Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's PBC i Debat
    Meget enig.
  2. topic svarede på Therese's PBC i Debat
    Jeg vælger nu ikke at gøre så meget. Jeg opdrætter jo ikke Men hvis jeg gjorde, er jeg ikke sikker på jeg ville vælge en skide god hund fra, fordi den tilfældigvis er bærer af en sygdom. Ikke ud fra tanken om at jeg skulle være ansvarlig for hvad hvalpekøbere vil gøre engang ud i fremtiden i hvert fald. Jeg mener ikke, at en opdrætter kan gøres ansvarlig for hvad alle andre opdrætter. Man kan råde og vejlede og sørge for at man kan stå inde for sit eget opdræt, men hvad ens hvalpekøbere gør kan man ikke styre. Heller ikke selvom man forhåbentligt bliver ked af hvis ens opdræt bliver brugt til avl på den måde.
  3. topic svarede på Therese's PBC i Debat
    Man kan jo ikke gardere sig imod alt. Der findes uden tvivl mennesker, som vælger ikke at sætte sig ind i tingene og det kan man nok ikke gøre så meget ved. Ikke udover at give folk muligheden for at henvende sig, så man kan få en god snak med dem inden avl. At kassere gode hunde, fordi nogle mennesker måske på et tidspunkt vil opføre sig dumt er lidt voldsomt, synes jeg.
  4. Hvor er han flot :5up:
  5. Næh, er du blevet plejemor? Tillykke
  6. Det tror jeg ikke nødvendigvis er rigtigt. Jeg ved ikke, hvordan en Goldens pels er, men jeg kan se på min labbe-dreng, at vandet slet ikke kommer i kontakt med huden. Det ligger i stedet som fine perler ovenpå pelsen og falder jo så af der. Så han bliver ikke rigtig kold efter en tur i vandet og det er jo ganske praktisk, hvis han skulle bruges til jagt en hel dag og skulle apportere fra vand flere gange. Så dur det altså ikke ret godt med en hund, der bliver våd og kold.
  7. Endnu engang velkommen til dig og prinsesse Frida
  8. Hej og velkommen til. Hvad hedder din hund?
  9. Hvor er det godt 😊
  10. Det forstår jeg heller ikke. Jeg ville selv have taget en voksen hund til dyrlæge, hvis den havde haft det så skidt, at den ikke ville spise i tre dage, så jeg ville helt afgjort også tage en hvalp til dyrlægen, da den vel hurtigere vil blive dehydreret og rigtig dårlig end en voksen hund. Det er da ikke rimeligt at lade den gå og kaste op i tre dage
  11. Like knappen er der sradig, den er bare blevet flyttet over i den anden side
  12. Jeg kunne godt være interesseret, men son jeg skrev i den anden tråd, så vil jeg gerne vide lidt mere om hvordan jeg kan være sikker på at få noget min hund gider æde eller lege med? Måske kunne I lave nogle kategorier, så det blev nemmere for folk at finde det rigtige...?
  13. Selvfølgelig er det reklame Men når det nu skal være, så vil jeg da gerne høre lidt mere om hvad det er for noget? Hvad koster det, hvilke ting kunne jeg forvente at modtage hvis jeg tilmeldte mig og hvordan er jeg sikker på, at jeg får noget min hund rent faktisk vil spise eller lege med? Og velkommen til i øvrigt
  14. Jeg er enig med Tullemus. Det er ikke meningen at en hund skal være dårlig i 14 dage :-(
  15. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Hvor vildt
  16. Det gik sørme stærkt. Hvad for en endte I med? En herinde fra?
  17. topic svarede på Therese's Nikolaj i Sygdomme
    Øv, noget møg Håber han snart bliver rask!
  18. Jeg ved godt, det slet ikke er sjovt i situationen, men når du genfortæller det lyder det altså virkelig sjovt :klap: Og så håber jeg selvfølgelig at det er noget ganske harmløst
  19. Søde, lille vaps Er sikker på han nok skal blive rigtig smuk!
  20. Nytåret gik så fint her. Bobo var fuldstændig ligeglad hele aftenen. Vi gik en tur omkring kl. 21 og den eneste reaktion fra ham var at han stoppede op og gloede efter det der som sprang oppe på himlen. Han er bare så dygtig :hjerte: Vi havde ham endda med ude til midnat og det gik rigtig fint, bortset fra da de fyrede af ved begge naboer på samme tid. Der blev han lidt utryg over at stå i midten af det hele, men vi gik bare længere ind i haven og legede lidt med bolden for at være sikker på at han ikke ville forbinde fyrværkeri med noget dårligt og satte os så på trappen ved døren, indtil de andre ville ind. Men han klarede det bare så fint, min dygtige dreng Ikke at jeg havde forventet andet, men altså...
  21. Ej, en fantastisk nyhed :banan: :banan: :banan:
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Hvor er det dejligt med en opdatering så længe efter - det er et sjældent syn Og han ser både rigtig dejlig ud og lyder rigtig skøn, så det kunne jo ikke være bedre
  23. Tak Hopsa og i lige måde
  24. Hvor er hun bare sød hende Alma

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.