Alt der er opslået af PinPoynter
- Datter indlægges. Hvad nu med hvalpen ?
-
Ejer efterlyses næstvedegnen.
Har man virkelig kun 3 dage til at finde sin hund, i DK????
- Orm??? Eller bare normal ædelyst?
-
Farven bestemmer prisen
Jeg kunne aldrig finde på at betale mere for en speciel farve. For mig, er farven nok noget af det der kommer sidst i prioriteringsrækkefølgen, selvom jeg selvfølgelig har præferancer. Jeg er ikke meget for merle (border) collier f.eks, men hvis det umulige skulle ske, og jeg skulle have hvalp fra en opdrætter, ville jeg da ikke fravælge den "rigtige" hvalp, pga merlefarve. Nollike, hvorfor er Tervueren i Groenendahl kuld eftertragtede??
-
Jeg får simpelthen snart fnat (feriehund)
Eller prøv at have en radio kørende natten over, i det rum hvor hunden sover, det dæmper de skræmmende lyde udefra.
- Så er det krøllede får flyttet ind
-
Vandhund og vandhund
Det er naturligt for mange hunde, at de er lidt bange for at svømme, indtil de finder ud af at de rent faktisk kan! Min gamle belgier måtte jeg selv hoppe i vandet med, og give svømmelektioner
- Min elskede lille Teiturskat
-
kan man have en yndlingshund?
Akita var min yndling da vi havde pigerne. Har ikke en yndling blandt Sally og Charles, de er simpelthen for forskellige, med helt modsatte kvaliteter, til at de på nogen måde kan sammenlignes, men det tog mig næsten et år at komme til at holde af Sally, stik den
- Har I hørt om Lennox?
- Min elskede lille Teiturskat
-
Har I hørt om Lennox?
Jeg er sikker på, at han ikke har siddet på et internat, men i en council pound, som bare er ophold i bur, NUL andet. På et internat ville han i det mindste kunne være blevet stimuleret og forkælet lidt. Men de der council pounds, især de irske, er altså bare en 7 dages dødsgang, hvor de heldige kommer fra i live, og de uheldige ikke.
-
Har I hørt om Lennox?
Jeg har hørt rigeligt om Lennox. eller rettere, jeg har læst om alle de platte barnligheder de to sider smider om sig med. Tror det er umuligt at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert i den sag. Ingen hund fortjener at sidde i et bur i 2 år, men ligeledes er der mange historier om ejeren, og jeg ved simpelthen ikke hvad man skal tro på, så jeg har holdt mig helt ude af det!
-
Lad os lige huske på hvad hunde kan gøre.
where's the pun? :hmm:
- Min elskede lille Teiturskat
-
Lad os lige huske på hvad hunde kan gøre.
altså, jeg skulle fandme heller ikke have fingrene i klemme i en schæfer jeg ikke kender, hvis jeg ikke havde noget "udstyr" på mig til hjælp af nogen art. Bare den anden dag, da en af "vores" hunde (klients border collie) fik fat i en død fugl, hakkede han da gladeligt Martin i gummistøvlen, da han ville fjerne hunden fra fuglen. Og han er ellers en fredelig hund, som vi kender godt. Kan godt forstå en tilfældig forbipasserende ikke vil tage fat i den.
-
Min elskede lille Teiturskat
Stella, jeg havde det på samme måde da Akita blev aflivet. Havde vi ikke allerede haft to andre hunde, havde det godt nok været svært at komme videre! Men vi adopterede Charles bare 2 uger efter Akita døde, og vi var slet ikke i tvivl, da vi først havde taget valget. Tror det er sværere for dig, fordi det bare var dig og ham sammen, men selvom han ikke kan erstattes, så betyder det jo ikke at du ikke kan elske en ny hund, for den personlighed den nu er. På nogle leder kan Charles, eller nogen anden hund, ikke måle sig med Akita, de kommer slet ikke i nærheden af hende! Men på andre måder er Charles bare verdens bedste dreng. Det er svært, og kun du kan tage det rigtige valg for din situation
-
Påstand eller fakta?
jeg troede det var grise der ikke kunne kigge opad?
-
Har det betydning for blandinger
Jeg er da glad for at kunne have deltaget i artens overlevelse, så Jeg er næsten sikker på at Agnes forbliver blond, hun er virkelig meget lys, også i huden, øjenbryn osv. Og hun har mine smukke () blå øjne. Jeg var 100% sikker på, at med mit brune hår, og Martins næsten sorte hår, ville vi få en lille mørk baby, men nej?? En bekendt i DK er MEGET rødhåret. Hun har 3 sønner med en mørkhåret mand. Den ældste er mørkhåret, den mellemste rødhåret og den yngste er blond. Jeg synes rødt hår er smukt!
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
- Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
-
Agilitytræning fælles - sommer/efterår 2012
FUCK noget lortevejr vi har herovre! Det har bare regnet siden april??? Blev seriøst gennemblødt til træning i aften, selvom det kun var byger. Men Sally arbejdede fint. Dog lavede vi ikke noget vildt kompliceret, pga vandet. Vi var snu, og fik de fleste løb lagt mens det regnede mindst :slem: Skulle have haft min mor med for at filme, men Martin og hans mor havde barnesædet i deres bil, og vi skulle have haft Agnes med også, så det blev ikke til noget. Men det er nok godt det samme i det møgvejr! Sidder nu med dilemma, om jeg skal tage til konkurrence den 4. august, eller om jeg skal hjem til DK og fejre min mors fødselsdag. Selve fødselsdagen er jeg ligeglas med .... men gad godt se LL's nye hus, og holde lidt ferie med Agnes (læs: blive forkælet).
-
Netværk mellem Hundevenner! Ture & Pasning!!
Vi andre finder det også, men behøver jo ikke kommentere.... vi ved jo du gladeligt gør det HVER gang Til Dihebron, held og lykke med det, jeg er nok lidt for langt væk til at netværke med dig
- Min elskede lille Teiturskat
-
Stadig navnløs, men super kær!
Frida :hjerte: