Alt der er opslået af Therese
-
Få to hunde til at enes
Jeg stemmer også for at gå nogle ture i snor. Måske et nyt, spændende sted, hvor din tæve ikke vil have så meget interesse i din søsters tæve, fordi der er masser af spændende dufte Det er nok lidt nødvendigt for din søsters tæve, at hun oplever at kunne gå i fred for din tæve, så hun ikke får flere dårlige oplevelser, hvor hun får overskredet sine grænser. Og så ros din hund, hvis hun engang imellem hilser pænt uden at fare hen i hovedet af din søsters tæve, så hun lærer, at det er sådan man gør :5up:
-
Dulletråden
De er fine, Jeanette!
-
er det normalt for en golden??
Når du skriver, at moderen er helt lys, så tænker jeg, at hun er udstillingsmodel og de er ofte større end jagtmodeller. Derfor er det nok ikke helt vildt usandsynligt, at en hanhund af den type kan komme til at veje 40-45 kg.
-
Gudrun Frandtsens klinik
Hvor bor Gudrun?
-
Snebolden har fødselsdag!
Tillykke med den lille isbjørn
-
Ikke gø af folk
Så det var en dame, der forskrækkede Lucca? Så er hun måske bare blevet lidt nervøs ved mennesker generelt? Uanset hvad er fremgangsmåden nok den samme som luckyluna beskriver. Og jeg kan se, at vi bor i samme by, så jeg hjælper gerne, hvis du får brug for en figurant, der går forbi og "taber" lidt lækkerier :blink:
-
Hvornår giver I smertestillende?
Kan du ikke sætte noget på tværs af trappen, så han ikke kan smutte derop i et ubevogtet øjeblik? Og for at svare på spørgsmålet, så ville jeg nok give om aftenen, når han har gået på poten igennem dagen :hmm: Og så ellers bare efter behov. Hvis han virker øm, ikke vil støtte på poten eller generelt virker utilpas og "trist." Så kan det nok ikke gå helt galt
-
Gudrun Frandtsens klinik
Hvor dejligt :banan:
-
Diverse problemer med HF
Mit virusprogram begynder også at blokerer mærkelige sider igen.
-
Hvem har gavn af hunderegistrering?
Det er derfor hundene skal deles om æblekagen Knap så mange kalorier til dem hver især
- Tiggeri
-
Hvem har gavn af hunderegistrering?
Bobo siger, at du godt liiiige kunne have inviteret. Æblekage er :mums:
-
Hvem har gavn af hunderegistrering?
Så er det da godt, at jeg ikke bebrejder samfundet for min uheldige situation :slem:
-
Hvem har gavn af hunderegistrering?
Jeg har ingen af delene
-
Hvem har gavn af hunderegistrering?
Jeg kan vist bare godt lide mad... Popcorn, pistacienødder... Jeg er ikke kræsen
- Tiggeri
-
Hvem har gavn af hunderegistrering?
- Hvem har gavn af hunderegistrering?
Jeg har ikke skrevet noget om cykler, om politiets opgaver, om hundens velbefindende eller om omtalte betjents rollei sagen. Og jeg har ikke deltaget i tråden for at latterliggøre dig eller digte "sjove" historier samnen med Shii - eller nogen andre for den sags skyld. Jeg synes faktisk tværtimod, at jeg har bedt dig pænt om at uddybe mange gange og forsøgt at stille uddybbende spørgsmål, som muligvis kunne fremme forståelsen. Det er enten blevet ignoreret eller svaret på med noget irrelevant. Så det der kan du sgu godt droppe. Du skal ikke beskylde mig for at gribe ting ud af den blå luft og gøre grin med dig. Men ja, Hopsa har sgu nok ret. Det er ufatteligt, at nogen af os gider blive ved med at stille op til det cirkus der. Især når det bliver modtaget på den måde. Det er jo ikke første gang du bliver ret ubehøvlet....- Hvem har gavn af hunderegistrering?
Nej, jeg er overhovedet ikke enig. Jeg synes ikke det er ligegyldigt. Og det synes du tydeligvis heller ikke selv, siden du nævner det så ofte. Du havde en oplagt mulighed for at fortælle din historie her og er også blevet opfordret til det flere gange. Du vælger bare at lade være og det bliver faktisk lidt frustrerende til sidst, at du enten ignorerer ens spørgsmål eller skriver noget, der slet ikke har relevans for ens indlæg. Jeg har endda lige spurgt igen og så får jeg bare at vide, at jeg digter ting. Du kunne evt. bare have fortalt hvad jeg så havde misforstået. Det andet gider jeg i hvert fald ikke mere.- Hvem har gavn af hunderegistrering?
Hvis man oplever noget, som man synes er forkert, så skal man ikke bare finde sig i det, nej. Men hvis man vil fortælle det og gøre folk klar over hvad der er foregået, så må man sørme også være indstillet på at spare på deres spørgsmål, så de forstår hvad det er man prøver at fortælle!! Ellers kan man da ligeså godt lade være. Det sidste i dit indlæg forstod jeg ikke særlig meget af, så det tog jeg ikke med.- Hvem har gavn af hunderegistrering?
Jeg har ikke forsøgt at opdigte noget som helst. Jeg skrev det, som jeg havde forstået det. Det var et oprigtigt forsøg på at komme til at forstå din historie udfra hvad jeg havde læst i tråden og udfra at Potil skrev noget, som gav rimelig meget mening. Men ja, hvis det så heller ikke er rigtigt, så står jeg helt af. Du har nok alligevel ikke tænkt dig at svare på hvad der var forkert ved min fortolkning, så jeg gider ikke engang spørge. Hvis du bare vil bruge tråden til at rase ud i og komme af med al din vrede mod systemet, så får du da bare lov til det.- Diverse problemer med HF
Nogle gange ærgrer jeg mig lidt over mit effektive virusprogram, der blokerer de der sider... Når I alle sammen snakker så meget om tissemænd- Efterlysning
- Hvem har gavn af hunderegistrering?
Jeg prøver lige en gang til... Er det rigtigt forstået hvad jeg har skrevet herunder?- Hvem har gavn af hunderegistrering?
Og jeg prøver lige igen. Var det rigtigt forstået hvad jeg skrev tidligere?? - Hvem har gavn af hunderegistrering?