Hop til indhold

Septembers billedtråd


Louisen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lemon er fire måneder i dag :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]121649[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121650[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121651[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]121652[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121653[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121654[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]121655[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121656[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]121657[/ATTACH]

 

Fotos: ASTA Photo

 

Snyd, hun har stritører! Det ville jeg gerne have at Calle ville få, men han har vist besluttet sig for at have knæk på sine :genert:

 

15103451637_47d1e5e629_z.jpg

 

Tillykke med den skønne... Kommer hun med til Skævinge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kipører er da super fine. :-) Ja, hun kommer til Skævinge - gør Calle?

 

Ja, de er fine, og så matcher han jo den store...

 

Jeg ved ikke helt endnu om han bliver meldt til eller ej. Skal vist nok have både startbog og nummer, nu hvor han ikke har nogen stamtavle, hvis altså han skal deltage.

Jeg ville egentlig gerne have ham med, for tænker at det jo er super miljøtræning og han kan jo rent faktisk en del ting. Problemet er bare at han som regel kun kan en ting ad gangen, og efter han har lært at halse, så er han blevet forfærdelig glad for at høre på sig selv. Det er jo formentlig bare hans måde at sige fra på, altså at hans lille hoved ikke magter mere lige nu.

I næste weekend(altså om to uger) så skulle han gerne komme med på et trickshold, og så håber jeg lidt at jeg tager mig lidt sammen, så der bliver gjort noget mere ud af træningen.

 

Han kommer med under alle omstændigheder, hvis jeg beslutter mig for at komme afsted. Vil jo skide gerne se om vi ikke kunne komme igennem den FS1 i år, Cassi og jeg. Havde lidt planlagt at deltage i for sjov med vores HTM1, men lige nu er vi i en periode, hvor en af positionerne er så ustabil, så overvejer at bruge en hun er blevet voldsom stabil i istedet(hun kan finde på at indtage den position af sig selv og så er hun ikke til at få ud).

 

FP3, den ville jeg gerne have klaret også, men der er bare ikke tid til alt det jeg gerne vil lige nu, og hun kan bare ikke håndtere at der både er en løfte poter skiftevis og så en bamse(hos Cassi hedder den dog pretty). Hun blander øvelserne sammen, og når det så ikke giver bonus, så rejser hun sig på bagbenene og står der og ser fin ud. Så overvejer at droppe den med poteløft. Besynderligt nok er den øvelse hun har bedst styr på lige nu twist bag fører. Og den kan hun normalt ikke når jeg ser på hende :stupid: men nu hvor jeg tænker over det, så er der kun baglæns slalom og arbejde med ryggen til fører der driller. Hun har lidt forståelse for det, men sjusker forfærdeligt meget. Må hører Emmy ad når hun kommer herned om hvad jeg gør. Ville gerne have det overstået så vi kan arbejde frem mod titelprøven.

 

Og så håber jeg at jeg kan tage turen til Skævinge i egen bil. Min far havde mig med oppe og se på en fin lille en igår der lige passer til mig og to hunde, plus en masse udstyr. Så det tænker jeg lige over lige nu, for alt ville blive nemmere på kourrencefronten hvis jeg bare kunne tage afsted som jeg kunne. Og det samme gælder hvis der kommer et kursus.

 

 

Og så synes jeg jo det er lidt skægt at Cassi er grandkusine(det må det vel næsten være) til lille Lemon :blink:

 

og Holm nu blev det hele meeeeeeeeeeeget langt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vinnie kender reglerne for forhave besøg - hertil og ikke længere!

XtFHlxG.jpg

 

Skulle man tage sig en cykeltur?

XvUQWI0.jpg

 

To numser...

ZwThfEo.jpg

 

Vinnie blev i øvrigt 9 år her i starten af måneden. Hun er overvejende stadig frisk, men ser ikke så godt, og der er begyndt at komme "uheld" på gulvet fordi hun løber ind før hun er færdig. Men jeg holder fingrene krydset for mindst et år endnu.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...