv nærmest hele turen og Wilma løb og løb og løb...

 

Lyset var elendigt, så jeg tog 171 billeder og havde nærmest ikke et eneste skarpt. suk... må øve mig noget mere.

 

Udklip3.jpg

Udklip.jpg

Udklip1.jpg

Udklip2.jpg

IMG_6181.jpg

IMG_6160.jpg

IMG_6036.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor er hun bare blevet "stor" Amocca - Hold da op hun ligner sin mor :lun:

 

---------------------------

 

Var på besøg hos Yodas skønne søster i går, til lidt træning og sparring.

Man kan godt se de er søskende, men det er sjovt at se hvor ens de er af sind.

Nogle af de ting jeg har undret mig lidt over ved Yoda går i den grad igen i hans søster - Endda lidt mere udpræget.

 

Og så er de bare vanvittig gode venner :lun:

 

DSC_0053.jpg

 

DSC_0059.jpg

 

DSC_0099.jpg

 

DSC_0119.jpg

 

DSC_0216.jpg

 

DSC_0219.jpg

 

DSC_0206.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der Gulle-spam igen :genert: Er bare så stolt af hende! :lun: Hun har jo altid været en lille forsigtig per, men efter vi er flyttet til Vanløse har hun bare fået så meget mere selvtillid og tager bare alt i stiv pote :D

 

 

I dag var vi så udefor i det gode vejr og afprøve den nye vogn, det gik over alt forventning! Jeg var så nervøs for at hun slet ikke gad/turde når først vi kom ud, men hun bad selv om at komme både ind og ud, og hun synes det var SÅ fedt bare at kunne køre hjem og spise tyggeben og cruise derud a' :cool: Vi gik/kørte ned til engen, og så fik hun lov at bruge sin energi dernede og køre hjem, hun var simpelthen så dygtig :hjerte: Glæder mig til cyklen kommer på så vi bare kan cykle til stranden og hjem til min mor!

 

 

[ATTACH=CONFIG]125287[/ATTACH]

 

"Kig nu på far, Inca!" :b

[ATTACH=CONFIG]125288[/ATTACH]

 

Masser af godbidder skal der til når man er så dygtig :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]125289[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125290[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125291[/ATTACH]

 

Og igen, en lille video:

 

 

 

 

Hvor har du købt den hjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der Gulle-spam igen :genert: Er bare så stolt af hende! :lun: Hun har jo altid været en lille forsigtig per, men efter vi er flyttet til Vanløse har hun bare fået så meget mere selvtillid og tager bare alt i stiv pote :D

 

 

I dag var vi så udefor i det gode vejr og afprøve den nye vogn, det gik over alt forventning! Jeg var så nervøs for at hun slet ikke gad/turde når først vi kom ud, men hun bad selv om at komme både ind og ud, og hun synes det var SÅ fedt bare at kunne køre hjem og spise tyggeben og cruise derud a' :cool: Vi gik/kørte ned til engen, og så fik hun lov at bruge sin energi dernede og køre hjem, hun var simpelthen så dygtig :hjerte: Glæder mig til cyklen kommer på så vi bare kan cykle til stranden og hjem til min mor!

 

 

[ATTACH=CONFIG]125287[/ATTACH]

 

"Kig nu på far, Inca!" :b

[ATTACH=CONFIG]125288[/ATTACH]

 

Masser af godbidder skal der til når man er så dygtig :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]125289[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125290[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125291[/ATTACH]

 

Og igen, en lille video:

 

 

 

 

Hvor har du købt den hjemme?

 

Den kan fåes på Zooplus, modellen hedder Globetrotter :-) den kan holde til 40 kg :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor er hun bare blevet "stor" Amocca - Hold da op hun ligner sin mor :lun:

 

ja, hun er på det nærmeste en lille klon af Zuper.

 

4 billeder af Zuper og 4 billeder af Wilma - hun er dog ung endnu, så har stadig hvalpeansigt, med lidt rundere former, end jeg forestiller mig hun ender med.

 

zuper4.jpg

 

wilma4.jpg

zuper1.jpg

zuper2.jpg

zuper3.jpg

wilma.jpg

wilma2.jpg

wilma3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow, hvor er hun bare blevet "stor" Amocca - Hold da op hun ligner sin mor :lun:

 

---------------------------

 

Var på besøg hos Yodas skønne søster i går, til lidt træning og sparring.

Man kan godt se de er søskende, men det er sjovt at se hvor ens de er af sind.

Nogle af de ting jeg har undret mig lidt over ved Yoda går i den grad igen i hans søster - Endda lidt mere udpræget.

 

Og så er de bare vanvittig gode venner :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]125305[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125306[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125307[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125309[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125311[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125308[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125312[/ATTACH]

 

de er smukke begge to, men de øjne søster har, det ser altså lidt spooky ud...

 

så få øvrigt deres skønne mor i lørdags, og nu hvor jeg har set både hende og Yoda i levende live og tæt på, så er man ikke i tvivl om at de er i familie...

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, hun er på det nærmeste en lille klon af Zuper.

 

4 billeder af Zuper og 4 billeder af Wilma - hun er dog ung endnu, så har stadig hvalpeansigt, med lidt rundere former, end jeg forestiller mig hun ender med.

 

[ATTACH=CONFIG]125327[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125328[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125329[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125330[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]125331[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125332[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125333[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125334[/ATTACH]

 

Det er helt vildt som de ligner hinanden :shock:

 

Mistænker det bliver virkelig svært at se forskel på de to, når Wilma bliver udvokset :mrgreen:

De er simpelthen så fine begge to :lun:

 

de er smukke begge to, men de øjne søster har, det ser altså lidt spooky ud...

 

så få øvrigt deres skønne mor i lørdags, og nu hvor jeg har set både hende og Yoda i levende live og tæt på, så er man ikke i tvivl om at de er i familie...

 

Er så vild med Hippies is-blå øjne :lun:

Nok også fordi jeg kender hende og ved hvor sød og sjov hun er.

 

Men ja, slægtskabet fornægter sig ikke mellem Ruby og Yoda :lol:. Men han minder faktisk mest om Spot i bevægelserne og i personlighed.

Men af udseende, så er han (ud over ørerne) nærmest en tro kopi af sin mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skinkedyret og jeg udnyttede det fantastiske vejr i går og tog op på Bakken/i Dyrehaven :-D

 

Kampvognen var selvfølgelig med, så hun kunne bruge sin energi i skoven og slappe af efterfølgende, det var en fantastisk tur :lun:

 

Den lille charmebøf :mrgreen:

DSC_0321_1.jpg

 

 

Og så skal der snuses og alt skal undersøges :blink:

DSC_0323_1.jpg

 

Hun kunne heller ikke lade være med at bestige den fristende træstamme..

DSC_0329_1.jpg

 

 

MUS! Eller var det er blad? :hmm:Pitstop, madpakke spisning og fodersøg i de visne blade inde i skoven ^^

DSC_0336_1.jpg

 

 

DSC_0338_1.jpg

 

Der skal følges med i alt!

DSC_0342_1.jpg

 

Og så var hun træt, meeeeeget træt :blink::hjerte:

DSC_0358_1.jpg

 

IMG_20150407_104722_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...