Hop til indhold

Jeg ønsker mig...


Siri
 Share

Recommended Posts

Ej, hvor fanden blev alle mine billeder nu af :vedikke:

 

Prøver lige igen:

 

1220042-tjekkoslovakisk-ulvehund-kazan

 

images?q=tbn:ANd9GcTvVwPJJVEW5Kduzkm51cEgitTKyrYGFwgZWJ1ugrdX3mMzpkFm

 

Siberian-Husky.jpg

Er den øverste ikke en tjekkisk ulvehund ? ( tror jeg den hed ) så en der lignede på Bakkeskuet i år - min ønske race findes ikke , men hvis nogen ville lave den ville jeg være glad - en airedale terrier der IKKE skal trimmes ! nå ja og så lige en der findes : en hvedefarvet skotte !
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 116
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er den øverste ikke en tjekkisk ulvehund ? ( tror jeg den hed ) så en der lignede på Bakkeskuet i år - min ønske race findes ikke , men hvis nogen ville lave den ville jeg være glad - en airedale terrier der IKKE skal trimmes ! nå ja og så lige en der findes : en hvedefarvet skotte !

Jo, det er så :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Inspireret af en anden tråd, kom jeg til at tænke på, hvad I ønsker jer ift. hunderacer, hvis I tænker rent udseendemæssigt. Pels, farve osv. Skidt med hvad der er indeni - det snakker vi jo om hele tiden :mrgreen:

 

BeardedLone.jpg

HAM her kunne jeg snildt forelske mig i. Og så har han oven i købet Sofus' (ureglementerede) ørestilling. Kæft, han ser dejlig fræk ud. :hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

En fawn afghaner er smuk med smuk på, men jeg ønsker og drømmer ikke om at jeg skal bo sammen med en i fremtiden.

En afghaner er utrolig smuk på en dejlig hovmodig måde, men....jeg tror, at jeg foretrækker (hvis jeg ikke kunne få en airedale terrier): en irsk ulvehund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er lissom bare ikke rigtig noget smukt eller elegant over sådan en :hmm:

Næ, det kan du godt ha' ret i. Dens pels er tottet og småsjusket.....men har du set dens ØJNE?! De mest pragtfulde og venlige øjne. Jeg forelskede mig i en for mange år siden. Kæft, han var lige så sød som han var høj, og sikke nogle kæmpespring han kunne sætte af i. Imponerende. Så pyt med det elegante, den skulle jo også gerne passe til mig. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Grand danois Harlekin

farger-harlekin-nordic-giants-artic-gangster-girl.jpg

 

Irsk setter

irish_setter_0001_phototheque.jpg

 

Portugisisk vandhund

479179-portugisisk-vandhund-deedee

 

Lagottto romagnolo

text%20uppfodargrupp.jpg

 

cocker spaniel enten i en lækker rød eller chokoladebrun farve. Eller i denne farve:

images?q=tbn:ANd9GcQ6sKGKlA1HBwNncdgI1L3xp5IO1XjTrvgHIXnyLTUGULgtVI5E5w

 

Og en afghansk mynde

24-1_1_3.jpg

 

 

Derudover kan jeg helt vildt godt lide salukiers udseende, men jeg kan overhovedet ikke fordrage deres temperament!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bestemt ikke tid til at aktivere den, men hvis det bare var udseendet ville jeg spurte ud og hente en smuk, slank og velplettet dalmatiner :lun: Måske er det bare fordi det var vores første hund, som vi fik, mens jeg stadig boede hjemme, men for mig er en dalmatiner den smukkeste hund i verden! (Jeg er dog ved at vænne mig til pudlernes udseende også, så en dag synes jeg måske endda at vores krøltoppe er smukke også :engel:)

 

images?q=tbn:ANd9GcSxd7CwSmdlkhJrxdTxUe0hm6hwnpTDlSNNBWCwTkQDNz8ieoTA

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været på kennelbesøg, men mavefornemmelsen var ikke helt god :???: og så skal det vist også lige vente et par år sådan realistisk set.

 

Og mavefornemmelse skal man stole på! Skulle jeg have sådan en fætter, så ville jeg nok kigge i SVerige eller Italien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...