Alt der er opslået af Therese
- Se hvad jeg har fået :D
- hvor meget skider jeres hunde?
- Fælder pludselig
-
Man kan nemt blive fristet til selvtægt
Pas? Det ved jeg sgu ikke... Er ikke så hurtig i optrækket
-
Man kan nemt blive fristet til selvtægt
Hmm hvad? Er vist ikke helt med her? Du rabler snuseren Hvis din psykdame ikke mener det er det samme, hvad mener hun så forskellen er?
-
Man kan nemt blive fristet til selvtægt
Ja, det tror jeg. Der var i hvert fald en, der sendte et link til en artikel engang omkring det og der stod noget med, at man ikke kaldte det psykopat længere, fordi det var blevet brugt nedladende. Men kan selvfølgelig ikke lige finde artiklen.
-
Kenner i noget til di her GD-kenler.
Høhø, neeej deeet... De har jo ikke nogen livmoder, så det er lidt svært Ved godt hvad du mener, men det lød altså sjovt
-
Man kan nemt blive fristet til selvtægt
Som jeg har forstået det, er psykopati og sociopati det samme. Man kalder det bare ikke psykopati længere.
-
Man kan nemt blive fristet til selvtægt
Jeg tror heller ikke det nødvendigvis handler så meget om mishandling. Man vurderer det vel bl.a. ud fra om personen er i stand til at føle empati eller ej. Det kan jo så både være som i den her historie, hvor hun ligefrem finder glæde ved andres lidelser, men det kan vel også være, hvis man "bare" udøver psykisk terror mod en partner eller en kollega og ikke forstår hvorfor det gør ondt på dem og er en skidt ting at gøre.
-
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP.....Fransk Bulldog - halerodsbetændelse???
Det lyder godt nok virkelig voldsomt
-
Sjov på lufteturen?
Ja, det er da med at udnytte naturen, der hvor man går :5up: I går var vi en tur i skoven, hvor vi legede gemmeleg, lod bolden trille ned af en bakke, lavede et lille spring af en stor pind og ellers gik vi bare og hyggede... Alt sammen var meget spontant, fordi jeg bare lige så noget og fik en god ide... Så vær kreativ, Caro :5up: Og hundefar - er sikker på at 'vaflerne' (arj, har det altså stadig lidt underligt med at kalde dine hunde for is ) ikke synes det er åndssvagt - de synes med garanti, at det er heeeeeelt vildt sjovt :banan:
-
Fest og ballade tråden - Alt om tricks og ballade træningen
Bobo kan steppe Må lige få filmet det en dag
-
Ro på træningsplads
Jeg tror også, det er en god ide med et tæppe... Jeg sad og tænkte på, at du kunne bruge et bur, men det er jo cirka samme princip, så det ville jeg nok prøve Og så tænker jeg, at der vel ikke er noget i vejen med at bede ham om at være stille, hvis han bare gør det fordi han ikke gider stå der Hvis han ikke gør det, fordi han er utryg eller stresser over det, men bare fordi det er træls, så kunne jeg i hvert fald godt finde på det
-
Ny lov i Schweiz: Kursus før man må købe hund
Det var også min tanke. Hvordan søren finder man lige ud af hvordan en guldfisk er blevet aflivet? Men ellers synes jeg det er et super fint tiltag og jeg ville ønske, at der generelt var lidt mere fokus på dyrevelfærd herhjemme og lidt mere tidssvarende regler. Jeg synes, det er super fint at der er regler om marsvin og undulater og helt specifikke regler i stedet for som herhjemme, hvor det vist bare hedder, at dyret ikke må udsættes for unødvendig smerte og gene eller sådan noget? For det kan folk åbenbart ikke altid finde ud af hvad er
- Indbrudsforsøg!
-
Hjælp mig lige med at forstå...
Nu har jeg lige taget mig sammen til at se videoen og jeg kan ikke engang blive sur på dem.. Jeg bliver bare virkelig trist.. Jeg ved godt, at de måske ikke havde andre muligheder, men jeg kan ikke lade være med at have ondt af de stakkels hunde. Og det ligger rigtig, rigtig langt fra min verden, så jeg har virkelig svært at forstå det..
-
Hvor mange hunde har i?
Jeg har lige købt 15 kg. foder i dag... Satser meget stærkt på at det kommer til at vare noget mere end 9 dage Hold op, det må være dyrt i foder Og så sidder jeg lige og tænker... Hvad gør opdrættere egentligt? De har da også tit en del hunde - får man mængderabat eller hvad? Haha
-
Fest og ballade tråden - Alt om tricks og ballade træningen
Årh, den her tråd skal jeg virkelig følge med i... :banan: Og hvor er I og jeres hunde dygtige :klap:
-
Man kan nemt blive fristet til selvtægt
Ej, jeg tænker altså, at der må være et eller andet galt med hende... Det er da ikke helt normalt at finde glæde ved andres lidelser Det lyder altså virkelig, virkelig sygt...
-
Hjælp mig lige med at forstå...
Ja, det er også det jeg tænker. De dyr må jo have været ved at dø af skræk.
-
Hvor mange hunde har i?
Jeg har en, fordi jeg bor hjemme og min mor gider ikke have jeg slæber endnu en hund med mig hjem... Men jeg vil rigtig gerne, så når jeg engang flytter, sker det
-
Hjælp mig lige med at forstå...
Hvis jeg ikke måtte blive evakueret med mit dyr, tror jeg, at jeg havde fundet et andet sted at være Et hotel eller hos nogle venner i en anden by eller sådan noget... Tror jeg ville have fundet på et eller andet.. Ville slet ikke kunne holde ud at overlade dem til deres egen skæbne...
-
Hjælp mig lige med at forstå...
Jeg forstår det heller ikke. Jeg opfatter det da som den mest naturlige ting at få dyrene med mig. Øv, stakkels dyr
-
Kan man bruge kattegræs til hunde?
Bobo spiser også del græs og jeg har nemlig også gået og tænkt på hvad søren vi gør, når alt er sneet til... Men kattegræs er selvfølgelig løsningen :5up: Vi skal jo alligevel have det til katten, såeh... Det må prøves
-
Rævesøvn
Den er svær, ja... Og det der har jeg altså ikke lige erfaring med