Hop til indhold

Payas hvalpetråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Shit hvor er tiden fløjet afsted og samtidigt så er den også sneglet afsted.

Det mærker som sidste uge vi tog afsked med smukke gamle Sassy.

 

Men nu er vores lille Paya endelig klar til at flytte herhjem.

Så i morgen kører vi til Labrander i No og henter smukkeste Ylva, som vi allerede har omdøbt til Paya ;)

 

Maverne er fyldte af sommerfugle og vi glæder os. Spande, bøtter og skuffer er proppet med alt det en hvalp kan få brug for (og meget andet som hun ikke får brugt inden hun er voksen ;) ).

 

Vi er SÅ spændte på hvad Luna siger til hende, men jeg tror nu hurtigt hun falder for den lille fis. Begge to har hjerter af guld, så de skal nok blive bedste venner.

 

Hun er den gode gamle brede lab, det er dem vi helst vil have og hun er bare helt perfekt.

 

Vi glæder os SÅ meget til at lære hende at kende og når engang jeg kan smide billeder herind så skal I nok få hende at se i massevis, indtil da må I nøjes med billeder på facebook af smuksakken ;)

 

Så nu skal jeg bare sove EN gang mere og i morgen tidlig klokken kvart i bamse kører vi vestpå!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der må simpelthen være den mest grimme hvalp nogensinde.

 

Hun er da bare slet ikke spor lækker hvalpe buttet og hun har i hvert fald overhovedet slet ikke en blød lækker hvalpe mave!

 

Suk, smelte :hjerte:

Jeg er da bare slet ikke misundelig;-)

.

Du kommer bare forbi hvis du skal se den ulækre hvalpemave og mærke den stride bløde lækre dejlige pels ;)

og hey, det staves Nuttet, ikke buttet ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke se om du kan filme når Luna og den bette mødes? Sjovt jeg ikke var den eneste der tænkte Papaya... Glæder mig til du hvalpe spammer os!

.

Der havde jeg hænderne fulde ;) Men jeg har smidt en stak billeder på facebook, så må jeg se om jeg får dem herind i morgen.

paya sover sødt sammen med far og Luna er gået kold i kurven og jeg snupper også lige en morfar ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...