Hop til indhold

Farvel min elskede Sadie


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Sadie er her til aften rejst til regnbuebroen. :cry:

 

Hun ville være blevet 12 om mindre end tre uger. Men hendes krop kunne ikke mere. Hendes bagpart blev svagere og svagere. Hun slæbte sine negle til blods. Jeg fik lidt lånt tid med hende ved at binde hendes poter ind. I to uger rørte hun ikke forbindingerne, men her i weekenden tyggede hun dem af - og tyggede sin ene pote til blods, næsten ind til knoglen. Jeg har flere gange været tæt på at give hende fred, men mentalt var hun bare så meget på, hun ville gerne det hele på den halve tid. I dag var der ingen tvivl.

 

Mit ene nabopar er begge dyrlæger, og de kom herhjem og gav hende fred. Det gik så hurtigt, at de sagde hun må have været klar.

 

Keith er ude og rejse og ved det ikke endnu. Jeg ved ikke om jeg skal fortælle ham det, eller vente til han er hjemme. :cry:

 

Sov sødt, elskede Sadie! Du var husets dronning, og klogere end os allesammen, både 2- og 4-benede. Du vil altid være i vores hjerter.

 

sadie011.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Farvel og sov sødt Sadie.

Det lyder som om du har gjort det absolut bedste for din kære pige, Dober. Den vigtigste beslutning vi som hundeejere kan træffe, er at sige farvel i rette tid. Det er vores fornemste opgave at give de firbenede en værdig og tryg afsked.

 

nu løber Sadie omkring regnbuebroen sammen med sine "brødre" og "søstre" og venter på sin mor :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Det gør mig virkelig ondt:megaked: åh det må være så pokkers hårdt:bighug: sov sødt smukke Sadie:hjerte: --- mht. Keith: jeg ville sige det, men det er udelukkende ud fra mig selv. Jeg ville gerne vide besked lige meget hvad. Mange kram til dig Dober:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...