Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg stemmer også for at gå nogle ture i snor. Måske et nyt, spændende sted, hvor din tæve ikke vil have så meget interesse i din søsters tæve, fordi der er masser af spændende dufte Det er nok lidt nødvendigt for din søsters tæve, at hun oplever at kunne gå i fred for din tæve, så hun ikke får flere dårlige oplevelser, hvor hun får overskredet sine grænser. Og så ros din hund, hvis hun engang imellem hilser pænt uden at fare hen i hovedet af din søsters tæve, så hun lærer, at det er sådan man gør :5up:
  2. De er fine, Jeanette!
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Golden Retrievers
    Når du skriver, at moderen er helt lys, så tænker jeg, at hun er udstillingsmodel og de er ofte større end jagtmodeller. Derfor er det nok ikke helt vildt usandsynligt, at en hanhund af den type kan komme til at veje 40-45 kg.
  4. Hvor bor Gudrun?
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Tillykke med den lille isbjørn
  6. Så det var en dame, der forskrækkede Lucca? Så er hun måske bare blevet lidt nervøs ved mennesker generelt? Uanset hvad er fremgangsmåden nok den samme som luckyluna beskriver. Og jeg kan se, at vi bor i samme by, så jeg hjælper gerne, hvis du får brug for en figurant, der går forbi og "taber" lidt lækkerier :blink:
  7. Kan du ikke sætte noget på tværs af trappen, så han ikke kan smutte derop i et ubevogtet øjeblik? Og for at svare på spørgsmålet, så ville jeg nok give om aftenen, når han har gået på poten igennem dagen :hmm: Og så ellers bare efter behov. Hvis han virker øm, ikke vil støtte på poten eller generelt virker utilpas og "trist." Så kan det nok ikke gå helt galt
  8. Hvor dejligt :banan:
  9. Mit virusprogram begynder også at blokerer mærkelige sider igen.
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det er derfor hundene skal deles om æblekagen Knap så mange kalorier til dem hver især
  11. topic svarede på Therese's Kessler i Terrier
    Han gør det lidt. Bare på afstand
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Bobo siger, at du godt liiiige kunne have inviteret. Æblekage er :mums:
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Så er det da godt, at jeg ikke bebrejder samfundet for min uheldige situation :slem:
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har ingen af delene
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg kan vist bare godt lide mad... Popcorn, pistacienødder... Jeg er ikke kræsen
  16. topic svarede på Therese's Kessler i Terrier
    Min hund tigger ikke. Det er irriterende og jeg gider det ikke rigtigt. .... Han suger bare al næring ud af min mad på afstand
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har ikke skrevet noget om cykler, om politiets opgaver, om hundens velbefindende eller om omtalte betjents rollei sagen. Og jeg har ikke deltaget i tråden for at latterliggøre dig eller digte "sjove" historier samnen med Shii - eller nogen andre for den sags skyld. Jeg synes faktisk tværtimod, at jeg har bedt dig pænt om at uddybe mange gange og forsøgt at stille uddybbende spørgsmål, som muligvis kunne fremme forståelsen. Det er enten blevet ignoreret eller svaret på med noget irrelevant. Så det der kan du sgu godt droppe. Du skal ikke beskylde mig for at gribe ting ud af den blå luft og gøre grin med dig. Men ja, Hopsa har sgu nok ret. Det er ufatteligt, at nogen af os gider blive ved med at stille op til det cirkus der. Især når det bliver modtaget på den måde. Det er jo ikke første gang du bliver ret ubehøvlet....
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, jeg er overhovedet ikke enig. Jeg synes ikke det er ligegyldigt. Og det synes du tydeligvis heller ikke selv, siden du nævner det så ofte. Du havde en oplagt mulighed for at fortælle din historie her og er også blevet opfordret til det flere gange. Du vælger bare at lade være og det bliver faktisk lidt frustrerende til sidst, at du enten ignorerer ens spørgsmål eller skriver noget, der slet ikke har relevans for ens indlæg. Jeg har endda lige spurgt igen og så får jeg bare at vide, at jeg digter ting. Du kunne evt. bare have fortalt hvad jeg så havde misforstået. Det andet gider jeg i hvert fald ikke mere.
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvis man oplever noget, som man synes er forkert, så skal man ikke bare finde sig i det, nej. Men hvis man vil fortælle det og gøre folk klar over hvad der er foregået, så må man sørme også være indstillet på at spare på deres spørgsmål, så de forstår hvad det er man prøver at fortælle!! Ellers kan man da ligeså godt lade være. Det sidste i dit indlæg forstod jeg ikke særlig meget af, så det tog jeg ikke med.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har ikke forsøgt at opdigte noget som helst. Jeg skrev det, som jeg havde forstået det. Det var et oprigtigt forsøg på at komme til at forstå din historie udfra hvad jeg havde læst i tråden og udfra at Potil skrev noget, som gav rimelig meget mening. Men ja, hvis det så heller ikke er rigtigt, så står jeg helt af. Du har nok alligevel ikke tænkt dig at svare på hvad der var forkert ved min fortolkning, så jeg gider ikke engang spørge. Hvis du bare vil bruge tråden til at rase ud i og komme af med al din vrede mod systemet, så får du da bare lov til det.
  21. Nogle gange ærgrer jeg mig lidt over mit effektive virusprogram, der blokerer de der sider... Når I alle sammen snakker så meget om tissemænd
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Flatcoated Retrievers
    Der er ikke så mange, der ejer en flat coated herinde. Der er vist kun en enkelt :hmm: Måske vil du have bedre held med at prøve på hundegalleri, hvor der er en del flere brugere.
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg prøver lige en gang til... Er det rigtigt forstået hvad jeg har skrevet herunder?
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og jeg prøver lige igen. Var det rigtigt forstået hvad jeg skrev tidligere??

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.