Hop til indhold

Marts måneds billedtråd


Niels M
 Share

Recommended Posts

  • Svar 178
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg plejer ellers ikke at dele billeder, men synes jeg ville dele disse :lol:

 

Det som sker efter en lang dag på udstilling; Vi var ved at vente på at skulle i store ring, her er det Rika og Ziggy, der veeeeenter, eller rettere sover:

2016-03-06 15.58.20.jpg

 

Lige indtil jeg tog min sandwich frem, så skal jeg love for de ikke sov mere :lol: Så fik de lov at komme ud og dele sandwich :lun:

 

2016-03-06 16.06.55.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tid til nye billeder af banden.

 

Vi starter med den helt gamle. Blistay bliver - måske, forhåbentlig - 11 til Juni. Han elsker at komme med på en lille alenetur til kattemor. Men siden Kattemor var to uger på sygehuset vil han ikke derfra, her står han og bremser og vil blive. På en god dag kan han faktisk godt løbe lidt, og han nyder sine aleneture.

 

Derefter tager vi nogle billeder af de unge. Min plejegalgo Galmina og "Lille-Lort" har forelsket sig, og de holder af at ligge tæt. Om natten gerne under dynen så vi alle deler hovedpude, så her er en selfie midt om natten. Den platfodede plejegalgo Ikaros følger mig altid tæt of vil gerne deltage i det jeg laver.

 

Så er der et billed af hele banden, tror jeg nok. I weekenderne tager vi en runde "navneopråb" hvor jeg har købt et par poser baguettes til dem, og så får de dem en ad gangen.

Til slut et billed hvor "Lille-Lort" har været på køkkenrov, her røg der en dåse honning.

B15_2171.jpg

B15_2236.jpg

B15_2242.jpg

P2130547.jpg

B15_2204.jpg

B15_2215.jpg

B15_2194.jpg

B15_2245.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har dårlig samvittighed i dag. Kan ikke rigtig få kroppen til at fungere til særlig meget aktivitet. Men ud fra dagens billeder, ser det ikke ud til at knægten har lidt nød :-) Måske han får mig overtalt til en sen eftermiddagstur.

DSC_2390.jpg

DSC_2387.jpg

DSC_2379.jpg

DSC_2359.jpg

 

Det første billede vender både forkert, og giver mig lyst til at råbe "få den tingest ind knægt" :-D

DSC_2381.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har nydt det gode vejr de sidste par dage. :lun:

Men glæder mig nu til der begynder at komme lidt grønt, fremfor alt det jord!!

 

[ATTACH=CONFIG]131934[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131935[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131936[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131937[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]131938[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131939[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131940[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]131941[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131942[/ATTACH]

 

Én har vist også nydt en vandpyt! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt Aslan og Emilie spam. To bedste venner på sjov!

 

[ATTACH=CONFIG]131925[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131926[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131927[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131928[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131929[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131930[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131931[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131932[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]131933[/ATTACH]

 

Hvor ser det hyggeligt ud - han er en heldig hundedreng, der er havnet hos dig og familie :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...