Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg oplever det ikke som svært.. Jeg synes, at jeg har min "grundviden" på plads og kan arbejde ud fra det, hvis jeg støder på noget, der kunne være problematisk. Og så tager jeg det bare lidt som det kommer. Men jeg kan godt forstå, hvis det er ekstremt overvældende, hvis man er helt ny hundeejer. Der er ligeså mange holdninger til hunde, som der er hundeejere og hvis man googler noget, bliver man bombarderet med informationer i hver sin ende af "skalaen." Og hvordan skal man så lige regne ud hvad der er bedst for ens hund? Og der er rigtig mange råd om hvad man skal gøre for at hunden har et godt liv. Hunden skal aktiveres x antal timer om dagen, den skal luftes x antal minutter om dagen, den skal fodres med xxx-foder, den skal præges på xxx-ting og socialiseres på så mange forskellige hunderacer som muligt. Stress?! Hvis jeg havde købt min første hund nu, ville jeg også være ret forvirret og synes det hele var rigtig svært. Det tager jo lidt tid at finde sit "stå-sted." I dag tror jeg bare, at jeg ville gøre som MM; tage hunden med de steder jeg selv skal hen. Det er jo steder, hvor jeg får brug for at hunden kan færdes, så det er jo oplagt. Og jeg vil socialisere hvalpen med de hunde, der lige er i vores omgangskreds. Jeg tror, det er langt vigtigere med en god "base," hvor hunden får en masse gode oplevelser og dermed en fornemmelse af, at den kan klare det hele og at det ikke er farligt. Så skal den nok klare det, hvis den en dag møder noget den ikke kender.
  2. Det er altså helt vildt hvad der er sket i dit ansigt tonks
  3. Der må da også være andre steder at lufte sin tæve, selvom den skal løbe uden snor? Strande eller sådan noget? Der er det vel tit muligt at se langt væk om der kommer nogen..
  4. Æv, det er ærgerligt.. Så har jeg slet ingen ide til hvordan du lige griber det an. I måtte ellers gerne låne vores kat, han løber ikke medmindre hunden kommer virkelig tæt på.. Men I bor ret langt væk Hmm.. Forhåbentligt kommer der nogle forbi, som har stået i lidt samme situation. For det andet er da for træls..
  5. Det er svært, for man kan jo ikke træne det - katten løber jo Men hvor stabil er hun i hendes sit? Kan du sitte hende af og bede hende være stille, så du kan komme til at jage katten væk, inden hun gør det? Sådan at det på en måde bliver dit ansvar og ikke noget hun behøver hidse sig op over?
  6. Bobo legede en vaskeægte vagthund i dag med dyb gøen helt nede fra maven og det hele Problemet var bare, at "synderen" var min mors kæreste.. som sad ligeså stille i en stol.. og som vi lige var gået forbi.. :stupid:
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej Jeg skriver også bare at jeg ikke ville spise hund, fordi det i mine øjne er et kæledyr - at andre lande har en anden opfattelse gør mig såmænd ikke så meget..
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jamen.. Bum bum.. Jeg ved ikke helt hvor du synes vi er uenige faktisk Jeg skriver jo bare at jeg ikke ville kunne spise en hund, men at det er okay at andre gør det. Jeg har slet ikke skrevet noget om at vi er bedre herhjemme og jeg peger ikke fingre
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg tror ikke, at jeg ville kunne spise hund. Lige såvel som at jeg heller ikke spiser marsvin og katte. For mig er det kæledyr og man spiser jo ikke kæledyr Men jeg kan nu ikke have ondt i røven over, at andre gør det, bare dyrene bliver behandlede ordentligt..
  10. De er sgu søde
  11. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Haha.. Jo, det skal du.. Får den sikkert ikke set igen.. For så meget sagde den mig heller ikke.. Men nu er jeg nødt til at vide hvem der bliver slået ihjel
  12. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Så langt tror jeg slet ikke jeg så. Kun lige deromkring, hvor han finder ud af at han kunne få stofferne nedenunder eller hvordan det var? Og at han så bliver accepteret i den der hårde gruppe og får lov til at spille kort med dem.. haha
  13. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Okay.. Det troede jeg sgu ikke.. Forestillede mig da, at der var rimeligt meget fokus på at sådan noget ikke skulle være i fængslerne.. Så troede ikke det var så nemt.. Men forestillede mig også lidt, at det selvfølgelig var muligt at banke hinanden, men det virkede bare urealistisk at ham der der bankede ham, bare kunne rende frit rundt bagefter. Men det er jo nok heller ikke så nemt at finde ud af.. Hehe.. Hvorfor fik han bank, ham der du sad med?
  14. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Nå, den så jeg vist også lidt af.. Noget med nogle stoffer ned gennem cisternen? Og en masse vold og ballade? Synes måske også der var lige lovligt meget hemmelighedskræmmeri bag lukkede døre osv., og kunne ikke helt få det til at hænge sammen med at der skulle forestille at være ret meget fokus på stoffer i fængslerne. Og at de bare kunne banke en mand til blods uden konsekvenser. Men jeg ved jo reelt ingenting om fængsler, så det kunne jo godt være, at det var sådan.. Hehe
  15. Stemmer også for den første
  16. Hvor ser det dejligt og hyggeligt ud :banan:
  17. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Men jeg ved ikke om jeg synes det generelt er et problem, at folk ikke forstår hvad jeg mener?
  18. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Problemet opstår jo så bare, når jeg ikke ved hvordan jeg ellers skal formulere mig? Det kan godt være, at jeg ikke er verdens mest super velformulerede person, men når jeg skriver, at jeg ikke forsvarer hendes handling, men synes hun er stakkels, fordi hun er alkoholiker, så ved jeg ikke hvor mange andre måder jeg skal sige det på.
  19. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Suk.. Hvis folk dog bare gad læse hvad jeg skrev, ville det være lidt nemmere?
  20. DUM

    topic svarede på Therese's AnjaCS i TV / Film
    Hvornår er det, det kommer? Er det tirsdag?
  21. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Ja... Råbe... Og jeg har - som jeg har sagt før - intet gjort for at forsvare den handling. Jeg synes da også, det er virkelig synd for de hunde og at det burde stoppes. Men hun er jo ikke KUN hundehandler. Og derfor kan jeg godt synes, det er synd for hende, at hun er alkoholiker, for det bliver man som regel ikke bare sådan uden videre. Men det ændrer ikke på at jeg også synes det er vildt synd for de hunde.
  22. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Hvis du lige er færdig med at råbe, så kan vi måske diskutere det? Jeg har aldrig nogle steder sagt, at jeg ikke synes det er fint at man advarer mod sådan en dame og jeg har aldrig nogle steder sagt, at det ikke er synd for hundene. Men at have ondt af kvinden (fordi hun er alkoholiker og det er hun af en årsag!) udelukker i min verden ikke at have ondt af hundene også.
  23. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Jeps.. Fordi det hjælper nemlig rigtig meget at skræmme folk halvt ihjel.. Synes godt nok det er en underlig ting at skrive.. Hvad skulle det helt præcist hjælpe??
  24. Hahaha.. Og Sheila havde også lidt en sød tand Du glemte for øvrigt at fortælle om da Nissan var ved at hoppe på Ida for at få hendes kage :pift:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.