Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi ved det ikke rigtigt - han var ude at rundere i skoven (ja det går rigtig stærkt i kuperet terræn + VILD leg med figuranter ) og han halter så ikke med det samme men først da han bliver lukket ud af bilen da vi kommer hjem. Har været 2 gange hos Ken Lindeblad og han mener ikke det er noget i leddene men ...ja er det ikke bedre i slutningen af næste uge skal han MRscannes ... men ja vi ved ikke rigtigt noget. Det er i ryggen

 

Håber han kommer sig helt - hvor ville det være ærgerligt, hvis I ikke kan fortsætte træningen, når han åbenlyst er så tændt på det. Krydser alt hvad jeg kan. :x::x::x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luca er en klippet Bearded collie på snart 8. :blink: Jeg er egentlig vild med deres lange pels, men Luca har altid været kortklippet fra forrige ejer, det holder vi fast ved. Det er dog også noget mindre skidt der kommer med ind :genert:

 

[ATTACH=CONFIG]90248[/ATTACH]

 

 

ååårh :lun: Voksede op med en bearded collie, det er bare jordens dejligste og bedsteste hund OG klogeste :hjerte:

 

 

Uhm guf da er godt :mums: Troede man kunne få det over hele landet....

 

haha næ! I kbh og nogen steder i jylland bruger de det der ækle syntetiske lyserøde noget :badr: smager af bræk!!! næææ då, GUF er det hvide fedtede stads der omfavner en gammeldavs isvaffel og som der aldrig er nok af uanset hvor meget de kommer på :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Why the bollocks havde jeg modlys-dimsen på? Billeder for mørke :evil: Men de er lidt sjove alligevel

 

Fugle kollektiv

IMG_2744.jpg

 

Ikk så godt, men se så sød den lille Motor er :lun:

IMG_2748.jpg

 

 

Vi gik en laaaaang tur og grinede af hundenes mere og mindre elegante musehop (Voodoo engang imellem bare solide maveplaskere) ind i krattet langs stierne - da Motor så tilsidst lige brillierede med faktisk at fange en mus på den måde, så vidste vi alligevel ikke helt.. havde vi virkelig passeret 20 mus?

 

Efter en god tur skal man så lige spasse lidt ud, selvklart:

 

IMG_2749.jpg

 

IMG_2752.jpg

 

Bjørne-krammer

IMG_2756.jpg

 

Bjørne dans

IMG_2764_1.jpg

 

 

:mrgreen:

 

IMG_2766.jpg

 

Psyko-bob slår til igen

IMG_2768.jpg

 

 

 

Øhh Voodoo. Look out. Der står en galning bag dig..

 

 

 

 

IMG_2771.jpg

 

 

Whaaaaaaat?

IMG_2774.jpg

 

 

 

.. Så gik vi virkelig pænt over en fodgængerovergang og så eksploderede Voodoo lige endnu engang, wooohooooo skal vi på tur nu?? :ivrig: Øh. Nej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Poker og Louie er totalt søde sammen :hjerte: Duffy ligger også tit med poterne ovet kors, det ser så sødt ud synes jeg, og hun ved det, for hun bruger det mod mig når hun tigger :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Poker og Louie er totalt søde sammen :hjerte: Duffy ligger også tit med poterne ovet kors, det ser så sødt ud synes jeg, og hun ved det, for hun bruger det mod mig når hun tigger :lol:

Det trick bruger Ayo også mod sin farmand - så ligger hun sig op på armlænet, krydser poterne og sender de mest bedårende hundeøjne til ham - han kan SLET ikke stå for hende når hun gør sådan :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Efter en lang aftentur, sad Luca i haven og nød vinden i pelsen. Det ser dog ud til hun har taget de 5 kg på hun har tabt, men det har hun altså ikke :oops::???:

 

[ATTACH=CONFIG]90521[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]90522[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]90523[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]90524[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]90525[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]90526[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]90527[/ATTACH]

 

:hjerte::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...