Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. Men hvad så med alt det jeg (helt sikkert uden tvivl) rammer ved siden af neglen?? Hvordan får jeg det af?
  2. jaaaaaa regnbue!!! Jeg vil også have regnbue negle, men det kan jeg ikke finde ud af!! Ellers de blå. Er ikke vild med de lyserød, det er ikke "knald på" De blå er elegante og regnbue er BANG!!! SÅ flotte negle!
  3. En corgi er designet til at kravle op og klare en bordopvaskemaskine :slem:
  4. dagens negle. Mangler dog lige rense det jeg ramte ved siden af
  5. en besked i et emne svarede på pivpiv i Alle Hunde Racer
    Hvor i verden bor I og hvornår er de født og mon ikke den her burde være i annoncer/ køb og salg agtigt del af forum?
  6. topic svarede på pivpiv's LineMarie i Hvalpe
    Man kan sagtens holde indenom og vise hvalpen fem min. Dog ville jeg ikke sætte mig og få kaffe. Da vi hentede vores kørte vi fra Sjælland til Nordjylland og holdt nogle pauser, det kunne lige så godt have været en "visfrem" pause. Altså lige fem min imens hvalp strækker ben og tisser.
  7. Jeg tror bare jeg venter til jagtsæsonen og tager tingene der, for har tænkt på det. Meeeeen nu skal jeg holde mig i skindet og ikke købe ting til pigerne den næste 3 uger- 1 månede, det har jeg lovet min tegnebog og så trænger vi måske også til at få ryddet ud i alt det vi har. Der er jo hundeguf over ALT.
  8. nøøøjjjd det der er ikke sjovt!!! "hej jeg er pivpiv og jeg er afhængig af at bestille godter til mine hunde"
  9. eeejjj Anne det var ondt at fortælle om dem. Heldigvis ser det ikke ud til de har webshop
  10. Tusind tak alle sammen. Jeg sender alt sammen videre og håber de kan få styr på alene hjemme situationen. TAK:5up:
  11. Ved at flere af jer "overvåger" jeres hunde når de er alene. Hvordan gør i det og bruger i nogle bestemte programmer eller lign?
  12. en besked i et emne svarede på pivpiv i TV / Film
    Okay, hyggeligt at I ser film sammen og du "tvinger" ham til at se nogle af de film fra tidligere:5up:
  13. en besked i et emne svarede på pivpiv i TV / Film
    @Umulia hvor gammel er din søn? Vi så nat på museet 3 i går i biografen og den var et hit hos hele familien. Klart en film der lever op til de to andre.
  14. Der er absolut ingen der er sure på dig. Men folk fortæller dig at du er blevet snydt og det er ikke ondt ment. De folk der har svaret dig er nogle som virkelig ved hvad de taler om i forbindelse med linier og formel 1. Må jeg spørge hvorfor du vil have hvalpe på hunden? Vi kiggede hund (også lab) og på det tidspunkt var der 27!!! Kuld hvalpe i DKK. Jeg ved at flere ikke kan komme af med deres hvalpe på trods af de er racerene, sunde og testet i flere generationer - så kan jeg kun gisne om hvordan det er at sælge uægte hvalpe hvor man kun ved lidt om forældrene og intet om bedsteforældrene (rent sygdoms historik). Ved du hvad farhunden til din hedder? Der kan man jo søge og læse lidt om ham og evt kan du lære noget om din hunds historie.
  15. Altså skulle hun være dværg så må der selvfølgelig ikke avles på hende. Jeg har mødt to lab (sorte hanhunde) som havde dværgvækst. De har det begge godt. Den gamle er vist 12 år og har gået på jagt til for nyligt og har ingen gener - men benene er VIRKELIG korte. Den anden er knap så kort benet og bruges som besøgshund hos handicappede og har ingen gener i den retning (lider så dog af en masse andet) Den yngste af dem havde folkene en mistanke, men var ikke sikre men der sagde dyrlægen det. Den gamle var der ingen tvivl da han var 16 uger. Begge vores tæver er lave hunde, langt fra højden som goldens men ingen af dem er dværg. Er der papire på jeres hund?
  16. Er det ikke noget der opdages når der tages hd/ad billeder? Det er altid fornuftigt at få tjekket forældrene rigtig godt. Både øjenlyst, albuer og alverdens arvelige sygdomme. Men der er mange herinde som ved mere om det end jeg.
  17. Hvor er hun søøøøøød Vores Luna smider sig på ryggen og viser mave og kræver gerne "pruttelyde/Søbert" på maven og gerne flere og så når hun har fået nok er hun totalt fjollet. De er skøre de hunde
  18. Tillykke med smuksakken, giv hende en STOR krammer fra os. Er vild med billedet hvor hun smiler*GG*
  19. Ja det er nogle gange en jungle. Men en ting er sikkert, man må ikke den sulte og blive tynd. Mærk efter inde i din mave og gør det der virker for JER. For hunde er ikke ens. Nu skriver du det med korn i tørfoder, jeg har en hund der bliver dårlig når hun fodres med noget uden korn. Totalt ulogisk, men foder med korn virker bare bedst for hende. Men kan sørme godt forstå du bliver frustreret over det lille kræ ikke vil spise, det er jo klart. Men du har jo fået en masse gode velmenende råd herinde, så prøv nogle af dem. Når ikke hunden vil spise det nye foder, så tag et skridt tilbage og se om det kunne virke at blande det godt med kød eller om rent kød virker for jer eller hvad der virker bedst for jer. For du har fået rigtig mange gode ting du kan afprøve og så snart du rammer noget der virker, så glemmer du bare resten
  20. Undskyld jeg blander mig og jeg håber ikke det misforståes. Men jeg tænker, kan der være nogle sproglige misforståelser? Når du siger du har blandet tørfoder, har du så virkelig most det godt sammen med kød/dåsemad eller hvad nu du har puttet i? Jeg er helt sikker på at alle i tråden kæmper for at hjælpe dig og ikke være dumme og trælse. De vil bare gerne hjælpe dig til en løsning, intet andet. Det der med klubben siger du ikke må bruge dåsemad og hvad ellers eller var det Barf? det er altså noget værre fis. Du behøver ikke tro på os herinde (vi er nemlig ikke helt verdens klogeste, kun næsten ) men du kan evt Google på livet løs og læse en masse og indtil du finder en løsning der er holdbar må du hellere give kaso det han gerne vil have, så han ikke taber sig
  21. Jeg stemmer totalt i med en hvalpetråd. Du har jo fået en masse råd. Normalt syntes jeg også hvalpene plejer at falde omkuld efter 30 mins tid og sådan plejer de selv at styre legene. Herhjemme er det gæstehvalpen der leger videre når de to andre stopper. Hun fortsætter totalt med at ræse og banke alt legetøj og hun kan også fortsætte i timer.
  22. Vores hunde har efterhånden hele huset. Dengang sassy var lille burde hun havde været i bur. Hun kunne slet ikke rumme ret meget plads og det er først nu vi kan se at det var derfor hun ødelagde ALT. Jo mindre plads hun fik jo bedre gik det, men dengang troede jeg at bur var noget skidt. Så fik vi Luna, så havde de kun gangen at være i (den er pænt stor). Men så kom Luna til skade og skulle være i bur. Nu elsker de begge det bur. Luna har brugt det nogle gange hvor hun har været urolig, for det giver hende ro det bur. De kan begge to putte derinde sammen og gør det gerne. Giver vi Luna en godbid derinde når vi går, så er hun stadig derinde når vi kommer hjem, selvom det er åbent - hun elsker det. Vores er sjældent meget alene. 4 timer en gang eller to om ugen ellers kun når jeg er på kaffe besøg og lign. Vores pension der har de nogle fine bokse, smalle men lange og der er super god plads til begge piger i en og så er der en hundegård som er ganske normal størrelse. De ELSKER at være der. Er vi bare på besøg så kræver de gerne at komme en tur i pension, for det er totalt fest. Der bliver gået med dem tre gange om dagen, nogle gange lidt ekstra med vores for de unge piger står i kø for at gå med dem*GG* Men vapserne klager ikke. Jeg ved ikke hvor meget de bliver kløet dernede. Men når vi kommer hjem fra ferie er vapserne vildt glade i en halv time og så er det det..... så de reagerer vel ikke anderledes end hvis vi var afsted en hel dag. Det tolker jeg som om de elsker deres pension.
  23. Hvor er han kær. Hvad er han for en og hvor længe skal du have ham?
  24. Der er flere herinde der har hunde fra Lions of Denmark, så jeg er sikker på de nok kan fortælle dig en masse. @Shii har vist to derfra og der var en mere forleden dag der fortalte at hun skulle have en derfra.
  25. topic svarede på pivpiv's PBC i Debat
    Hvorfor den smile? Jeg aner intet om avl men er bare nysgerrig.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.