Alt der er opslået af Therese
-
Hund bliver mere og mere sær
Men tror du ikke, at hun stirrer, fordi hun vil opnå et eller andet? Eller fordi hun har fundet ud af, at hun kan opnå det hun gerne vil, hvis hun stirrer? Nøglen til at løse det problem er vel enten at finde ud af hvad hun gerne vil have eller tænke over hvordan du reagerer i situationen og om du kan gøre noget anderledes.
-
Hvilken race passer til mig?
Med tilbyde mener jeg hvor meget tid du forestiller dig, at du vil bruge på hunden og om der er noget specielt du vil gå til. Så du svarede egentligt fint på mine spørgsmål :blink: Men umiddelbart tænker jeg, at en labrador eller en golden ville passe fint ind hos dig. De fylder ikke specielt meget i en lejlighed, men er heller ikke helt små. De har ikke tendens til at gø ret meget - min lab gør kun, når der er nogen ved døren og det er jo meget naturligt Han er også ret lærenem, synes jeg i hvert fald selv Han vil i hvert fald rigtig gerne samarbejde og gøre det rigtige, så han er i hvert fald lærevillig. Og hvis du lader være med at vælge en af de tunge, gammeldags typer kan de sagtens klare sig okay på en agilitybane. Det er jeg overbevist om
-
Min skønne Lajka
Det lyder som et helt urimeligt hårdt år for dig
-
Leversvigt
Jeg aner det ikke, men du kan læse lidt om leversvigt her: http://www.netdyredoktor.dk/hund/sygdomsleksikon/l/leversvigt.aspx
- Eurasier - agility eller udstilling?
-
Cavalierhygge
Ups.. Håber ikke jeg ramte Uffe på hans mandighed
- Eurasier - agility eller udstilling?
-
Cavalierhygge
Sikke nogle skønne piger du har :hjerte: Må simpelthen eje sådan en engang!!
-
Hvilken race er denne hund?
Den lyder nærmere overstimuleret og stresset, synes jeg :hmm: Det er selvfølgelig ikke til at vide, men jeg kan slet, slet ikke genkende labradoren som en hund, der har svært ved at falde til ro og kører i et højt gear hele tiden. Heller ikke selvom den er af jagtlinjer.
-
Hvilken race passer til mig?
Jeg synes, det er meget forskellige racer du nævner :hmm: Måske kan du fortælle lidt om hvad det er ved de hunderacer du godt kan lide? Og hvad du forventer af en hund udover at den skal være rolig og børnevenlig? Og selvfølgelig også hvad du kan tilbyde en hund. Så vil jeg i hvert fald synes det er lidt nemmere at komme med forslag
- Er dette en hund for mig?
-
Proceduren vedr. at blive anmeldt.
Ej, det er det da heller ikke. Det er da noget mærkeligt noget at gøre :hmm:
-
Proceduren vedr. at blive anmeldt.
Men er der overhovedet nogen, der har oplevet, at deres indlæg er blevet ændret i? Eller er det bare en fiktiv diskussion?
-
Decemberbilleder 2013
Han jagter fugle? :banan:
-
Decemberbilleder 2013
Flipsen er blevet usynlig :scared:
- Alt og Intet - om foder!
-
Hej hunde-elskere
Tak og i lige måde :5up:
- Er dette en hund for mig?
- Er dette en hund for mig?
-
Hej hunde-elskere
Hej igen og rigtig god bedring
- BARF - tåler ben ringe
-
Alt og Intet - om foder!
Bobos første andelår røg fint ned, omend der var lidt startvanskeligheder Det gik cirka sådan her: "Jaaah, mad..." "Hov, hvad fanden er det??? :shock:" *Forsigtig sniffen* "Føj, føj, FØJ :badr:" Så blev det varmet et minut i mikro-ovnen og gled ned nærmest i én mundfuld Men hvad gør jeg nu med resten? Kan jeg fryse det igen eller skal det helst koges?
- Hej fra Rikke og Charlie
- Hund bliver mere og mere sær
-
Proceduren vedr. at blive anmeldt.
Jeg er enig. Jeg har været herinde i temmelig lang tid og jeg har stadig til gode at anmelde nogen. Det er altså bare tit nemmere at gå til hovedet i stedet for røven! Hvis folk går fuldstændig over stregen og bliver ved med personangreb eller hvad det kunne være, så kunne jeg da godt finde på at bruge den, men jeg har endnu aldrig oplevet at få leveret så voldsom en sviner, at det har været nødvendigt. De allerfleste kan heldigvis godt finde ud af at debattere uden at blive grove Men ja, indimellem støder man da ind i folk, som man bryder sig knap så meget om. Alt andet ville da være mærkeligt på et ret stort forum. Men dem må man jo så bare ignorere, som du også skriver. Man kan jo i hvert fald ikke anmelde nogen, fordi man synes de er irriterende. Det synes jeg ikke.