Hop til indhold

Dinglen 3 år - Voksen og følsom.... Eller....


Miss_M
 Share

Recommended Posts

Kan slet ikke forstå min bette hundehvalp er blevet 3 år.

Han er stadig en bette hundehvalp i min verden :lun:

Men hvor har han allerede givet mig nogle fantastiske oplevelser - Det er hans skyld jeg har fået interessen for arbejdet med fårene og det vil jeg være ham evigt taknemmelig for!

At han så derudover er verdens bedste træningsparter og har en danmarksmester titel, er jo mere end jeg havde kunne håbe på, da han kom til verden for 3 år siden.

 

Nu er han endelig ved at være voksen i hovedet, så glæder mig til de næste 3 år :klap:

 

DSC_0576_kopi.jpg

485857_10150691537428981_822801337_n.jpg

DSC_0814.jpg

DSC_0199_kopi.jpg

DSC_0286.jpg

DSC_0128.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med ham. Hvor er han bare lækker og så ser han bare SÅ glad ud.

 

 

Haha, han er virkelig sådan en happy-go-lucky type og han ser virkelig altid glad ud :lol:

 

 

Forstår virkelig heller ikke hvor tiden er blevet af.

Kan så tydeligt huske hele forløbet op til og ventetiden inden han flyttede ind.

Synes slet, slet ikke han kan være så gammel allerede :vedikke:

 

Dagen blev fejret ved Fulgsang sø, hvor han fik lov til rigtigt at bade for første gang i år - Bamse nøjes med at soppe, men Yoda kunne vi knap få kaldt op af vandet igen :klap:

Kæft, han er sjov og han eeeeelsker det.

 

11034182_10152838446778471_4884716562973183195_n.jpg

 

Og så var vi en tur ude ved fårene bagefter - Han har aldrig gået så godt før, som han gjorde i dag.

Wow...... Det var godt nok en fornøjelse af de store!

 

10676215_10152838806733471_5064148944432889470_n.jpg

 

Til slut var vi hjemme hos mine forældre hvor vi fejrede min fars fødselsdag (i morgen) og så faldt der jo lidt flæskesteg og is af til ham også.

Så er dagen rimelig perfekt i en Dingle (Yoda - Bruger vist for sjældent hans rigtige navn :engel:) - verden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønt at se en aussie lave det den er skabt til. Det ses jo SÅ tydeligt at han elsker det.

 

Haha, nu er det så en border collie, men tak :blink:

 

 

Og sorry... Kan virkelig ikke lade være med at grine, fordi han er den mindste bc hanhund de fleste nogensinde har set og nogle undre sig over han er ren bc - Så at se ham blive forvekslet med en Aussie er altså lidt sjovt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Hvordan kan man så se forskel på en border og en aussie?

 

Det kan skam være svært:blink: Typisk er aussie større og kraftigere. Og så kan aussie have stump eller ingen hale:-)

 

Dinglen er ret meget typisk hyrdeborder af udseende. Ranglet og med en lidt høj bagende (med indbygget fjeder):lol: Pelsmæssigt er han i den heldige ende. Synes rigtig mange af den type har en frygtelig pels - kort med lidt længere tjavser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...