Alt der er opslået af Therese
- Hund bliver mere og mere sær
- Snapper
-
Snapper
Der er ingen, der hader hundeskove, tror jeg. Kun uansvarlige mennesker, der ikke har styr på deres hund i hundeskovene :blink: Og så ville jeg nok tage til en kiropraktor med ham, så han kan blive kigget igennem og blive "rettet," hvis der er et problem. De kan jo godt få nogle knubs efter sådan et overfald
- Alt og Intet - om foder!
-
Kranio sacral terapi, nogen som har ...
http://www.moonsisters.dk/Hundemassage/ Og så har han vist en elev, der har været hos hundmedglæde i Randers i November. Ved dog ikke, om det er noget de har tænkt sig at køre med fast engang imellem, men det kan man jo altid høre om
-
Alt og Intet - om foder!
Jeg har fået en and - en kæmpe and - som jeg havde tænkt mig at prøve at servere for Bobo rå for at se hvad han siger til det. Men hvad med tørfoder? Nogle steder står der, at hunden skal faste i 24 timer, inden den får serveret råt kød. Er det nødvendigt eller hvad er jeres erfaringer, hvis nogle af jer BARF'er?
- Snapper
-
Proceduren vedr. at blive anmeldt.
Jeg tænker bare, at det må være rart nok at vide, hvis flere bliver provokeret af en. Det ville jeg i hvert fald gerne vide. Selvom det selvfølgelig altid er rarere, hvis folk selv kommer til mig, så respekterer jeg, at det kan være svært for nogle og at de derfor hellere vil anmelde. Men man kan selvfølgelig sige, at det ikke rigtigt er moderatorernes opgave at mægle mellem folk :hmm:
-
Proceduren vedr. at blive anmeldt.
Jeg er nok lidt med Shii her. Jeg ville ikke have lyst til at vide, hvis en person anmeldte mig og der ikke ville blive gjort mere ved det. Hvis anmeldelsen er ubegrundet, så er der ingen grund til, at jeg får det at vide. Omvendt kan jeg godt forstå, hvorfor det kan være rart at få det at vide, hvis man bliver anmeldt for det samme flere gange. Ellers kan man netop ikke ændre på noget. Så det er jo lidt svært. Jeg vil dog også mene, at man skal forsøge at skelne imellem om man i bund og grund bare er irriteret på en enkelt person eller om personen rent faktisk bryder reglerne, inden man trykker på anmeld. Hvis man bliver anmeldt for det samme af den samme bruger flere gange, så kunne det godt tyde på, at de to havde et problem med hinanden eller at anmelderen har et problem med den anmeldte. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det er det, der er sket i det her tilfælde, men det kunne jeg nu godt tro, at det var. Og det bør ikke være moderatorernes opgave at tage sig af dét, synes jeg. Så må man enten bruge ignorere funktionen eller ganske enkelt springe vedkommendes indlæg over.
-
BARF - tåler ben ringe
Du kan godt få foder med ben og brusk hos rigtig hundemad. Og jeg citerer : Følgende produkter kan fås med brusk og ben: Oksekød Fjerkræ (kyllingemaver og -hjerter med hakket okseluftrør) Øko-høne (uden indmad) Laks Laks og skaldyr (20% skaldyr) Rensdyr
-
BARF - tåler ben ringe
Jeg ville nok skære ned på det eller helt droppe det. Og så bare nøjes med tyggeben i stedet for. Så skal I måske tilsætte noget kalk til hendes foder, men det må være til at google sig til Og når hun ikke længere skal have tørt, kan I måske bare give hende BARF morgen og aften - eller hvornår I nu fodrer
-
Elvis er småsyg - mavehalløj eller noget værre?
Det gør man nemlig blandt andet ved hjælp af mavesyre. Og det er nok ikke anderledes for hunde, så det er derfor jeg tænker, at det måske kan være for hårdt for ham. Men du finder selvfølgelig ikke ud af det hvis du ikke prøver
-
Decemberbilleder 2013
Vi skulle næsten have et billede af Spot for at sammenligne :blink:
-
Elvis er småsyg - mavehalløj eller noget værre?
God bedring til Tjaldur og Bella. Håber ikke nogen af dem har fået orm, men "bare" er lidt småsyge :ae:
-
Elvis er småsyg - mavehalløj eller noget værre?
Jeg tror umiddelbart ikke, at BARF vil være godt til en hund med for meget mavesyre. Tænker, at det godt kunne få ham til at danne mere mavesyre for at nedbryde råt kød ift. tilberedt mad, som må være noget blidere ved maven. Men jeg ved det selvfølgelig ikke
-
Hej med jer :)
Velkommen til og glædelig hvalp
- Hej fra Rikke og Charlie
-
Så er det Oscars tur
Jeg tror bare, at Anne har en ret direkte måde at sige tingene på og det skal man lige vænne sig til. I begyndelsen var jeg heller ikke begejstret Men når man lige lærer hende at kende, så er hun faktisk ganske flink, synes jeg Jeg tror bare ikke, at man skal tage det for mere end det er. Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort engang imellem, men ja...
-
Så er det Oscars tur
Sådan tror jeg faktisk, at de fleste af os har det. Jeg har i hvert fald. Jeg går ikke og tænker over hvem jeg sidst har været rygende uenige med og jeg bruger ikke tiden på at gå og bære nag - men måske husker jeg også bare vildt dårligt
- 8 måneder gammel hund ødelægger alt!
-
Så er det Oscars tur
Jeg skrev ikke mit indlæg for at starte en eller anden ophedet diskussion og jeg bliver faktisk lidt ærgerlig over, at du føler trang til at "råbe" af mig. Jeg synes rent faktisk bare, at det er ærgerligt, at du opfatter det som et forsøg på at genere dig og starte en diskussion, når det sandsynligvis bare har været et forsøg på at hjælpe jer, så Oscar ikke skulle opereres igen. Det er jo ikke alle, der lige ved, at Oscar ikke kan tåle knogler og andet i den dur - jeg vidste det f.eks. ikke og jeg havde faktisk siddet og ledt efter nogle tyggeting, som Bobo får, der virker rigtig godt på hans tænder. Jeg turde sgu næsten ikke poste det og opgav at finde det, fordi jeg kunne se, at det var ved at udvikle sig til et skænderi. Og det blev jeg faktisk bare ærgerlig over. Og lidt trist over, for at være helt ærlig. Jeg synes, det er en skam, fordi jeg nægter at tro på, at der sidder nogen herinde og spekulerer over hvordan de kan generer andre mest muligt.
-
Så er det Oscars tur
Ej, jeg synes godt nok det er ærgerligt, at det altid skal tages så negativt, når nogen åbenlyst bare forsøger at hjælpe :-/ Der er vel ingen, der direkte kommer med forslag for at genere hinanden.
- 8 måneder gammel hund ødelægger alt!
- 8 måneder gammel hund ødelægger alt!
- 8 måneder gammel hund ødelægger alt!