Hop til indhold

livmoderbetændelse


pivpiv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

natten er gået super godt.

hun har spist sin morgenmad og været ude og gå lidt rundt om hytten. hun futter logerende rundt i hytten og er vildt glad. hun har endnu ikke haft " the cone of shame " eller body på, men vi er også ved hende og hun viser ingen trang til at slikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke smide billeder herind, men @AnneMangetal kan skrive under på hvor søde pigerne er.

 

Sassy vil godt hilse og sige " fuck hvor er jeg bare lækker med den her dragt på "

hun er begyndt at sige vov når der kommer fremmede forbi og hun logrer helt vildt.

hendes sår er super flot og hun er bare fantastisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

skal hun både have dragt og skærm på?

hun får dragten på nu her når vi går fra hytten, bare for en sikkerheds skyld.

hun elsker at komme ud men pga trapperne kan jeg ikke få hende ned uden hjælp.

 

Ikke nødvendigvis. Sheila havde dragten på og klarede sig primært med den. Men hun lærte hurtigt, da det kløede, at komme ind i dragten med tungen og så måtte hun have skærm på om natten og når hun var alene.

 

Hvor var det godt i fik det gjort. Man er bare så lettet ikke? Og hvordan viser jo tydeligt at hun har det godt

Nu skulle det ikke undre mig hvis du ønsker nogle måneder synes at hun er blevet to år yngre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...