Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Men tror du ikke, at hun stirrer, fordi hun vil opnå et eller andet? Eller fordi hun har fundet ud af, at hun kan opnå det hun gerne vil, hvis hun stirrer? Nøglen til at løse det problem er vel enten at finde ud af hvad hun gerne vil have eller tænke over hvordan du reagerer i situationen og om du kan gøre noget anderledes.
  2. Med tilbyde mener jeg hvor meget tid du forestiller dig, at du vil bruge på hunden og om der er noget specielt du vil gå til. Så du svarede egentligt fint på mine spørgsmål :blink: Men umiddelbart tænker jeg, at en labrador eller en golden ville passe fint ind hos dig. De fylder ikke specielt meget i en lejlighed, men er heller ikke helt små. De har ikke tendens til at gø ret meget - min lab gør kun, når der er nogen ved døren og det er jo meget naturligt Han er også ret lærenem, synes jeg i hvert fald selv Han vil i hvert fald rigtig gerne samarbejde og gøre det rigtige, så han er i hvert fald lærevillig. Og hvis du lader være med at vælge en af de tunge, gammeldags typer kan de sagtens klare sig okay på en agilitybane. Det er jeg overbevist om
  3. Det lyder som et helt urimeligt hårdt år for dig
  4. topic svarede på Therese's AnneMette09 i Sygdomme
    Jeg aner det ikke, men du kan læse lidt om leversvigt her: http://www.netdyredoktor.dk/hund/sygdomsleksikon/l/leversvigt.aspx
  5. Ups.. Håber ikke jeg ramte Uffe på hans mandighed
  6. Vil gerne lige pippe lidt om, at udstilling ikke nødvendigvis udelukker aktiviteter, der tilfredsstiller hunden på en anden måde. Så fordi Anne Mette vælger agility fra til fordel for udstilling, kan hunden jo sagtens blive aktiveret på en passende måde i hverdagen alligevel.
  7. Sikke nogle skønne piger du har :hjerte: Må simpelthen eje sådan en engang!!
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Den lyder nærmere overstimuleret og stresset, synes jeg :hmm: Det er selvfølgelig ikke til at vide, men jeg kan slet, slet ikke genkende labradoren som en hund, der har svært ved at falde til ro og kører i et højt gear hele tiden. Heller ikke selvom den er af jagtlinjer.
  9. Jeg synes, det er meget forskellige racer du nævner :hmm: Måske kan du fortælle lidt om hvad det er ved de hunderacer du godt kan lide? Og hvad du forventer af en hund udover at den skal være rolig og børnevenlig? Og selvfølgelig også hvad du kan tilbyde en hund. Så vil jeg i hvert fald synes det er lidt nemmere at komme med forslag
  10. Jeg kiggede også på Aussien inden jeg fik Bobo og det lyder godt nok heller ikke lige til at være en hund for mig. Og nu bekræftede I det så Tror bestemt heller ikke det er en hund for alle!
  11. Ej, det er det da heller ikke. Det er da noget mærkeligt noget at gøre :hmm:
  12. Men er der overhovedet nogen, der har oplevet, at deres indlæg er blevet ændret i? Eller er det bare en fiktiv diskussion?
  13. Han jagter fugle? :banan:
  14. Flipsen er blevet usynlig :scared:
  15. topic svarede på Therese's Eris i Foder
    Det har jeg også valgt at gøre Jeg tænkte, at der ikke ville ske så meget ved det, når det er til hundemad. Faktisk ved jeg ikke engang rigtigt hvad der sker, hvis man genfryser menneskemad - jeg ved bare, at det ikke er godt
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Tak og i lige måde :5up:
  17. Jo, det havde du da også - det er bare mig, der ikke ser mig godt nok for :stupid: Nå, men den race ved jeg ikke så meget om, så jeg smutter ud af tråden igen og lader nogle klogere hoveder komme på banen
  18. Hej og velkommen til Hvilken hund snakker vi om?
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej igen og rigtig god bedring
  20. topic svarede på Therese's Eris i Foder
    Bobos første andelår røg fint ned, omend der var lidt startvanskeligheder Det gik cirka sådan her: "Jaaah, mad..." "Hov, hvad fanden er det??? :shock:" *Forsigtig sniffen* "Føj, føj, FØJ :badr:" Så blev det varmet et minut i mikro-ovnen og gled ned nærmest i én mundfuld Men hvad gør jeg nu med resten? Kan jeg fryse det igen eller skal det helst koges?
  21. Så skulle I da også være de første, der var det
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hvad blev hun tjekket for ved dyrlægen?
  23. Jeg er enig. Jeg har været herinde i temmelig lang tid og jeg har stadig til gode at anmelde nogen. Det er altså bare tit nemmere at gå til hovedet i stedet for røven! Hvis folk går fuldstændig over stregen og bliver ved med personangreb eller hvad det kunne være, så kunne jeg da godt finde på at bruge den, men jeg har endnu aldrig oplevet at få leveret så voldsom en sviner, at det har været nødvendigt. De allerfleste kan heldigvis godt finde ud af at debattere uden at blive grove Men ja, indimellem støder man da ind i folk, som man bryder sig knap så meget om. Alt andet ville da være mærkeligt på et ret stort forum. Men dem må man jo så bare ignorere, som du også skriver. Man kan jo i hvert fald ikke anmelde nogen, fordi man synes de er irriterende. Det synes jeg ikke.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.